Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
beterschap in iedergeval!!

Ik zit hier omdat ik eehm.. nog geen zin heb om te gaan slapen? Ik kon me uitslapen vandaag en heb dat ook zeker gedaan.. daarom ben ik nu nog niet moe denk ik :(
Dank je wel!
@misschicken en AnnBritt: hopeijk voelen jullie je vandaag wat beter. Heel veel beterschap iig.

@ikke: wat een lastig gedoe zeg. Ik kan me voorstellen dat je het maar even op zijn beloop laat.

Wanneer ga je naar Milaan? Dat lijkt me erg mooi (is het ook volgens Italiaanse vrienden), dus jullie gaan vast een top-weekend tegemoet. Alvast heel veel plezier gewenst!

@Claire: hoe is het met jou?

En Iry!! Waar zit je toch? Ik moest gister nog aan je denken toen ik in bed nog even op de laptop bezig was en ik ineens weer rare geluiden hoorde. Ik wist wat het is, maar toch schrok ik er van (er zit een soort gehijg in die reclame en daar schrik ik elke keer van).

Hoe gaat het -buiten de laptop- met je?

Ik heb deze en volgende week weer sollicitaties. Bleehk, geen zin, maar het moet maar hè. De banen lijken me ook niet echt super, maar ja, ook dat moet maar vrees ik (als ik word aangenomen iig).

En verder zit ik me al de hele week kapot te ergeren aan mijn (nieuwe, denk ik) bovenbuurvrouw, die continu keiharde (en lelijke) muziek draait, waardoor ik de hele dag een gebonk boven mijn hoofd hoor Ik woon hier al járen en heb nooit ergens last van gehad, het is hier meestal vrij rustig. Misschien dat het daarom nu extra stoort. Ik snap nooit de lol van je muziek zo hard hebben staan eigenlijk.
Thnx Soleil! Gaat vast lukken

Morgenochtend heul vroeg op Schiphol..dus moet geloof ik toch mijn tas maar eens in gaan pakken.

Jullie ook allemaal een heel fijn weekend!
En, ben je al terug Ikke? Hoe was het?
Ja ikke!! Hoe was het??

Hoe is het verder met iedereen??
Nou dat is een tijd geleden dat we hier waren!

Hoi lieve meiden. Hoe is het?

Ik zie dat we elkaar niet op hetzelfde tijdstip treffen.

Gaan we allemaal tegenwoordig braaf op tijd naar bed?

Dat zou heel goed zijn.

Ik helaas nog niet.

Ik probeer het wel,vandaar dat ik een beetje wegbijf hier want het is alltijd te gezellig.

Maar goed,het heeft weinig effect,want ik blijf dan wel elders op het forum dwalen.

Liefs voor iedereen.
Oja Soleil,ik met mijn domme topic,haha!

Ik weet inmiddels ook waar het vandaan komt,en toch schrik ik ook nog weleens.

Milaan! Leuk ikke.

Hoe was het?

Jammer dat ik je de spekkentactiek niet op tijd kon bijbrengen.

Heb je ze wel meegenomen? En ........heeft het effect gehad?

He claire,hoe gaat het?

Ik moet nog erg aan je nieuwe avatar wennen.

Het duurt even voordat het kwartje valt dat het claire van "laat op het forum" is.

Ik was best gehecht aan je artestieke afbeelding
He claire.

Wat ben je lekker assertief tegenwoordig.

Ik kijk er ieder keer van op! Dan denk ik ,Huh? kijk die claire nu.

Wel positief bedoelt hoor.

Het is trouwens ook gewoon positief.

Mag ik hieruit concluderen dat je wat steviger in je schoenen komt te staan?

Ik juich dat alleen maar toe!
heeeeeej die iry!!! leuk je weer even te lezen! Ik snap dat het even zo doet. Blijven hangen is hier "normaal" soms. En idd erg gezellig vaak!

Tja assertief ben ik ook wel...helemaal als het om zaken gaat wat mij aan het hart gaat.

Maar ik sta zeker steviger in mijn schoenen. Word meer mezelf denk ik. Dank je voor je wijze woorden...vind het fijn om te lezen dat het zo over komt. Besef dat zelf niet altijd.

Hoe is het met jou??
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 29-05-2008 00:58
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Iry: vond deze van jou ook helemaal goed:

Maar dat moet voor de "slimmere" forummer geen probleem zijn.hahaha...nou zo is het ook vind ik.
Hey Iry! Leuk om je hier weer eens te zien!

Jij ook claire, maar jou zag ik nog wat vaker voorbij komen

Tja Iry, als je op andere topics rondstruint 's nachts, kun je net zo goed hier komen. Is veel leuker dan op die andere topics hoor

Ik slaap ook nog steeds niet op normale tijden hoor. Maar ik heb het series kijken op de laptop een beetje ontdekt. Als ik al in bed lig doe ik dat en daar val ik meestal na verloop van tijd wel bij in slaap. Ik kan gewoon slecht tegen stilte 's nachts, ben ik achter. Misschien komt dat wel omdat ik gewend was aan het gesnurk van ex :-)

Getver, er is net een soort vechtpartij hier beneden geweest. Nou ja, het viel uiteindelijk wel mee. Niemand gewond, maar wel een of andere idioot die de auto van een andere idioot molde. Ik was een beetje geschokt, want ik woon in een rustig buurtje eigenlijk. Ik heb wel een paar kentekens opgeschreven, dus nu vraag ik me af of ik morgen even de politie zal bellen.

Tja, was weer lekker gezeur over spelfouten op dat andere topic hè. Al moet ik toegeven dat ik een paar keer even moest herlezen, dan snapte ik het ook niet meteen. Maar ja, ik ben ook geen slimme forummer natuurlijk
Hey soleil...vervelend zo`n ruzie.

tja over de spelling of gramatica enz... Ik denk altijd: gevoel komt er soms uit als een waterval. Niet met alinea`s of what ever...

Hoe is het verder met je soleil?
Hebben jullie de vaginaspecial al gelezen?? En de test ook gedaan?
He Soleil! he Claire!

Nou er komt weer wat leven in de brouwerij.

Je hebt helemaal gelijk Soleil. Ik kan beter hier zitten dat is idd veel gezelliger.

Ik verveelde mij ook kapot hoor. Maarja,nog niet naar bed gaan.

Een vechtpartij,gatver. ben je niet geschokken?

ik hoop dat je je wel een beetje op je gemak voelt en er niet onrustig van geworden bent.

Claire,ik moet iedere keer een beetje om je lachen.

hoe je je post begint!

Ik hoor je toontje,zo grappig.

Maar je maakt wel een duidelijk punt,dfat doe je heel netjes.

En ja de "slimmere"forummer.

ik leef met je mee Soleil,het moet idd heel zwaar zijn voor je om al die topics te begrijpen (grapje)

Vagina special??

Ff zoeken.
Inderdaad, als je vol van emotie bent komen de woorden in net zo'n warboel als dat ze in je hoofd zitten vaak.

Met mij gaat het een beetje hetzelfde. Nog steeds werkloos Die stomme werkgevers snappen niet wat ze laten gaan :-D

En hoe gaat het met jou? Heb je al iets van die boerderij gehoord (het was een boerderij toch?)?

vaginaspecial? Waar staat die dan? Ik ben wel nieuwsgierig naar een test over vagina's Daar moeten vast gekke vragen in staan.
O ja Soleil,alvast succes bij je komende sollicitaties.

Ik duim weer voor je hoor. Ik snap dat je er moedeloos van wordt.

Ik zie ook geen vagina special.

Ben ook wel benieuwd naar een test.

Of staat het niet op het forum?
Nee, ik ben niet bang of onrustig ervan geworden. Ze zoeken het maar uit. Volgens mij ging het over drugs ofzo (er zijn hier veel runners in de stad de laatste tijd en die zijn nogal aggressief tegenover belgen die voor een avondje coffeeshop komen, dus ik denk dat het zoiets was).

Alleen bedacht ik me later dat ik de volgende keer misschien beter niet overduidelijk uit het raam moet gaan hangen
Ik heb nog steed een vacature open staan voor PA Soleil.

Maar dan moet je wel vroeg je bed uit want vooral bij de ochtenden kan ik wel wat ondersteuning gebruiken (ik slaap natuurlijk uit,haha!)

maar ik beloof je dat het na 12 uur non stop theeleuten inhoudt!
Dank je Iry. Maar ik heb even geen gesprekken op de agenda staan.

Ik word er inderdaad moedeloos van. Vooral van het feit dat ik blijkbaar vaak te goed wordt geacht voor een baan, maar dat ik bij de betere banen ook geen kans maak. Tja, wat moet ik dan? Ik val eigenlijk net overal tussen.
Nou dat klinkt gezellig.

Zulke spannende dingen beleven we hier niet.

Hoewel er vorig jaar wel iemand doodgeschoten is.

Maar toen was de hele stad ook in rep en roer.
Ja dat tussen wal en schip vallen is heel irritant.

Ik dacht te lezen dat je weer ging solliciteren,maar dat heb ik dan niet goed.
Oh,ik zie de datum nu,ik loop een beetje achter.
Oh, dat lijkt me wel wat Iry! Vroeg op moet ik voor elke baan, dus waarom niet. En áls ik maar eenmaal mijn bed uit ben, dan gaat het wel hoor. Nou ja, als iedereen een beetje zijn mond houdt dan
Wij zijn trouwens de laatste weken heel druk bezig geweest met de tuin opnieuw aanleggen.

We hebben inmiddels een stukje grond erbij gekocht.

De tuin is inmiddels helemaal leeggemaakt(was echt een oerwoud)

En het wordt een plaatje!

Inmiddels heb ik al mooie terassen en twee strakke gazonnetjes. En een heerlijk lounge hoekbank.

Nu nog planten erin,maar ik weet nog niet zo goed wat.Ik heb er ook totaal geen verstand van,dus ik loop echt als een kip zonder kop in zo'n tuincentrum.

Ik heb nu drie bomen staan,klimop en annabellen(of zoiets).

Verder weet ik het nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven