Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Haha! soleil

daag je mij uit???
Dat is zeker luxe.

Maar goed,diegene die voor mij eten klaar mag maken moet onwijs veel vertrouwen hebben gewonnen.

en dat is eigenlijk niemand.
Maar dames, ik ga m'n bedje maar eens opzoeken.

Dan haal ik kwart voor 4 nog net.......

Welterusten voor zometeen en tot de volgende keer.

Was leuk om jullie weer te spreken!

quote:iry schreef op 29 mei 2008 @ 03:33:

Lig je daar met je platte buik,maar wel met een blauw aangelopen kop.

heel sexy. Ja, zoiets was het wel. En na een paar dagen ook nog met zwarte wallen onder je ogen, want echt lekker slaap je niet zo.
Ach je hoeft ook niet goed te kunnen koken.'de meeste mannen zijn zeer tevreden met gebakken aardappel,biefstuk en sla.

dat gaat toch wel lukken?
Ik ga ook gelijk. Trusten nachtpaars. was gezellig! En sterkte met alles

Truste soleil

ook jij sterkte lekker ouwe vrijster!!
quote:iry schreef op 29 mei 2008 @ 03:37:

Dat is zeker luxe.

Maar goed,diegene die voor mij eten klaar mag maken moet onwijs veel vertrouwen hebben gewonnen.

en dat is eigenlijk niemand.

Oh ja, dat ligt bij jou natuurlijk anders.

Ik kan me voorstellen dat je het koken dan liever doet zodat je precies weet wat er allemaal ingaat enzo.
Jullie ook allebei sterkte met alles en een goede nachtrust gewenst!
Ik heb datzelfde idee nachtpaars. Ik heb het gevoel dat mijn gewicht me wel parten speelt in relaties tot mannen. terwijl ik er zelf niet echt een enorm punt van maak.

Welterusten nachtpaars en tot gauw!

@Iry, neehoor, ik daag je niet uit. Ik zou niet durven. maar ik ga bij zo'n avond natuurlijk ook niet het domme blondje uithangen hè.
Fijn hè, zo'n privé-kok. Die had ik ook. Ik had al jaren nauwelijks meer gekookt. Nu moet ik helaas weer af en toe (ik probeer het wel zo vee mogelijk te vermijden haha. Ik vind het zo stom werk).
Welterusten allebei! En hopelijk voelen jullie je allebei snel wat beter.

*oude vrijster taait af naar een koud en leeg bed*

Iry, wanneer is die blind date?
Rook nog ff laatste sigaretje.

De blind date is zo geregeld hoor! je zegt het maar.

Bedenk wel als het klikt,dat je wellicht gaat verhuizen. En je mij irl gaat ontmoeten (maar waarschijnlijk vind ik dat neger dan jij)

Ik regel het echt als je daar voor in bent!
Neger????

Ik bedoel enger....
Hé Iry, was je hier nog gister. De 4 uur heb je niet gered zie ik.

Verhuizen is no problemo hoor, ik heb het hier toch wel gezien zo langzamerhand. Nou ja, al lang eigenlijk.

En jou ontmoeten lijkt me alleen maar een leuke bijkomstigheid! Haha, dat vind ik ook eng, zulke dingen. Ik heb het wel eens gedaan, maar daar is jaren overheen gegaan voordat de eerste ontmoeting was en ik was toen erg nerveus. Ik was heel bang dat het niet zou klikken. Dat viel reuze mee! Zoals het hier klikte en op MSN en in e-mails, zo klikte het ook in het echt.
Hè soleil!

Ik ga het haast serieus nemen die blind date hoor!

Maar dan moet er wel eerst getoets worden of er een match kan ontstaan.

Een paar trefwoorden:

Lief

Zorgzaam

Humor (wel bijzondere,haha)

Rustig karakter

Theater(toneel,cabaret)

Terras, kroeg,stedentrips,cultuur.

Film,spelletjes,boeken.

Trouw,eerlijk.

Lieve uitstraling

Wel een buik(je),niet sportief,rookt,kat uit de boom kijken,bezit overigens twee katten,begin 40.

Mijn hemel!! hoe beschrijf je iemand? en ben ik dit werkelijk aan het doen,haha!

Het is een hele goede vriend van mij (ex van een hele goede vriendin)

Mijn vriend kan er ook bijzonder goed mee opschieten.Ze duiken regelmatig samen de kroeg in (jut en jul!).
Iry. Ik weet niet wat ik nu zeggen moet.

Overval ik je een beetje?

haha!
Haha,je zegt echt niets meer!

Als je het serieus wil nemen denk je er lekker over na.

En anders neem je het met een flinke korrel zout,dan ga ik dat ook doen hoor.

Of je dumpt het idee direct in de prullebak.

Of je kraakt de heer in kwestie lekker af (tsja,ik kom niet bepaalt met Brad pit aanzetten,excuzes moi)

Tsja,s'nachts ontstaan de wildste ideeen.
haha dames! Dit gaat goed zeg! Waar het viva forum al niet goed voor is! Een blind date voor soleil! Mocht je het willen doen dan heel veel plezier! Lijkt me persoonlijk wel heel erg spannend en eng...

Verder ben ik behoorlijk verknipt! Ben naar de kapper geweest en dat is helaas behoorlijk mis gegeaan. De 1e kapster heeft me gewoon verknipt! Had lang haar en toen ik thuis in de spiegel keek was er een "hap" uit aan de achterkant. Nou ja ik weer terug...en tja toen moets er nog meer af natuurlijk! Heb het nu erg kort...vooral aan de achterkant. Baal behoorlijk want mijn haar vind ik erg belangrijk.

Iry heb jij al een goede kapper gevonden?

Ikke ben je al terug? of heb je een lekkere vent gevonden in Milaan? Met de tactiek van spekken kan dat haast niet anders natuurlijk!
quote:nachtpaars schreef op 29 mei 2008 @ 02:48:

Heel herkenbaar Iry je verhaal over Intratuin.

Zo kan dat bij mij ook gaan.

Ik herken dat ook...helemaal wanneer het erg druk is óf als ik erg moe ben.
Sorry Iry, ik lag al in bed en toen er niet meteen een reactie kwam heb ik he form weggeklikt.

Vind je het heel erg als ik het even laat rusten dit idee? Ik ben nog niet echt toe aan dit soort dingen denk ik (en tja, het is geeneens Brad Pitt Geintje hoor). Maar wie weet vindik ooit het lef en dan mag je alsnog wat regelen
Claire, k*t is dat, dat ze je verknipt hebben. Vervelend, die kappers die er niks van bakken en niet gewoon doen wa jij graag wilt. Een hap uit je haar is wel erg lomp natuurlijk. Heb je je geld teruggekregen ofzo?

Je met maar deken: het is maar haar en het groeit wel weer aan (makkelijk gezegd, ik weet het. Nu baal je natuurlijk gewoon).
je hebt gelijk hoor soleil...zowiezo is dat erg spannend en dan moet je er wel aan toe zijn natuurlijk! Nogmaals een knuf voor je...

denk dat iry dat wel snapt...ach weet ik wel zeker

hoe is het verder met je?
Nee joh gek,tuurlijk vind ik dat niet erg,Ik draaf gewoon door!

En dont worry! je weet het,ik zit vol goede ideeen,maar er gebeurt nooit iets,haha.

Jee claire das balen van je haar.

Ik heb ook nog steeds geen kapper waar ik echt tevreden over ben.

Ben nu een hele tijd niet geweest. Het wordt echt tijd want er is geen model meer in te krijgen.

maar ik durf niet echt.

Echt klote hoor, ben je niet boos geworden? ik zou niet betalen.Door hun fout moest je haar al te kort worden geknipt,dat is al erg genoeg.

Ik zou zelfs schadevergoeding eisen!
quote:claire123 schreef op 30 mei 2008 @ 20:42:

[...]

Ik herken dat ook...helemaal wanneer het erg druk is óf als ik erg moe ben.Idd als ik moe ben is het erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven