doorgeefvraag
donderdag 29 mei 2008 om 01:38
donderdag 29 mei 2008 om 07:51
Haha, het zijn wel dingen die me ook vroeg bezig kunnen houden. (ik ga straks maar fanatiek sporten).
(sorry, nog eentje dan) Vind je dat als je een trio doet met bv 2 vrouwen je dan al met beide seks moet hebben gehad?M.a.w moet je alledrie al een soort op elkaar ingespeeld zijn, of zou zoiets spontaan gaan?
(sorry, nog eentje dan) Vind je dat als je een trio doet met bv 2 vrouwen je dan al met beide seks moet hebben gehad?M.a.w moet je alledrie al een soort op elkaar ingespeeld zijn, of zou zoiets spontaan gaan?
donderdag 29 mei 2008 om 07:54
@stew: elke constructie (...) is mogelijk, er moet niks....
....en ja, op sommige dagen is de fabriek wel wat aktiever; ik voel me dan wel erg goed, ben helder en scherp o.a.
(GND, goed plan zeg
)
Zal ik dan nu maar 's gaan ontbijten?
....en ja, op sommige dagen is de fabriek wel wat aktiever; ik voel me dan wel erg goed, ben helder en scherp o.a.
(GND, goed plan zeg
Zal ik dan nu maar 's gaan ontbijten?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 29 mei 2008 om 08:01
Die vraag kan alleen beantwoordt worden door a) een vrouw die dan ook nog b) beide vormen ervaren moet hebben. Ofwel, je legt het spel dood Buster Zulke dames liggen op dit tijdstip nog uit te hijgen...
Nieuwe vraag die ook geschikt is voor maagden misschien?
Nieuwe vraag die ook geschikt is voor maagden misschien?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 29 mei 2008 om 08:59