doorgeefvraag
donderdag 29 mei 2008 om 09:08
donderdag 29 mei 2008 om 09:20
donderdag 29 mei 2008 om 09:36
Nee, tot mijn verrassing heb ik geleerd dat een andere verpakking ook een erg boeiende en fijne inhoud kan hebben. Maar op straat zijn het vaak wel dezelfde types die mijn aandacht trekken, dat dan weer wel.
(maar helaas, ik moet u nu verlaten, voordat mijn baas begint te blaten....)
Zal ik vandaag de fiets pakken of toch maar beter de auto?
(maar helaas, ik moet u nu verlaten, voordat mijn baas begint te blaten....)
Zal ik vandaag de fiets pakken of toch maar beter de auto?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 29 mei 2008 om 11:04
donderdag 29 mei 2008 om 11:06
donderdag 29 mei 2008 om 11:10
Ja, je gaat bijna denken hier dat iedereen weleens een trio heeft gehad... maar ik ben misschien wel veel te braaf voor deze pijler .
Leuk fantasietje, maar ik zie het er voorlopig niet van komen (maar uitsluiten gaat ook weer zo ver ).
Maar bijvraagje - hoe is een trio (mocht je die gehad hebben dan) tot stand gekomen?
Leuk fantasietje, maar ik zie het er voorlopig niet van komen (maar uitsluiten gaat ook weer zo ver ).
Maar bijvraagje - hoe is een trio (mocht je die gehad hebben dan) tot stand gekomen?
donderdag 29 mei 2008 om 11:15
donderdag 29 mei 2008 om 11:18
donderdag 29 mei 2008 om 11:23
Vroeger toen ik nog een open relatie had wel gedaan, maar zeker niet elke week en altijd combinatie mmv.
In onze entourage was het gemakkelijk mensen te vinden met dezelfde interesses. En voor het overige gewoon tellen tot 3 en enkel bewust met seks bezig zijn en met niets anders, het is geil maar voor mij ook niet het ultieme genot, ik had altijd het gevoel dat er om mij "gestreden" werd. Misschien zou ik ooit toch eens moeten experimenteren met een vrouw.
@ GND : viens ici avec ton corps d'enfer que je te lèche partout.
Oeps vraagje van GND vergeten te beantwoorden : als bijnaampjes die ik kreeg, herinner ik mij : petit poussin en mignonette - maar voor mij is het absoluut geen must, bijnaampjes ...
Nieuw vraagje misschien : heb je lef ? hij of zij zit je al een hele tijd zwoel aan te kijken, je wordt er heetgeil van, ga je er op af ?
In onze entourage was het gemakkelijk mensen te vinden met dezelfde interesses. En voor het overige gewoon tellen tot 3 en enkel bewust met seks bezig zijn en met niets anders, het is geil maar voor mij ook niet het ultieme genot, ik had altijd het gevoel dat er om mij "gestreden" werd. Misschien zou ik ooit toch eens moeten experimenteren met een vrouw.
@ GND : viens ici avec ton corps d'enfer que je te lèche partout.
Oeps vraagje van GND vergeten te beantwoorden : als bijnaampjes die ik kreeg, herinner ik mij : petit poussin en mignonette - maar voor mij is het absoluut geen must, bijnaampjes ...
Nieuw vraagje misschien : heb je lef ? hij of zij zit je al een hele tijd zwoel aan te kijken, je wordt er heetgeil van, ga je er op af ?
donderdag 29 mei 2008 om 11:48
Ik weet diverse leuke maar persoonlijk zou ik vanmiddag wel in Maastricht willen zitten. Dat dat dus niet zal gaan lukken, tsja...
Zijn er specifiek bepaalde terrasjes bekend, beroemd of berucht als plekken om iemand te scoren?
Zijn er specifiek bepaalde terrasjes bekend, beroemd of berucht als plekken om iemand te scoren?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 29 mei 2008 om 12:01
Vrees dat er van etaleren weinig terecht zal komen vandaag; bovendien is het hier bijna winter en toch een beetje fris...
@BM: heb nu veel meer zelfvertrouwen dan in mijn jongere jaren, maar nu in een monogame relatie... dus met dat zelfvertrouwen doe ik verder weinig
Voor degenen met SVtjes: zoek je (bewust) een jonger iemand of doet leeftijd er niet toe?
@BM: heb nu veel meer zelfvertrouwen dan in mijn jongere jaren, maar nu in een monogame relatie... dus met dat zelfvertrouwen doe ik verder weinig
Voor degenen met SVtjes: zoek je (bewust) een jonger iemand of doet leeftijd er niet toe?
donderdag 29 mei 2008 om 12:08
Viens ici avec ton corps d'enfer que je te lèche partout.
@ BM - Eeh, mijn Frans is helaas niet zo best, de eerste helft kan ik volgen... maarre (als ik mijn best een beetje doe op de uitspraak) krijg ik dan wel een gewenste reaktie denk je?
@ Paddy, zoeken doe ik zeker niet... maar ik heb niet zoveel met jonger.
Nog andere leuke zinnetjes, in wat voor taal dan ook?
@ BM - Eeh, mijn Frans is helaas niet zo best, de eerste helft kan ik volgen... maarre (als ik mijn best een beetje doe op de uitspraak) krijg ik dan wel een gewenste reaktie denk je?
donderdag 29 mei 2008 om 12:20
quote:Girl_Next_Door schreef op 29 mei 2008 @ 12:08:
Ik denk het wel ja ...
Ik zei immers : kom hier met je verduiveld lekker lijf dat ik je overal lik.
Ik denk het wel ja ...
Ik zei immers : kom hier met je verduiveld lekker lijf dat ik je overal lik.