En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Asperges met een beetje boter, ei en een plakje ham. Gebakken krieltjes erbij, en een cordon blue...

Jammie!

(Ik hou nou erg van vlees, terwijl anderen meestal al genoeg hebben aan de extra ham en een eitje...)
quote:mieke23 schreef op 28 mei 2008 @ 15:00:

Wegens bezuiniging/ geen zin in boodschappen doen:

- witlof ( 50 ct bij de Lidl), saai gekookt

- vieze hamburgers uit de diepvries (2? euro per 10 ofzo)

- gekookte aardappeltjes

- toetje yoghurt met muesli

zucht... verheug me nu al op zaterdag: tapas!

Maak van de aardappeltjes dan iig gebakken aardappeltjes van. Kost niets meer.

En doe er een lekker kaassausje bij, is ? 79 cent? Of gewoon een plakje kaas van broodbeleg. Een plakje broodbeleg ham in blokjes erbij. Smaakt ook altijd lekkerder.

Of wat gebakken uien en champignons (uien heb ik altijd in huis, champ. vaak niet altijd)
Ja, ik doe ook regelmatig een plakje kaas op de witlof, broccoli, bloemkool... Maakt het net wat lekkerder.
Wij eten vanavond marokkaanse kip met olijven. Ik maak er geroosterde aardappels en zoete aardappels bij en broccoli.
Wij eten risotto met gourgette, ui en paddestoelen. Oeh heb nu al zo'n trek, maar vriend is pas om 19u thuis.
Wilde eigenlijk rijst met peultjes, paprika en gegrilde vegastukjes gaan eten.

Maar die vegastukjes lijken me ook lekker bij risotto met pesto, doperwten, parmezaan en bosui Dus het wordt dat laatste.
Wegens tijdgebrek vandaag supersimpel: stokbroodje uit de oven, de ene helft belegd met honing, geitenkaas en pijnboompitjes en de andere helft iets gezonder met kaas, tomaat, komkommer en sla.

Toe: verse ananas met kaneel, mjam!
AH maaltijdsalade Beef Teriyaki
risotto, köfte en gegrilde groenten (aubergine, courgette, ui, tomaten, paprika, knof, olijven, peper, zeezout, tijm en olie - 50 min. op 220 graden)
witlof met ham en kaas uit de oven, gekookte aardappels en een rundervinkje. En chocolademousse toe!
een salade van aardappel, wortel, walnoten en chilivlokken, met een dressing van turkse toghurt met knoflook. Vrees dat het niet zoveel is (kliekje van gisteren) dus met de overgebleven wortels maak ik ook nog een wortelsalade
Ovenschotel met rosti, prei, tomaat en geitenkaas.
quote:mylenevalerie schreef op 28 mei 2008 @ 15:50:

[...]

Maak van de aardappeltjes dan iig gebakken aardappeltjes van. Kost niets meer.

En doe er een lekker kaassausje bij, is ? 79 cent? Of gewoon een plakje kaas van broodbeleg. Een plakje broodbeleg ham in blokjes erbij. Smaakt ook altijd lekkerder.

Gisteren zijn de plannen gewijzigd: vriendlief mailde of ik niet toevallig zin had in de Mac: ja!!!! Heel ongezond, ik weet het, maar oooo zo lekker op z'n tijd.

Vandaag wordt het dus gekookte witlof (misschien met kaas), aardappelpuree uit de oven (dan krijgt het zo'n lekker bruin korstje) en, toch nog, vieze hamburgers uit de diepvries (zonder uien, anders hebben we de hele avond last van de darmen).

Of wat gebakken uien en champignons (uien heb ik altijd in huis, champ. vaak niet altijd)
Ehm, ging niet helemaal goed met quoten, maar wat ik zei:

Gisteren mailde manlief of ik niet zin had in de Mac: ja!!!! Heel ongezond, maar ooooo zo lekker op z'n tijd.

Vandaag wordt het dus gekookte witlof (idd met een plakje kaas), aardappelpuree uit de oven (met zo'n lekker bruin korstje) en, toch nog, vieze hamburgers uit de diepvries.
Wegens tijdgebrek een halve pizza in de oven gegooid, blikje redbull gedronken en 5 van die smerig zoete snoepbanaantjes gegeten. Tja.. niet echt avondeten om over naar huis te schrijven. Morgen beter!
Ik heb vanavond aardappels op met wortels en een gehaktbal.
Vanavond pitabroodje met gehaktballetjes met tsazikisaus of met krokante kip en salsasaus. Misschien nog een salade erbij.

Nee hier heb ik trek in, pitabroodje of stokbrood met gehaktballetjes met doperwtjes in tomatensaus.

MV, dank voor je mail, reactie komt nog!

Gisteren: draadjesvlees, aardappels, bruine bonen/mosterd en appelmoes. Had het even 'nodig'.

Vanavond, weet het nog niet precies; misschien gebakken krieltjes, kipfilet en de rest van de heerlijke sausjes van de 'griek' en sla of zo; kan ook nog iets met witlof en schnitsel worden, of schnitsel met kerriesaus, doppertjes/rijst. Dus.... ik zie wel!
Gisteren weer eens risotto gemaakt met ui, knoflook, champignons, kaas en Italiaanse kruiden. Ging er echt lekker in!

Vanavond Mexicaanse Burritos met kip, paprika en kaas (met mix en wrapjes uit zo'n pakje, maar wel lekker!)
vanavond gooien we snel een pizza in de oven want vriend komt laat thuis en we moeten heel snel naar een bruiloft.
Zelfde als cherise, ik doe zometeen een tonijnpizza in de oven en ik pimp 'm met extra tomaat, beetje mozzarella en rucola.
Ik zou zelf pizza gaan maken, maar zoontje heeft al gegeten bij vriendje en man is aan het vrijdagmiddagborrellen.

Dus ik maak een tonijnsalade voor mijzelf met sla, tonijn, rode ui, komkommer, tomaat, feta en olijven.
Ik heb een soort pizza gegeten. Zelf gemaakt.

Een tortilla ingesmeerd met pizza quick, italiaanse groente erop, italiaanse kruiden en geraspte kaas. 8-10 minuutjes in de oven (200 graden) en smullen maar
Hahaha allemaal aan de pizza gister!

Straks wederom een late dienst en dan eet ik lasagna met broccoli en perzik met erbij zoet/zure komkommertjes.

Lekker makkelijk van te voren te maken en dan schuif ik het zo de oven in!
Pastasalade met tonijn, garnalen, tomaat, ui, paprika, tomaat, groene olijven, kappertjes, knoflook, parmezaan, komkommer, oregano, basilicum, tijm, zout, olijfolie en zwarte peper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven