Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Q.

Bloes, ik vind het knap dat je er de humor van in kunt zien. Die kerel spoort niet. Dit is en niet de manier en niet het moment om ineens de betrokken vader uit te gaan hangen. Gelukkig is zijn aanpak zo over-the-top dat iedereen met 1 hersencel meer dan de Aso en het breiblad dat ogenblikkelijk door zal hebben. En laten we wel wezen, ik geloof niet dat er mensen bestaan met minder hersencellen dan die 2.

Bam, arme dolfijn en arme Levi. En zoals de rest al zegt, instorten mag. Ik vind het al een prestatie van formaat dat je tot nu toe overeind bent gebleven

Ely, wat leuk om te horen alle voorbereidingen. Als ik dat allemaal zo hoor zou ik best nog een keertje willen trouwen. Is best leuk zo'n feestje en een dag in zo'n mooie jurk. Nou heb ik mijn trouwjurk nog wel hangen op zolder, maar ja je ben toch wat overdressed als je daarmee naar een verjaardag gaat.

Hier zitten we midden in een aantal drukke weken. Ik heb het wel een beetje gehad zo langzamerhand. Gellukig gaan we over 2 weken al op vakantie. Heerlijk.

Dinsdag heb ik trouwens mijn arbeidsvoorwaardengsprek bij de nieuwe baan. Kreeg ik toch van de week nog een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen voor de vacature waarop ik tegelijk met die van deze baan had gesolliciteerd.
Goedenmorgen!!

een baby met jetlag grappig? Hmm, kan ik me niets bij voorstellen, eigenlijk..

Snel weer terug, Q. En leuk gehad, uiteraard, want je kon dagelijks op het forum

OH..

~zet koffie en thee neer ~

pfoei, bijna vergeten

De diagnose van aso lijkt me wel goed, ja.

Ik zat me ook al af te vragen of hij niet heel erg de theoriën van breiblad zit te verkondigen, en daarom niet alleen met jou en mediator kan praten, omdat hij na jouw weerwoord eigenlijk eerst háár reactie moet horen, voordat híj een weerwoord heeft.

het wordt weer een mooie dag, denk ik zo.

Vind ik

de schijnt weer

ik heb al gezwommen

heerlijk

toedels
Later is nu
Hee Madootje, hai.

Ik miste je al
Later is nu
Nou, toch fijn dat ik gemist wordt
'ambulant' Breiblad; die begeleiding zit 'm dan in gedwongen hardlopen voor de kindjes? Aso als Zeemeeuw; het beeld spreekt me wel aan . Hoewel ik het woord Zeemeeuw dan weer eigenlijk te mooi vind voor zo'n nietigniksig mannetje als Aso.

Zo. Ik ging vanochtend een heleboel werk inhalen, ongestoord door wie of wat ook, heeft mijn kind opeens geen school! Zucht. En ik ben duf, en mijn Zoon probeert zich nu te bekwamen in de edele kunst van het bokfluiten en dat verdraagt zo'n duf hoofd maar slecht.

~zet nog een nieuwe ronde héle sterke koffie~

Huilen bij een kindervoorstelling-met-eigen-kind: ik denk dat de Kroeg accuut en geheel voor je gesloten blijft als je dat níet hebt. Ik kan al snotteren bij het idee.

Overigens kwam ik er gisteren achter dat DivaDot niet alleen een term is die ik hier gebruik, maar dat ze haar op de creche daadwerkelijk zo noemen *haartjes omhoog*. Het prinsessegedrag gaat niet onopgemerkt voorbij *grijns*.
Zet lunch neer

voor ieder wat wils
Later is nu
Ik denk dat Breiblad niet zonder werk wil komen zitten en middels mijn dochters een volle caseload hoopt te houden. Gek wijf; zou ik een klacht kunnen indienen?

De Date is weer in den lande (tenminste, bijna) en we hebben elkaar gemist. Zouden we dan tóch verliefd zijn? Morgenavond komt ie weer langs. En dan barricadeer ik -op advies van Driem- de deur.

En wat Driem schrijft over de reden dat Aso niet alleen met mij wil praten: dat lijkt me evident. Die man kan zelf niet nadenken. Heb al zovaak een afspraak met hem gemaakt, die na overleg toch niet doorging. Tsja, dat heb je. Maar hij is er volledig overheen gegroeid hoor!

~duwt Jongste van de peecee (ze zit te Hyven ), want wil nu werken~
we noemen hem gewoon geen z........w, maar een krijsend en schijtend geval.Dat dekt de lading opperbest vind ik! Als die man zulke leuke uitspraken heeft maakt het hem nog leuker. Barricadeer maar naar hartelust, ben beniuwd naar hoe je morgen bent (nog steeds niet verliefd??).

Ha die mado, neem aan dat je niets meer met dat andere gesprek gedaan hebt? Fijn dat je arbeidsvoorwaardengesprek staat, geeft toch meer zekerheid. Lekker, al zo gauw op vakantie!!

Q, in elk geval deze maandag en donderdag ben ik paraat, de wek erna weet ik niet (leef met de week). In elk geval die maandag niet, maar daarna weet ik het echt niet.
Succes met gesprek Madootje! Leuk dat het concreet wordt met die nieuwe baan.

Heb weer een mailtje van de Aso (waar haalt die man de tijd vandaan???), met de mededeling dat hij een afspraak heeft met Jeugdzorg. En dat zij de kinderen altijd horen en hij zo de Raad voor kinderbescherming bij de hand heeft. Geweldig.

Ik wil niet dat mijn kinderen ondervraagd worden door Jeugdzorg; er is geen enkele reden toe en ik vertrouw niet op hun onafhankelijkheid. En ik dub dus of ik op een uitnodiging van Jeugdzorg moet ingaan of niet. Als ik niet kom, zou ik de verkeerde indruk kunnen wekken. Dat het me niet interesseert of dat ik iets te verbergen heb. Maar om daar te gaan zitten luisteren naar dat gebasel van de Aso?

Misschien neem ik iemand mee, kan ook (als dat mag tenminste). Wat zouden jullie doen?
kan je niet bij een (professioneel) iemand advies inwinnen? De huisarts, of diegene bij wie oudste al een tijdje komt. Ik zou het namelijk niet goed weten en geen enkel risico willen lopen ....Gatver, wat ontzettend moeilijk, eng ook, dat zo`n kwallebal zulke rare dingen doet. Zolang hij nou maar geen poot aan de grond krijgt! Als iedereen zijn gezonde verstand gebruikt zal dat niet, maar toch....
Hij kan geen poot aan de grond krijgen want er is nix mis aan mij. Als opvoeder dan. Maar het is vooral reuze irritant dat hij net doet of ik een misdadiger ben. En de kinderen er midden in zet. Lijkt me ook niet in zijn voordeel pleiten hoor. En ik heb zijn mails met daarin "Ik ga Jongste overhalen om bij mij te komen wonen" waaruit blijkt dat hij een spelletje speelt om mij te vergruizen.

Maar toch. Kut.

De Barman stond net op de stoep; met een bos bloemen. Hij schrok zichtbaar dat ik al bloemen op tafel had staan. Gossie.....
meid, je weet dat ik op geen enkele wijze zou bedoelen dat er iets mis is met jou en je opvoeding, Integendeel! Ik bedoel meer dat hij zo achterlijk doet en dat ik van harte hoop dat iedereen daar doorheen prikt. Goed dat je alles bewaard hebt!

mimsje, maak je het niet te laat? Hoorde dat je nog dapper aan het werk was! Hoe is het de tattoo?
met de tattoo bedoel ik
Ik zou toch naar dat gesprek gaan, Bloes. En inderdaad iemand meenemen. Laat Aso maar met geldige argumenten komen van het waaróm van deze kennelijk heul dringende aktie. (whoehahahaha!)

Jij zorgt goed voor je meiden dus dan staat hij toch enorm voor lul? Zolang geen van de 2 ouders aantoonbaar de kinders verwaarloosd/keuzes maakt die in strijd zijn met hun veiligheid, gezondheid, bladiebla, zal Jeugdzorg geen rare dingen doen.

Ben bang dat je nooit van die vent af gaat komen, schat. Of je moet beslissen om de Bloesjes niet meer naar hun vader te laten gaan. Ik denk dat ikzelf dat een jaar geleden al had gedaan. Want ook dat gezeik van Aso en Breiblad richting Oudste mbt haar gewicht en lichaamsbouw (en dat vergelijken met Jongste.. misselijk gewoon) zal hen geen goed doen!

Sterkte, en geniet van je Date morgenavond!
Moeilijk, moeilijk Bloes.

Ik sluit me aan bij Bambi. Als je inderdaad maar in je achterhoofd houdt dat ze je niks kunnen maken. Want dat kan echt niet hoor.

Hij is degene die straks voor lul staat. Dat is dan het enige leuke aan deze zaak.

Over 'ondervraging' van de meiden, zou ik je niet te veel zorgen maken. Tuurlijk is het gewoon kut dat dit moet, maar anderzijds kan een rapport jou ook weer helpen in de toekomst.

En werkers van jeugdzorg maken er gewoon een leuk kletspraatje van hoor. Ze gaan echt geen concrete dingen vragen. Ze gaan alleen kijken hoe de kinderen er uit zien (verzorging) en peilen hoe de kinderen in hun vel zitten.

Dus komt goed meis,echt!!

Wel een dikke want het is al kut dat je huwelijk naar de knoppen is gegaan, maar nog veel meer dat je ex je nu nog steeds het leven zuur wilt maken.

Onvoorstelbaar....
Heeft breiblad hem de slaapkamer ontzegt ofzo, dat hij z'n tijd zo zit te verdoen ineens Wat een ... nouja, zulke woorden mogen vast niet op het forum. Kun je een advocaat of maatschappelijk werker meenemen? Of iemand waar oudste bloes ook door onderzocht wordt?

Ik vind eigenlijk, net als Bambi, dat HIJ z'n meiden niet meer mag zien, als hij ze zo tegen elkaar uitspeelt. Ga maar lekker naar zo'n gesprek, misschien zeggen ze dat daar ook wel!

Misschien kun je zijn emails naar hun toesturen, alvast. Kan me niet voorstellen dat, hoe de bloesjes er ook uitzien, hulpverleners zo'n manier van kinderen uitspelen gezond vinden voor de kinderen.

Ik heb trouwens vanmiddag kunst (bij de kunstuitleen) uit mogen zoeken voor op het werk. Niet alleen voor mijn kamer, maar ook voor in de gangen. En.. de kunst viel me tegen. Ik heb wel hele mooie dingen uitgekozen, dat wel, maar ik zocht eigenlijk meer iets dat bij de omgeving hoorde en dat was er niet echt. Ik heb wat dingen bekeken en vond op een gegeven moment (ijdel? eigenwijs?) dat ik ook wel eens een paar dagen in de omgeving van het werk op pad zou kunnen gaan en foto's maken. Als sommigen van mijn foto's mooi ingelijst zouden worden, dan zou dat best mooi staan.

Dus..

Mijn vraag (als leek)

Wat maakt Kunst Kunst??
Later is nu
Doe ze wel sandalen aan naar de afspraak Bloes, want de Aso heeft ze vast verteld dat je nooooit sandalen voor ze koopt.

Die kerel is te belachelijk voor woorden en ik sluit me bij de andere aan. Ik weet het ook niet zo goed... In elk geval:
En dan de jongste Teva's, maar de oudste niet he.

Volgens mij kan Bloes op dit moment niet zomaar beslissen dat Aso zch verre heeft te houden van de Bloesjes; ze hebben gedeeld gezag. Daarom hoop ik maar dat het ene lichtpuntje aan deze onsmakelijke affaire straks gaa zijn, dat het op basis van dit gedoe mogelijk gaat zijn voor Bloes om eenzijdig gezag te krijgen. Dan heeft de lul-op-dikke-pootjes keurig zijn eigen graf gegraven, en is Bloes van het (grootste deel van het) gezeik af.

Hai Madootje! Wat ben je in trek bij al die werkgevers zeg . Leuk hoor. Hoe is het met je jongens?

Q is Back in Town! Heb je al foto's van je jurk???? Moet ik eigenlijk elders vragen natuurlijk. Zet ik ook foto's van mijn nieuwe jurk (wederom door GG zorgvuldig geselecteerd) in diverse ondergrondsen, deal? Dot heeft trouwens solidair ook een jetlag. Helaas zijn we niet in NY geweest, da's jammer.

Bambi, meid. Wat te doen. Doorkachelen, of toch volwaardig instorten, of ergens iets er tussenin? Blijf je jezelf wel leuk vinden? Kus.

Ik moet eigenlijk inhalen wat er vanochtend is blijven liggen, maar ben zo moe van alle geDotspook, wil niet meer.
Oeh.

Bam, meisje.

Lil, ben het met je eens wbt gezag. Wordt tijd dat Bloes het eenzijdig gezag krijgt.
O Meave, ik zag je mail . Je bent Lief. Moet nog even wat bedenken, maar ik reageer nog!
Hahaha, ik wist nog wel dat ik je gemaild had van de week, maar ik probeerde net te bedenken waarover dan.
Goed, als jij daar even over nadenkt, dan denk ik er ook even over na, goed?
Nadenken? Wasda?

Tjezus Bloes... als het niet zo ernstig zou zijn, zou het lachwekkend zijn... Wat een belachelijke situatie is dit zeg! Kan me alleen maar braaf bij Bam, Ely en de rest aansluiten. Dat gesprek moet je wel aangaan en dan zullen ze snel genoeg inzien, wat een idioot het is.

Bam.. moppie... Dikke vette kus voor je!

Dan nu even Groot Nieuws!

Leentje is vandaag een halve meter VOORUIT gekomen! Ik had inmiddels opgegeven dat het voor haar verjaardag zou gebeuren, maar jawel!. Het was nog een bijzondere manier van doen. (Ze duwde zich met haar grote tenen vooruit en schrok daar zo ontzettend van, dat ze het op een brullen zette ) maar hey, het begin is er.

Loentje heeft de Avond4daagse doorstaan. Ben megatrots op hem, stoer ventje. Wat een geren en gevlieg deze week, maar wel leuk om als een idioot door de stad te fietsen en hem wéér ergens langs te zien lopen. We hebben er een soort sport van gemaakt, hihi. Gisteren is hij overladen met bloemen en snoep en hij was erg blij en trots. Zooo ontzettend schattig.

Heb gisteren een enorme smak gemaakt met Lotje op mijn arm. Ik wilde een slootje over springen (En ja.. whát was i thinking? op hakken..) en gleed weg. Zij klapte keihard met haar kop op de grond en ik met mijn volle gewicht er bovenop. Zij zag een tijdlang eng witjes, dus heb haar vannacht een paar keer wakker gemaakt, maar vandaag was er nix meer aan de hand. Mijn knie daarentegen is dik en blauw. En dan heb ik ook nog mijn hand aan de over verbrand vandaag. Auw!
Jezus Bloes. Hopelijk leidt deze situatie er idd toe dat hij uit het ouderlijk gezag wordt gelazerd. Zo'n ploert verdient het niet om zich vader te mogen noemen. Laat je alsjeblieft niet gek maken door die eikel. Jij doet het super met je meiden.

Gatver Pim. Dat is schrikken. (mijn hemel, ik kan niet eens lopen op hakken, laat staan springen ) O, en wat een knap ding die Lotje. Nog even netjes voor haar verjaardag.

Ik heb het sollicitatiegesprek nog niet afgezegd. Ik wacht eerst maar even het arbeidsvoorwaardengesprek van dinsdag af. Het sollicitatiegesprek is een week later.

Ik heb de wallen inmiddels tot op mijn knieën hangen geloof ik. Bikkel heeft vorige week ontdekt hoe hij uit het ledikant kan klimmen en slaapt nu dus in een gewoon bed. Gevolg is alleen dat hij nu zodra zijn ogen ook maar half open gaan zijn bed uitklimt en aan de dag wil beginnen. Ookal vind dit heugelijke feit plaats om 5 uur. Gevolg is dus een chagerijnige Bikkel en een chagerijnige Madootje.
hè bah mado!Sterkte daarmee!

jemig pim, je doet ook wel rare dingen, ten eerste al springen met een kind op je arm en dan ook nog òver een sloot èn op hakken!!! Hopelijk knapt je knie gauw op! Doen we het volgende week?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven