En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb een soort pizza gegeten. Zelf gemaakt.

Een tortilla ingesmeerd met pizza quick, italiaanse groente erop, italiaanse kruiden en geraspte kaas. 8-10 minuutjes in de oven (200 graden) en smullen maar
Hahaha allemaal aan de pizza gister!

Straks wederom een late dienst en dan eet ik lasagna met broccoli en perzik met erbij zoet/zure komkommertjes.

Lekker makkelijk van te voren te maken en dan schuif ik het zo de oven in!
Pastasalade met tonijn, garnalen, tomaat, ui, paprika, tomaat, groene olijven, kappertjes, knoflook, parmezaan, komkommer, oregano, basilicum, tijm, zout, olijfolie en zwarte peper.
Volkorenpasta met quorn met hamsmaak (das nieuw), champignons, lenteuit, spinazie en philadelphia basilicum (dies ook nieuw).

Ben benieuwd!
Burrito uit de oven gevuld met roerbakgroente en rundergehakt. Sla erbij.
Ik had gisteravond onder een film mijzelf verwent met sushi en een wijntje. Smaakte heerlijk.

Vanavond kreeg ik opeens een hongeraanval dus snel een schnitsel en aardappelschijfjes uit de vriezer gehaald en gemaakt. Lekker gebakken ui en champignons bij.

Als ik nog trek krijg heb ik nog meloen. ( en nog over van het avondeten als ik dat zou willen)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Loempia en kipsate.
Heb enorm veel zin in kruimige aardappelen en spinazie, dus dat heb ik zojuist nog even gehaald bij de Appie. Met een runderbraadworst erbij. Vriend maakt een salade voor zichzelf.
Hamburger, Aviko aardappeltjes Grieks, salade van sla, tomaat en komkommer. Uiteraard mayo bij de aardappeltjes. Lekker hoor.

Morgen; weer een hamburger (moet op), gekookte voorgeschilde aardappeltjes, spinazie a la creme, jus uit een zakje.
Ik had broccoli, 2 kippenpootjes en aardappelen, maar de aardappelen waren iets ouder dan ik dacht en her en der beschimmeld dus dat werd aardappelpuree uit een zakje. Het was niet echt lekker allemaal helaas. Zo neem ik nog lekker een stuk pure chocola als toetje bij de thee.
Gebakken aardappeltjes, worteltjes en een peperburger
Tagiatelle met kerstomaatjes, Philedelpia basilicum, pijnboompitjes, artisjokken, mozerella, knoflook & tonijn. Super simpel, maar wel erg lekker.
Vanavond eten wij romige doperwtjes (verse doperwtjes met creme-fraise light, bosuitjes en mint) met gekookte aardappels en een schnitzel...
Gisteren heel Hollands: draadjesvlees, snijbonen en gekookte aardappels.

Vanavond weet ik het nog niet. Gisteren was voor het eerst in voor mijn gevoel 20 dagen dat we weer eens groente aten, die trend moet ik eigenlijk wel een beetje doorzetten, voor het gezonde .
Ik heb net een preischotel klaargemaakt, maar nog helemaal geen honger dus hij mag nog een poosje in de oven wachten. (Mijn zusje moet om 17:00 werken, vandaar dat ik zo vroeg heb gekookt)
Wij eten vanavond een biefstukje met champignons, zelfgemaakte patat en sperziebonen.
We hebben vandaag peper steaks, met gebakken aardappelen en een gevulde salade
Pffff, ik kom vandaag niet verder dan een kroketburger met een afgebakken kaiserbroodje met mayo en mosterd. Te lamlendig om te koken door t warme weer.

Toetje wordt vanilleyoghurt met een kiwi voor de vitamientjes.
lamsburger, gebakken aardappels, tomaatje in stukjes, champignonschotel (div soorten champignons, rode ui, prei, diverse kruiden en wat bressot in oven)
Ik had vandaag op werk: gekookte aardappels, spinazie a la creme en kiprollade. Toe dubbelvla met chocola en vanille smaak.
Gisteren gebakken kipreepjes met ananas en gesmolten kaas in een pitabroodje, paar gebakken aardappeltjes en sla.

Vanavond eten we pannekoeken!
merguez, chipolataworstjes, orzo met parmezaan en citroen, doperwtjes en griekse salade.
quote:Morrie schreef op 02 juni 2008 @ 16:46:

Gisteren heel Hollands: draadjesvlees, snijbonen en gekookte aardappels.

Vanavond weet ik het nog niet. Gisteren was voor het eerst in voor mijn gevoel 20 dagen dat we weer eens groente aten, die trend moet ik eigenlijk wel een beetje doorzetten, voor het gezonde .

Het is geworden: tortellini gevuld met kaas, met een sausje van spinazie a la creme en boursin. Erbij nog tomaatjes en stukjes komkommer.

Vanavond wat restjes: draadjesvlees, snijbonen, gebakken aardappels en avocado met hollandse garnalen. Goede combi .

Bedenk me trouwens net dat ik die avocado dan al wel vorige week had moeten kopen, er zullen wel alleen keiharde in de supermarkt liggen....
Bij de AH hebben ze eetrijpe avocado's per 2 stuks verpakt.

Wij eten vanavond burrito's. Heb nog niet echt een idee hoe en wat. Heb het nog nooit klaargemaakt, maar ik heb tortillavellen, rundergehakt, paprika's, champignons, creme fraiche, mais, tomaten, ui, knoflook, avocado voor guacemole. Daar moet toch iets van te maken zijn..
Ik zou toch zeggen dat dat wel moet lukken pomodori

Vanavond sporten, dus daarna wordt er iets ontdooid/opgewarmd uit de diepvries. Denk kliekje boeuf stroganoff. (het is voor mij altijd een verrassing wat er nog in de virezer ligt)

Heb nu al zin in morgen, dan ga ik een risottorecept uitproberen. Mjam...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven