Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Goed wegens storende man inmiddels poging drie om te reageren. Daar gaan we!

Hallo meiden,

Dank jullie wel voor jullie lieve woordjes en begrip Ik denk zelf ook niet dat alle kwaaltjes en klachten wijzen op zwangerschap. Heb zelfs al geroepen dat ik misschien wel allergisch ben voor zaadjes! (is dit uberhaupt mogelijk???)

Wat ik wel weet is dat ik sinds we actief zijn geweest allemaal vreemde zaken ervaar. Er zijn dagen bij dat ik er bijna niet bij nadenk en dan overkomt mij iets/voel ik iets waardoor ik er toch weer bij na moet denken.... Ik weet het even allemaal niet Misschien is dit alles wel gewoon pms! zou zomaar kunnen! Al is die vermoeidheid iets van de laatste dagen. Dacht dat het na goed slapen over zou gaan, maar nee....

Wat het lastig maakt is dat mijn man normaal de nuchterheid zelf is en nu constant vraagt: hoe voel je je? Voel je nog iets? Omdat hij ook niet snapt waar al die dingen opeens vandaan komen. Ja ik heb een hele drukke periode gehad (en nog te gaan!), ja de eerste keer is natuurlijk een hele stap, maar het is gelukt omdat we er aan toe waren!, ja het ziek zijn van mijn vader heeft enorme inpact gehad, maar.... ik ben eerder ziek geweest, heb zelfs pfeifer gehad, en heb wel vaker klachten. Toch kan ik veel van de dingen die ik de afgelopen tijd heb ervaren en nog steeds ervaar niet plaatsen....

Daarmee wil ik absoluut niet!!!! zeggen dat ik denk zwanger te zijn!!! Ik meen het als ik gewoon rustig afwacht (nou ja "rustig".....) Wat ik wel wil zeggen is dat ik gewoon geen grip heb op wat mij overkomt en voor een controlefreak is dat erg vervelend!

Goed, dit was mijn laatste post op dit gebied. Ik ga tot en met donderdag enkel en alleen op jullie reageren en zelf even niet meer posten. (als je snapt wat ik bedoel!) Zo kan ik wel actief blijven in het forum, maar heb ik geen extra twijfel doordat jullie bijvoorbeeld mee helpen denken dat ik misschien zwanger ben. Want eerlijk is eerlijk: jullie hebben toch ook zaken gelezen die eventueel wel op een zwangerschap zouden kunnen wijzen. En eventjes helemaal niet hier zijn dat kan ik niet waar maken hoor! Dan zou ik nu posten dat ik niet meer op het forum zou zijn tot en met donderdag of zo en dan zou ik gewoon liegen, want ik weet dat ik dan stiekem echt wel zou blijven lezen!!!

Goed, einde verhaal, vanaf nu alleen reacties!!!

Woesel, ahaaa big party gehad dus!!!! Gezellig!!!!

Mensen, veel wasplezier!!! ahum... Hoop dat het morgen mooi weer is, dan kan de was lekker naar buiten. Denk dat ik wel een wasje of vijf mag draaien voordat ik de buurt kom van de bodem

Geniet van jullie weekend!!!!!

En Esthersz, ik duim voor jullie!!!
GVD! alles wat ik heb getikt weg!

Na pffff, na een paar rosee is dat bijzonder teleurstellend wehehe

wat ik al zei, mn eierwekker is gezet. Ik heb ovulatietesten deze maand en dr is een heeeel icht streepje dus dat ei is in de maak denk ik dan maar.

Dus de zaadklep zet ik morgen maar open denk ik :-) Vanavond niet want ik ben gaar en vriend slaapt al denk ik. Mn moeder is ook al op bed en ik volg ook zo. Nog heeeeel even gluren hier hihi

Nou dan gaan we straks weer in de wachtstand met zn allen. Estherz, balen, ff heel hard vloeken en weer mee met ons naar de volgende ronde.

liefs, Lente
Hey meiden,

Lipa, ik denk inderdaad dat het noodweer bij ons uit het zuiden afkomstig is van Duitsland ofzo. Want het heeft de hele ochtend ge-onweerd en dat schrikt die oude mensjes toch wel af haha. Dan vallen de klachten opeens toch wel mee...

Heb momenteel weinig plek voor medische handelingen, oude praktijk. Dus moet alles precies zo plannen dat ik de huisarts zijn behandelkamer kan gebruiken. Over een maand of 3 verhuizen we naar een groot gebouw, samen met nog een huisartsenpraktijk, apotheek, fysio, etc. En dan heb ik eindelijk een eigen labkamer en behandelkamer. Zijn jullie ook gefuseerd? Kom je tegenwoordig bijna niet meer onderuit, arts heeft het lang proberen uit te stellen.

Schrijvertje, ik kan me je hoop en twijfelgevoelens heel goed voorstellen hoor. Ik vind jouw gedachtes ook heel normaal, maar het is de kunst inderdaad om te blijven relativeren (is moeilijk!), zodat je jezelf niet gek maakt. Want je schijnt jezelf ook klachten te kunnen bezorgen die lijken op een zwangerschap. En een opeens bezorgde man helpt ook niet mee he. Wel lief van 'm hoor. Zou ook niet een week zonder jullie meiden kunnen hoor, want heb ook weleens overwogen om het schrijven tijdelijk op een laagje pitje te zetten. Nu ik aankomende donderdag iets mag nemen om mijn menstruatie op gang te helpen, word het voor mij ook weer interessanter. En hopelijk kan ik ergens eind juni beginnen aan 'ronde 1'.

Doe rustig aan meid, zoek lekker afleiding als je weer aan zwanger worden moet denken. Denk dat je met al die repetities nakijken al flink wat afleiding krijgt

Lente, je bent goed voorbereid! Is je man al op de hoogte van je wilde plannen? haha. Zou ook niet kunnen vrijen met mijn moeder in hetzelfde huis, ben zo bang dat ze er iets van meekrijgt, hoe stil je ook bent Maar ik begrijp dat ze al snel weer naar huis gaat? Dan kan het jachtseizoen beginnen haha.

Trusten alvast!
37 weken zwanger!
Lente, irritant he, dat je tekst zomaar ineens verdwenen kan zijn. Ik sla het tussentijds op. Niet heel handig, maar het is een noodoplossing! Enneh, snel die zaadklep open, voor je het weet is je ei er vandoor gesprongen!

Hebben jullie vannacht ook zo wakker gelegen? Heb een enorme hekel aan onweer!!! Het heeft zeker een uur nonstop gerommeld hier! Maar goed het huis staat er nog

Fennah, wat fijn dat je een eigen praktijkruimte krijgt! Lijkt me als assistente toch super dat je ook in je uppie wat behandelingen uit kunt en mag gaan voeren!

Ik hoop trouwens dat je je cyclus snel op gang kunt krijgen! en dat ie dan meteen een beetje regelmatig is! Dat zou zo schelen! Ook omdat je je dan niet een hele lange periode druk hoeft te maken over of je misschien ongesteld gaat worden de komende dagen. Ben zelf een saunabezoeker (zo'n drie keer per jaar ofzo). Het plant gewoon heel lastig als je niet weet wanneer je ongesteld gaat worden. En in de sauna wil je toch echt niet ongesteld zijn!

Goed, ik ga even lekker met een tijdschriftje in de tobbe dobberen en relaxen en daarna mezelf een schop vekopen en aan mijn repetities beginnen. Vind mijn werk geweldig, maar al die correctie

Doeg!
Sjonge jonge wat een drukte, heb een uur terug moeten lezen

Hoe ist met jullie? Lekker aan het genieten van het lekkere weer. Wij hadden vandaag expres geen afspraken gepland, wilden in de tuin werken, maar zijn al erg snel klaar haha. En nu verveel ik me een beetje. Vandaag te veel last van mijn hooikoorts om een lang stuk te gaan lopen met de hond.

Hebben jullie nog leuke plannen? Kom ik misschien op ideeen.

En wat eten jullie vanavond? Ook daar geen inspiratie voor
37 weken zwanger!
shoarmaaaaaa!!! of bbq, het is heet hier. Ik lees vanavond wel weer ff.

Die ovulatietest was hetzelfde dus die geeft opgedroogt een heeeel licht streepje. Dus mn ei klapt nog nie denk ik. Das dan mooi weer een wijntje haha

Doe jullie rustig met wijn in je ei-week dan? Dat las ik ff snel dacht ik. Is dat beter? Ja altijd beter zonder drank natuurlijk maar daar had ik nooit aan gedacht
@ Lente, ik drink gewoon een wijntje tot ik een positive test heb hoor, wel met mate, maar dat deed ik eigenlijk atijd al.

@Schrijvertje, dat valt wel mee hoor met die brave sex, het licht mag in ieder geval aanblijven :-)

@Fennah, irritant man die hooikoorts. Ik heb er ook last van. Heb je er iets voor/tegen. Ik heb pilletjes van de dokter die ik ook mag gebruiken tijdens een eventuele zwangerschap,maar wel met mate..... Oftewel, als ik er 1 neem voel ik me schuldig, haha. Ik word er ook heel duf van dus dan maar liever niezen. De pilletjes die ik hiervoor had waren wel heel goed, maar die mogen niet in combinatie met een eventuele zwangerschap. En we eten kippensoep of patatjes :-).
anoniem_53453 wijzigde dit bericht op 01-06-2008 16:21
Reden: Dubbele posting
% gewijzigd
37 weken zwanger!
Lekkere ideeen voor het eten. Zie dat mijn vriend er net al kipfilet uit heeft gelegd, wordt waarschijnlijk kip, rijst en groenten. Tis hier op zich ook wel bbq weer, maar blijf liever ff binnen op het moment.

Lente, ik denk inderdaad dat het beter is om wijn te minderen, niet dat ik denk dat je een drankorgel bent hoor haha. Als ik in Frankrijk zou wonen zou ik ook eerder wijn drinken, lekker warm weer bij jullie! Weet zelf niet zeker of dit een extra punt is al je je ovulatie hebt.

Boepie, hooikoorts is inderdaad niet zo leuk Maar heb ik al zo lang ik me kan heugen. Heb veel verschillende pilletjes gehad, maar bij mij werkt Telfast nog het beste, maar zoals je ziet... klachten zijn nog niet over. Welke tabletten had jij eerst die niet bij een eventuele zwangerschap mogen en welke dus nu wel? Gebruik heel af en toe Nasonex neusspray, maar geloof dat dat weer niet mag bij een event. zwangerschap. Zou het liefst helemaal niks gebruiken, maar ja, je kiest er ook niet voor om ergens last van te hebben he. En het ligt eraan in welke mate, als ik echt belebberd word in mijn dagelijkse dingen, dan neem ik toch wat in. Gelukkig is mijn hoofdpijn alweer verminderd naar gemiddeld 2 keer per week. In de 1e 3 weken na het stoppen met de pil dagelijks.

Weet niet of je dat een goed idee vindt voor het schema... maar misschien is het overzichtelijk als je iedere keer de NOD's van de aankomende 7 dagen een kleurtje geeft? Als je het teveel werk vindt dan geeft het niet hoor.

Hoe ist met de zwangere dames; Nikiet, Toffifee en Walinde?
37 weken zwanger!
Lukt me niet om mijn tekst normaal te posten grrr.

En telkens tekst weg
37 weken zwanger!
Jeetje wat een hooikoorts! Ik heb afgelopen jaar opeens last gekregen van hooikoorts, wat een ellende! Maar dit jaar lijkt het mee te vallen. Ben wel enorm verkouden en heb af en toe wat jeuk aan mijn ogen, maar kan ook een koudje zijn.

Hier eten we krieltjes, hamburgers en sla ofzo Lekker makkelijk dus!

Fennah, mooie nieuwe avatar hoor!!!
Howdie. Hier ben ik weer. Geniet goed van mijn weekend. Lekker rustig aan. K heb twee wasjes bij mn zus gedraaid (wasmachine=kapot) en ondertussen bij haar schoongemaakt (hoogzwanger en olifantenpoten joh! oef...)

Vandaag beetje schoongemaakt (geeft altijd heerlijk gevoel daarna) en zo nog ff een klusjes fixen. Daarna nog ff wat werk voorbereiding.

Hmm, als ik t zo lees is het eigenlijk helemaal niet rustig, haha.

Tortelini met spinazie en pesto. Of taco's. Vanmiddag maïssoep gehad. Jammie.

Ik drink eigenlijk nooit meer (alcohol dan). Tot 1 jr geleden wel altijd een wijntje bij t eten. Maar ben van mening dat ik dat (voor mij) niet nodig vindt. Ook als je kids hebt geef je t idee dat alcohol bij het leven hoort. En dat hoeft niet vind ik. Bovendien is het gemakkelijker om straks als ik zwanger ben "nee" te zeggen zonder dat iemand raar kijkt :-D

Als ik nog wat drink (chardonnaytje,chablisje,wodka'tje-appelsap) dan doe ik het alleen tussen OD&m'n jumping Egg.

K ga maar eens aan m'n klusje beginnen.

Ajuus!
Schrijvertje, ik had inderdaad mijn avatar veranderd, maar ik zie nog steeds die oude foto staan. Dacht dat ik iets verkeerd had gedaan omdat ik 'm nog niet zie, maar jullie dus blijkbaar wel. Hoe kan ik mijn nieuwe avatar nou zien?

Hoop dat jouw hooikoorts meevalt dit jaar!

Woesel, das helemaal niet zo'n rustig weekend! Maar je krijgt er wel een nuttig gevoel van he. Ik word juist moe van luieren. Vandaag echt helemaal niks gedaan en heb het gevoel dat ik al naar bed kan gaan, ben echt suf.

Zometeen nog ff tuintegels kijken bij een particulier. Die doen ze echt voor schijntje weg en zijn hele mooie. Koop ik bij tuinwinkel echt niet voor zou weinig haha.
37 weken zwanger!
Vriend kwam op het idee om internetbestand te verwijderen en nu zie ik inderdaad mijn nieuwe avatar.

Heb een nieuwe gekozen omdat ik anders misschien wat te herkenbaar word. Kwam er namelijk pas achter dat alle onderwerpen en alle berichten die je hebt getypt, opgeslagen worden in je profiel en door iedereen te lezen is. Echt belachelijk.
37 weken zwanger!
btw: Ik zie net dat Watje met een ander (nieuw) topic meeschrijft. Ze gaat voor de tweede. K heb daar maar ff een berichtje achter gelaten dat ze hier ook echt wel welkom was
Fennah, naast het verwijderen van je internet bestanden, moet je volgens mij ook opnieuw inloggen voor je nieuwe avatar verschijnt.
Klopt, wist ik zelf niet. Dacht gewoon dat de Angels niet in het weekend werkten En kan me voorstellen dat ze de avatars eerst goed moeten keuren.

Had al zo'n vemoeden dat Watje zich bij een ander topic had aangesloten, haar goed recht natuurlijk.
37 weken zwanger!
@ Fennah: wat raar ik zie nog steeds je hondje als avatar? Heb al opnieuw ingelogd en nog steeds...

De mysterieuze wereld van de techniek!

Net thuis. Ik ga nu op HD Derek O kijken, lekker..., ben ik echt aan toe. Dus van de week een langere post,

Bye ladies!
Atheena, dat had ik ook de hele tijd, totdat ik bij internetoptie alle bestanden heb verwijderd en me opnieuw heb ingelogd. En nu zie ik wel de nieuwe avatar, is gewoon een ander plaatje hoor, niks bijzonders. Maar vind het inderdaad wel raar dat je 'm de ene keer wel ziet en dan weer niet.

Was net helemaal blij omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar mijn darmontsteking is weer flink terug. Baal echt van mijn slechte gezondheid. Leef heel gezond, maar dit is overmacht. Voel me nog wel goed dus stel het bezoek aan de internist nog ff uit, zit ik zo weer aan de pillen.

Zitten jullie ook Pinkpop te kijken?
37 weken zwanger!
Fennah, wat rot zeg; darmontsteking Ik weet natuurlijk niet of het hele vervelende pillen zijn om te slikken en of je ze lang moet slikken, maar is het niet juist verstandig om nu naar de internist te gaan? Je moet op dit moment toch wachten tot je cyclus op gang komt. Misschien ben je al weer van die pillen af op het moment dat je cyclus werkt en je eieren springen........ Maar goed, dat zul je zelf ongetwijfeld het beste weten.

Atheena, ik heb gisteren ook mijn restje Derek O op hd gekeken Blijf het toch erg bijzonder vinden! Eerlijk is eerlijk: ik wil er ook wel erg graag in geloven! Maar, ik vind hem beter dan Char!

Woesel, jij bent lekker bezig geweest! Wij (ahum, mijn man) hebben gisteren ook drie wasjes gewassen. En ik ga er zo nog even eentje buiten hangen. Lang leve het weer!

Ik drink trouwens ook bijna niet, dus het zal niemand opvallen als ik niets drink. Ideaal! En ik mis het ook niet dus dat maakt het nog makkelijker.

Ik heb een drukke week voor de boeg: ga morgen de nieuwe ouders ontmoeten (moet voor het eerst op deze school een ouderavond geven!) en woensdag komen de leerlingen van groep acht proefdraaien. Spannend allemaal hoor! Verder is het tijd voor evaluatie dus praten, praten, praten. Donderdagavond had ik plannen, maar weet nog niet of ik die ook door laat gaan. Vrijdagavond feestje! Zaterdagavond plannen, en het feestje van zondag is gelukkig afgelast! Tja het wordt een beetje te veel hoor!

Goed, genoeg te doen dus! Vandaag mijn laatste repetitie afmaken en dan kan ik er weer tegenaan! Vanmiddag een lunchafspraak en misschien even doorrijden naar mijn ouders. En dan gaat het wel weer allemaal! Lekker!

Ben wel bang dat mijn hooikoort door gaat zetten, want mijn ogen jeuken zo!!!!! Goed, afwachten maar!
Hallo allemaal,

Heb van het weekend geen tijd gehad om te lezen en reageren en loop gelijk weer een heel eind achter. De ergste teleurstelling is al wel gezakt hoor. Bedankt voor al jullie lieve woorden. We gaan gewoon op voor de nieuwe ronde, alhoewel ik nu helemaal niet meer weet op wat voor cyclus ik moet rekenen. Voor mijn eisprong ga ik maar uit beginnend bij een cyclus van 24 dagen en vanaf dan gaan we dan gewoon om de dag vrijen tot ruim na de eisprong bij een cyclus van 30 dagen of zo. Dan moeten we toch in ieder geval alle kansen benut hebben.

Zaterdagavond hadden we een feest, had een collega van mijn man zijn baby van 2 weken oud mee genomen, erg leuk natuurlijk, maar ik had nog wel meer zo iets van dat wil ik ook. Ik zie toch overal alleen maar baby's en zwangere vrouwen. Van de week vertelden een collega ook dat ze zwanger was, dta is nummer 4 bij ons op school al.

Ook ik heb regelmatig last van hooikoorts, ik probeer het dit jaar echter zonder medicijnen te doen, omdat ik heb gelezen dat juist in de eerste drie maanden van je zwangerschap deze medicijnen niet goed zijn en voor dat je weet dat je zwanger bent, zit de eerste maand er natuurlijk al op. Maar goed dat moet natuurlijk wel gaan met de mate waarin je last hebt van de hooikoorts.
PFf.......... wat een berichtjes zeg!

Ik post even snel tussendoor.

Geen zwangeren erbij zie ik??

NOD's??

Ben erg druk geweest afgelopen weekend

ZIt richting mijn ei volgens mij. Ik begreep dat er iets te zien was kwa witte afscheiding?? Dat heb ik nl. nog niet..... Ga even op internet struinen.

Laterrrrrrrrr
Lang geleden dat ik nog 's iets heb gepost. Mijn computer valt de hele tijd uit, dus het toch nog eens proberen vandaag.

Allereerst onze derde zwangere Walinde feliciteren. Als het aan dit tempo verder gaat dan zijn we allen nog binnen het jaar zwanger.

Ik heb mijn eisprong gehad rond de 24-25ste denk ik. Heb me niet meer bezig gehouden met elke dag temperatuur meten. Mijn vriend die zegt me de eerste dag na mijn eisprong telkens zelf dat ik net een kacheltje ben 's morgens in bed. Ik nam mijn temp en hij had gelijk, temp gestegen naar 36,9. Ik ga er dan van uit dat mijn eisprong net voorbij was. En we hebben geklust (om het op zijn Nederlands te zeggen). Misschien zelfs een beetje te veel dat weekend. Op zaterdag een keer, de zondag hebben we wel 3 keer seks gehad, de maandag niet denk ik. Zoveel op één dag zou het kwaliteit van de zaadcellen naar beneden halen maar we hadden er gewoon zin in. Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben deze keer, had dit vorige maand wel. Heb namelijk zoveel stress de laatste tijd. Weet je, ik woon nog maar 4 maand samen met mijn vriend en ik ben iemand die nogal veel tijd voor mezelf nodig heeft en dat mis ik een beetje. Ben nog een beetje mijn evenwicht aan het zoeken. Dit weekend heeft hij me getrakteerd op een weekendje uit. Lekker romantisch in een suite geslapen en genoten in de kuuroord van het hotel. Ik kon het echt wel eens gebruiken. Jammer dat ik dit weekend mijn eisprong niet had.

Ik heb nog steeds last van mijn darmen. Ben eigenlijk nog maar alleen bij de gynea geweest en nog niet bij de huisarts. Heb steeds pijn op hetzelfde plaatsje links onderaan mijn buik. Vervelend is dat. Ik heb trouwens gevraagd of ik vitaminen mocht nemen en dat lijkt geen enkel probleem te zijn volgens mijn gyneacoloog. Heb wel gelezen in een boekje rond zwangerschap dat een overdosis vitamine A slecht is indien je zwanger bent en dat je nooit geen vitaminen mag nemen op eigen initiatief. Spoelen mag niet rond de eisprong en ervoor omdat je dan het slijm kapot maakt die de zaadcellen nodig hebben om tot bij het eitje te komen. Voor de rest was alles ok (behalve mijn spastische darmen die hij zag op de echo), er zat een folieke klaar om bevrucht te worden.

Ga yoga volgen. Moet een avond in de week ontspannen, helemaal alleen. Soms vraag ik me af of ik een kind wel zal aankunnen, als mijn vriend opstaat om 7u s morgens dan kan ik blijven liggen tot half negen. Ik begin namelijk maar om 10u te werken. Als ik me dan bedenk dat met een kind ik heel vroeg zal moeten opstaan, dagelijks, dan ben ik bang dat dit heel zwaar zal vallen. Toen ik 22j was heb ik last gehad van een heel zware depressie, ik heb dat nu niet meer maar ik moet mezelf wel in het oog houden dat ik me genoeg ontspan want dan raak ik mezelf een beetje kwijt. Maar jullie zullen dat gevoel misschien ook wel kennen.

Maandag is mijn dagje vrij. Ga vandaag mijn huisje beetje poetsen en wat wassen en strijken en ook een beetje ontspannen!

Fennah, wat vervelend dat je maandstonden niet op gang komen. Ik wist niet eens dat er iets bestond om dit te stimuleren. Hoop dan ook dat je snel een normale cyclus hebt zodat je ook wat kunt beginnen tellen en rekenen.
Ik kwam hier even een spion-ronde doen.

Maar het gaat hier goed. Dat is mooi

Fennah: Je kan mierikswortel of teunisbloemolie proberen. Schijnt goed te werken.
Schrijvertje, wat een drukke week weer. Lijkt me heel spannend om een ouderavond te doen. Om de 1 of andere reden lijken mij ouders van middelbare school kinderen kritischer dan van een basisschool.

Nou het lastige van die medicatie is, dat ik daar helaas niet zomaar van af ben, anders was ik inderdaad allang naar de internist geweest. Waarschijnlijk wordt het dan chronische medicatie en daarom kijk ik mijn klachten even aan. Voor mij is de grens als ik weer niks meer kan eten en altijd misselijk ben. Voel me nu namelijk goed.

Drew, had je al gemist. Vervelend dat je pc niet goed werkt, wordt moeilijk forummen dan. Spannend dat de gynaecoloog een eitje klaar zag liggen, nu is het aan je vriend hahah. Goed dat je gestopt bent met temperaturen, lijkt me heel lastig om vol te houden en er ontspannen mee om te kunnen gaan.

Er zijn inderdaad wel medicijnen die je cyclus op gang helpen, ik krijg bijv. Provera. Haal het vanmiddag al op, aangezien ik er a.s. donderdag mee mag beginnen.

Lieselotje, er is helaas nog geen zwangere bij Maar het begint wel spannend te worden voor sommigen hier.

Eerstvolgende NOD is van Schrijvertje over 2 dagen.

Klopt inderdaad dat je last krijgt van afscheiding (en zachtere baarmoedermond, maar je moet maar net willen toucheren haha) rond je ovulatie. Is je moeder alweer naar huis?
37 weken zwanger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven