La sociedad Secreta de KP deel weetikveel
donderdag 13 september 2012 om 09:51
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
donderdag 14 maart 2013 om 20:30
Zoiets.
http://adhdblog.nl/wp-con ... s/2012/11/Zolderkamer.jpg
En hij had ook nog 'geholpen' met koken...
http://adhdblog.nl/wp-con ... s/2012/11/Zolderkamer.jpg
En hij had ook nog 'geholpen' met koken...
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 25 maart 2013 om 09:52
Goeiemorgen!
koffie in een koekje
Hoe is het met verhuizen Miss?
Mrs, mijn beste huishoudtip is: huishoudster nemen. Die heb je al? Nog een huishoudster nemen.
Hier is het redelijk netjes, ik heb alle achterstallige administratie weggewerkt en zelfs mijn belastingaangifte al de deur uit gedaan. Nog even een kopje thee en dan hop aan het werk.
koffie in een koekje
Hoe is het met verhuizen Miss?
Mrs, mijn beste huishoudtip is: huishoudster nemen. Die heb je al? Nog een huishoudster nemen.
Hier is het redelijk netjes, ik heb alle achterstallige administratie weggewerkt en zelfs mijn belastingaangifte al de deur uit gedaan. Nog even een kopje thee en dan hop aan het werk.
dinsdag 26 maart 2013 om 01:09
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 maart 2013 @ 23:31:
Nee DP, je komt er niet mee weg! Waar is mijn knalroze sok en waar zijn Mason's sokken gebleven. Het arme kind heeft nog maar vijf sokken en ze passen geeneens bij elkaar.Die heb ik , ik ben dol op sokken,klein groot paars rood zwart wit maakt allemaal niet uit, kan me niet gek genoeg zijn
Nee DP, je komt er niet mee weg! Waar is mijn knalroze sok en waar zijn Mason's sokken gebleven. Het arme kind heeft nog maar vijf sokken en ze passen geeneens bij elkaar.Die heb ik , ik ben dol op sokken,klein groot paars rood zwart wit maakt allemaal niet uit, kan me niet gek genoeg zijn