Zelfmoordpoging dochter Michael Jackson

07-06-2013 18:06 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.rtlnieuws.nl/b ... g-dochter-michael-jackson

Ik hoorde het vanmiddag op de radio, en schrok er best van.

Heb zelf een dochter van die leeftijd.....echt triest..
quote:Geroldine schreef op 08 juni 2013 @ 00:05:

Sorry, maar de kinderen, behalve dan misschien Prince, lijken voor geen meter op MJ. En ik vind Paris echt niet op Debbie Rowe lijken, niet eens een klein beetje.

Dan vind ik nog eerder blanket (schrijf ik dit goed?) op zijn vader lijken,, sommige fotoos heel veel zelfs.

En ik vind in het filmpje juist Paris op die ene foto erg op haar moeder lijken...
quote:saffietje schreef op 08 juni 2013 @ 00:07:

Voor zover ik heb begrepen heeft ze de kinderen ook nooit gekregen omdat ze kinderen wilde.

Ze heeft de kinderen toch eigenlijk gewoon gebaard voor MJ?

Kan me voorstellen dat zo,n meiske ook helemaal in de war ervan raakt..ja zoiets, maar ze zijn wel een tijd getrouwd geweest en hebben volgens mij toen ook een soort van gezin gevormd. Zij was zijn huishoudster
die kinderen zijn absoluut niet half afro/amerikaans. Vergeet niet dat MJ een zwart jongetje was. Ook al leek hij later op een blanke vrouw. Zijn genen zijn zwart
quote:sweetfirefly schreef op 08 juni 2013 @ 00:11:

Debbie Rowe had toch al kinderen voordat ze Prince en Paris op de wereld zette?

Oh, dat wist ik niet.

Nooit iets over gelezen.
quote:saffietje schreef op 08 juni 2013 @ 00:11:

[...]

Ja klopt ook wel

Mijn dochter is half nigeriaans, heeft donkerblonde krullen , groene ogen, en echt heel blank.

Alleen aan dr gelaatstrekken kan je zien dat ze iets afrikaans heeft( neus en lippen)Ja hier ook neus en lippen. Mooie volle lippen en een ietwat plat neusje. Daar kun je het aan zien, en ze heeft Chinese ogen (opa van man is Chinees)
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 00:17:

die kinderen zijn absoluut niet half afro/amerikaans. Vergeet niet dat MJ een zwart jongetje was. Ook al leek hij later op een blanke vrouw. Zijn genen zijn zwartZijn pa is half blank
Ik vind die kinderen juist wel duidelijk half afro amerikaans

Veel en veel meer dan mijn dochter die ook een zwarte vader heeft
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 00:17:

die kinderen zijn absoluut niet half afro/amerikaans. Vergeet niet dat MJ een zwart jongetje was. Ook al leek hij later op een blanke vrouw. Zijn genen zijn zwart

Je kan dat nooit met zekerheid zeggen...

Ik twijfel ook, maar weet het niet zeker.

Ik zie ook wel degelijk een tintje bij die Jackson kids.

Ik woon in een buurt met heel veel halfbloed kinderen, en je ziet de meest wonderlijke mixjes rond lopen hier
quote:mars.74 schreef op 08 juni 2013 @ 00:21:

Ik vind die kinderen juist wel duidelijk half afro amerikaans

Veel en veel meer dan mijn dochter die ook een zwarte vader heefthoe dan? die kinderen zijn haske blank. Niks geen tintje of een kroesje. Helemaal niks
quote:mars.74 schreef op 08 juni 2013 @ 00:19:

[...]

Zijn pa is half blankJoe is toch ook gewoon een zwarte man?
Kroeshaar is dominant, het is dan wel een heel uitzonderlijk toeval als er drie kinderen worden geboren met europees haar als vader een afro heeft
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 00:30:

[...]

hoe dan? die kinderen zijn haske blank. Niks geen tintje of een kroesje. Helemaal niks

Mijn dochter ook niet. Lichtblond steill haar en een spierwitte huid, nog witter dan de meeste blanke kinderen) (ik ben zelf erg wit, rossig type)

En MJ's kinderen hebben veel en veel meer tint dan mijn kind.
Volgens mij is de kans dat een kind van een vader met kroeshaar en een moeder met steil haar, geboren wordt met steil haar 1 op de 4.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 00:30:

[...]

Joe is toch ook gewoon een zwarte man?Nee die is half zwart en half blank en heeft lichte ogen
Er klop iig niks van, die kinderen lijken helemaal niet op MJ en ter vergelijking moet je er een foto bijhalen voor zijn eerste operatie.
Tja je lijkt precies op al die (ex) vrienden die hetzelfde beweerden over mijn dochter. Gebaseerd op hun sterk versimpelde biologielessen op de middelbare school.

Genen zijn iets extreem ingewikkelds, vele malen ingewikkelder dan je op school leert.

En als er mixen in de familie zijn. Joe: half blank, half zwart en Katherine: half zwart, half native american kunnen er zeer aparte dingen gebeuren. Zeker als een van de ouders van de kinderen zo wit is als Rowe

Vind ik die kinderen er nog vrij normaal uitgekomen. Ze hebben allemaal een tintje iig.
quote:saffietje schreef op 08 juni 2013 @ 00:17:

[...]

Oh, dat wist ik niet.

Nooit iets over gelezen.Nee, dat was dus mijn vraag, het stond me vaag bij. Maar inmiddels, na wat gegoogle denk ik dat ze alleen Prince en Paris op de wereld heeft gezet. Ik vind niets over andere kinderen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:mars.74 schreef op 08 juni 2013 @ 00:38:

Tja je lijkt precies op al die (ex) vrienden die hetzelfde beweerden over mijn dochter. Gebaseerd op hun sterk versimpelde biologielessen op de middelbare school.

Genen zijn iets extreem ingewikkelds, vele malen ingewikkelder dan je op school leert.

En als er mixen in de familie zijn. Joe: half blank, half zwart en Katherine: half zwart, half native american kunnen er zeer aparte dingen gebeuren. Zeker als een van de ouders van de kinderen zo wit is als Rowe

Vind ik die kinderen er nog vrij normaal uitgekomen. Ze hebben allemaal een tintje iig.Genen zijn helemaal niet zo ingewikkeld, wanneer een kenmerk dominant of recessief is, kan je vrij duidelijk berekenen hoe groot de kans is dat je kind krijgt die bepaalde kenmerken wel of niet kan krijgen.
[quote]mars.74 schreef op 08 juni 2013 @ 00:38:

Herkenbaar. Genen van donkere mensen zouden dominant zijn.

Ik heb een kind dat nog donkerder is dan ik zelf ben en een ander kind met goudblond haar en hele lichte ogen. Mensen geloven vaak niet dat ik de moeder ben. En ja, ze hebben dezelfde vader.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:mars.74 schreef op 08 juni 2013 @ 00:19:

[...]

Ja hier ook neus en lippen. Mooie volle lippen en een ietwat plat neusje. Daar kun je het aan zien, en ze heeft Chinese ogen (opa van man is Chinees)

De vader van mijn dochter is echt een donkere afrikaan, en keek idd wel een beetje vreemd naar zijn super blanke dochter toen ze geboren was

En nee ze kleurde niet bij zoals veel mensen destijds zeiden.

Ze is net zo blank als ik,

Wel neus en lippen zoals ik al zei, en nu ze ouder is zie je duidelijk de lichaams vormen van afrikaanse vrouwen bij haar.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 00:39:

[...]

Genen zijn helemaal niet zo ingewikkeld, wanneer een kenmerk dominant of recessief is, kan je vrij duidelijk berekenen hoe groot de kans is dat je kind krijgt die bepaalde kenmerken wel of niet kan krijgen.

Helaas houdt de praktijk zich niet aan berekeningen.

En volgens die theorie kan een zwarte man met een blanke vrouw geen witblond kind krijgen met steil haar, spierwitte huid en knalblauwe ogen.
quote:mars.74 schreef op 08 juni 2013 @ 00:43:

[...]

Helaas houdt de praktijk zich niet aan berekeningen.

En volgens die theorie kan een zwarte man met een blanke vrouw geen witblond kind krijgen met steil haar, spierwitte huid en knalblauwe ogen.

zeker wel, die kans is 1 op 4, dat zei ik al eerder. Want donker haar en krullend haar is dominant, en de zou dan man niet raszuiver kunnen zijn, zonder dat je dat ziet (bijv. opa of overgrootopa of oma heeft ergens een recessief gen opgelopen)

Bij MJ vertonen 3 van de 3 kinderen de recessieve kenmerken, dat is meer dan toevallig.
zie hier, wiki legt het goed uit

Dominantie

Bij heterozygote organismen zal vaak een van beide allelen overheersen en de betreffende eigenschap bepalen. Dit allel wordt dominant genoemd, het andere allel, dat zich niet uit, is recessief. Als beide allelen even dominant zijn (codominantie) of het recessieve allel toch enige invloed heeft (incomplete dominantie), zal iets van beide zichtbaar zijn in het organisme. Ook kan een organisme soms beide genen gebruiken om tot een bepaalde eigenschap te komen. Als één van beide niet werkt omdat het recessief is, verschilt de heterozygoot toch van de homozygoot (dit wordt semidominantie genoemd).

Bij seksuele voortplanting erft een organisme voor elk gen één van de twee allelen van elke ouder. Welk van de twee allelen het organisme van een ouder krijgt is willekeurig, zodat de kans op elk allel 50% is. Bovendien gaat de willekeur normaal gesproken voor elk gen afzonderlijk op: een organisme kan voor het ene gen het dominante allel van de ouder erven, terwijl het voor een ander gen een recessief allel krijgt. Als beide ouders heterozygoot zijn en toevallig het recessieve allel doorgeven (die kans is 25%), zal het organisme uiterlijk verschillen van beide ouders. Op die manier kunnen bepaalde eigenschappen een generatie overslaan.
Voor de omlijsting: mijn dochter een aantal jaar geleden.

Zwarte vader, witte moeder

Niet quoten want ik wil hem zo weer weghalen.

poef*
En ja, het ijsje was heel koud

Ze was 2 en dit was haar allereerste ijsje, schrikken dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven