Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia: je kunt je foto toch vergelijken? Met Adobe of zo?

Cin: kijk je je tweede correctiewerk ook echt na of doe je steekproeven? Spannend hoor het huis. Wel erg leuk! En super foto's! 1 jaar alweer, wat gaat de tijd snel...

Compu: ik vind het zo knap, die gebaren! En echt goed dat jullie er zo actief mee zijn. Ik zat in A. op school, vriend hier. Pestprotocol hebben wij ook hoor, is onze school best actief mee. Ja moeilijk hè, waar je allemaal op gaat letten.
Oproep: stuur allen Cas een kaart :-)

Lekker moppie Cin, hij ziet er goed uit in zijn Lacoste shirt

Oeps een bruller, even Berend uit de box vissen...
Opgelost; grote broer als animator ingezet. Toch handig hoor. Al speelt Laurens ook graag moedertje voor hem 'Mag niet Be-end!' En hopla, wordt er weer vanalles uit zijn handen gerukt.
Mogge!

Cin, hormoonzalf schrijven ze hier haast niet voor (kan ook aan de arts liggen hoor). Ze vindt hormoonzalf niet geschikt voor baby´s. Coole foto van Cas! Lekker menneke hoor! En alweer bijna één, gaat snel he? Hier gaat ie alweer richting het half jaar.

Compu, wat voor soort examen is dat dan? Krijg je dan een officieel diploma? Wie neemt het af? Spannend!

Suze, getver weer ongesteld. Ik blijf duimen, niet leuk zo. Oh bah, verstopte toilet... Beeeeegh.

Amalia, ik vind ze wel leuk die zwembroeken! Ik moet ook nog wat verzinnen, eens denken...

Zo, al tegen de dertig graden hier nu. Ik ga even naar een speelgroepje, tot straks!
Hmm Jin, ik kijk net op de site van Lief!, maar ik twijfel toch. Ze zijn vanaf vandaag te koop, beperkte oplage. Maar er staat wel een aantal keer klein 'lief' op en ik weet niet of ik dat voor vent zo leuk vind....

Ga nu mijn kind eens aandacht geven.
AAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHHH, ik had NET een heel berichtje getypt met een lofzang over m'n twee lieve kereltjes, trekt 1 van die lieve kereltjes de stekker uit het wireless apparaat zonder dat ik dat zag.

BERICHT WEG.

Niet grappig. Lofzang weg (en terecht ook dus).

Zucht.

Maar ok, opnieuw dus. Wireless apparaat inmiddels afgeschermd met een kussen dus dat is onbereikbaar.

Hier zou mijn niet al te kerelige kerel toch niet blij worden van een zwembroek met Lief erop hoor. Echt niet dat ie dat aantrekt.

Voor Cas heb ik nog een Burberry zwembroek ....jaja, die past nog steeds ook al stond er 3 maanden in. Supergaaf is ie.

Cas heeft trouwens alleen maar kakkerige babykleren, komt omdat ik die gekregen heb van m'n schoonzus en ik koop niks nieuws bij. Dus hij is veroordeeld tot de hockeylook.

Hihi, het was geen veredelde kaartenoproep hoor maar wel ontzettend lief van jullie!

Suze, wij huren inderdaad dus we hoeven alleen maar op te zeggen. Lekker makkelijk.

Bridges, ik kijk het helemaal na inderdaad. Maar het gaat wel veel sneller omdat de 1e corrector alles al ingevuld heeft. Dus ik controleer alleen de open vragen eerst. Daarna dreun ik de meerkeuze-antwoorden op en Eduard kijkt of het goed is ingetypt in het computerprogramma en daarna even de brieven doorlezen of ik het er mee eens ben. 1 avondje werk is dat, denk ik. Dat steekproefsgewijs vind ik maar belachelijk, het hoort gewoon bij je werk om je tweede correctie goed te doen!

Even de stekkertrekker van de grond vissen, hij zit te piepen. Hij is lief trouwens want jajajajajajajajaja, hij heeft DOORgeslapen.

Ok, tijd voor fruithap.

hoera voor Cas die heeft doorgeslapen!!!!!

En had ik al verteld dat Berend me vrijdag heeeeeel hard heeft gebeten? De tanden (hij heeft er al 6!!!) stonden erin. Au au. Je snapt dat de avondvoeding nu met de fles wordt gedaan, en de borst krijgt hij alleen nog ;s ochtends. Veel te onrustig 's avonds. Sufferd.
Precies Cin, daarom zie ik er ook van af. Ik zie vent daar ook niet mee lopen. Zonder dat Lief is het wel een hele leuke zwembroek. Als ze dat nou alleen voor de kleintjes erop zetten en niet voor de papa's maarja.
Ja, Cas heeft er ook 6. Hij bijt ook wel eens maar tegenwoordig gelukkig alleen van die 'liefdesbeetjes', dat ik nog tijd heb om boos te worden (als ik dan mopper dan begint hij heel zielig te huilen). Ik heb alleen niet de mogelijkheid om een fles erin te gieten want die accepteert ie niet. Snif. Maar ik zorg er idd ook voor dat het rustig is om me heen bij het voeden anders heeft me ook zo te pakken. AUW AUW.

Oh Cin, zielig is dat hè? Berend bijt ook wel vaker, maar nog nooit zo hard als deze keer. Ik roep dan ook au, dan kijk hij me verschrikt aan, trekt een heeeel zielig gezicht en begint te brullen. Zo sneu...

gisteren was lief het gras aan het maaien en daarna de randen met zo'n trimmer. Ik weet niet wat er gebeurde, maar Berend zat bij mij op schoot, lief kwam langs en Berend keek hem bóós aan! Echt van: valt dood man en loop heel snel door. Lief werd er helemaal bang van, haha. Ik probeerde Berend af te leiden, hij keek mij even aan en vervolgens weer heel boos naar lief. Ik moest er echt erg om lachen. Heeft ie van z;n moeder
Ik zie vent al lopen met LIEF op z´n kont haha. Dat is echt grappig, nee dat zou ik niet doen hoor .
Ojee, vaderdag ja. Wanneer is dat ook alweer pcies? Mmm, zwembroek met "lief" op kont voor volwassen vent - kweenie hoor. Maar ik snap dat het plan inmiddels van de baan is

Cin, wat een heerlijk hockeyventje . Heerlijk ook dat 'ie doorslaapt - ik duim voor herhaling! Lief hoor. En jah, wat gaat dat hard he...

Compu, hormonen kunnen zo heftig zijn he.. Toch wel heel mooi dat het leven dan zo'n draai kan nemen. Ik sta er altijd van te kijken hoe jij in een paar zinnen heel veel kunt zeggen! Ha ha, grappig, jullie ook naar Artis. Veel hipperdehip gezinnetjes - is vast het beeld hier in A, het was mij niet zo opgevallen (oh nee, dat is natuurlijk omdat ik zelf zo uberhip ben )

Suus, aaaah, toch niet tot aan je ellebogen in de sh*t he? Getver...

Draagmoederschap is idd wel erg heftig ja, daarom ben ik er ook niet op doorgegaan. Maar ik liep een tijd met zo'n gevoel van, zo iets moois dat ik met m'n lichaam kan doen, ik zal er voor mezelf (ws) geen gebruik meer van maken maar kan er iemand anders wel heel gelukkig mee maken.... Maar heel stiekum zou het ook zijn omdat ik het zelf nog graag een keer zou willen meemaken. En dat is denk ik een geen goed uitgangspunt - qua emoties en alles wat erbij komt...
Ha ha, boze Berend! Ik zie het voor me. Zou ook boos zijn als iemand met zo'n herrieding m'n zondagsrust kwam verstoren...

Wow, echte smileys Star?! Mmm, denk dat Mare binnenkort ook maar weer eens gaat oefenen

Vriend belde net dat Mare een pleister om 'dr vinger heeft. Ze had zich gesneden aan zijn scheermes - grote schrik, veel bloed en heeeeeel veel tranen. Waaaa! Ik roep dus echt al zo lang ze kan lopen dat hij dat IN het toiletkastje moet opbergen en niet OP de wastafel moet laten liggen....
Goedemiddag!

Zo ik heb het luie zweet er weer uitgesport ;)

Helen: Oef, dat is niet zo handig van je vriend, ik denk dat ie zijn lesje nu wel geleerd heeft. Viel het al met al nog mee?, Mare trots op dr pleister? ( Juul had laatst ook een pleister en dat vond ie wel hip, geloof ik )

Hoe staat het met de verkoop?

Cin: Nog gefeliciteerd met je huis, dat gaat ook allemaal al vrij vlot. Wil je veel verbouwen/

Leuke foto's van Cas.

Zijn er eigenlijks nog meiden met vacantieplannen?
Domme mannen Hel. Je kan 100x wat zeggen, maar ze leren het toch niet

Ja, ik vind het ook hip in Amsterdam hoor. Valt me nu op als ik er ben. Vermoeiend, ha ha. Maar hier is dat ook wel hoor, maar weer op een andere manier (auto's bijvoorbeeld). Ik vind het altijd heel leuk om te zien, maar krijg het zelf niet voor elkaar. Ach, vind mezelf ook wel hip met een laptop en een Volvo station :-)

Ha ha, Lief op de kont, nee zo erg is het gelukkig niet. Volgens mij staat het er her en der klein om. Desalniettemin een reden om het niet te kopen.
Goedzo Bam! Ik sla vanavond een spinsessie over. Lief heeft een etentje.

Vakantieplannen genoeg, maar volgens mij had ik jullie daar 2mnd geleden al mee om de oren gegooid? Ik zal het niet nogmaals oprakelen.
Naaa mannen en scheermessen

Ben hier bang voor hetzelfde tafereel, liggen altijd op de wastafel. Sukkel.
Mmm, dus dat is echt een issue, mannen en scheermesjes Star.... Mss moet je dit afschrikwekkende verhaal straks maar vertellen.

Denk dat 'ie het voortaan wel laat idd. Mare meldde door de telefoon dat "issie weer beter mama!" dus het zal wel goed gaan . Arm kind, gisteren op verjaarsvisite zat ze ook al met 'r vinger tussen de deur van de wc (een of andere knurft keek niet uit toen 'ie ging plassen maar goed, we hadden haar natuurlijk beter in de gaten moeten houden).

Bam, wij doen net alsof we goed bezig zijn met onze 2x per week beetje drukdoen, maar jij bent stiekum gewoon de fanatiekste van ons allemaal!

Vakantieplannen, nog niet echt. Als we verstandig zijn besteden we ons geld dit jaar aan verhuizen en inrichten. Maar ik sluit niet uit dat we ergens dit najaar ineens 2 weken op Bonaire zitten ofzo

Ah, en als je het hip in Amsterdam hebt - dit is toch niet te overtreffen??!! Mare in Artis...

Mmm, ik zie plaatje niet, jullie wel of is het echt fout gegaan? Anyway, hij staat ook op de groep.
Ik heb het ook het hardste nodig van allemaal

Komt omdat het een gesloten group is helen, dan kan je dat niet zomaar even ergens neer zetten.
Dat kan wel zijn Bam, maar evengoed petje af!

Oooow, ja, dat is eigenlijk wel logisch, van die gesloten groep. Nah, ga straks wel kijken of ik op photobucket kan of zo. For now moeten jullie maar even op de groep kijken dan
Hou die pet maar op hoor, eerst maar eens volhouden.

Superfoto van Mare zeg, hippe bril
* zet pet weer op *

Ha ha, jammer alleen dat ze 'm bijna nooit op wil...
hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven