Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
haha Zaza,

Ja dat is altijd de vraag, maar dan kan je het daarna altijd weer weggeven.

Ik ga binnenkort als ik de tijd ervoor kan vinden eens mn eigen kast uitzoeken. Heb er vast nog wel kleren liggen die me ook voor de zwangerschap al te klein waren.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik bewaar de kleding van dochter voor een 2e of voor als mn zusjes een kindje hebben, zal vast ook geen jaren meer duren..ik vind er niks mis mee hoor, tis toch niet dat je t verkoopt ofzo, dat zou wel erg zijn indd.

Ik heb een maxi gogo babydrager te geef, blauw met witte bloemetjes. en spijkerbroeken maat 40, kort, lang, 3kwart, en spijkerbroek maat 44 van Miss etam.
Nee hoor, ik vind dat niet raar. Verkopen vind ik een no-go, al zou het me wel kunnen gebeuren (via marktplaats). Van de meeste kleding weet ik wel of het van hier is of niet, maar er kan een kledingstuk tussendoor glippen. Ik merk wel aan mezelf dat ik steeds gemakkelijker word in het weggeven. De rompslomp van Marktplaats hangt me soms zo de keel uit. En daarbij komt dat ik ook soms echt blij word als ik dingen weggeef, wetende dat een ander er echt blij mee is.

Mijn dochter heeft nog geen kleding van hier aan, daarvoor is het nog te groot. Ik verheug me nu al op de tijd dat ze van hier een hello-kittyjurkje kan dragen. Ze is zo gek op kleding van HK!
Mijn dochter draagt nu een nachthemd dat ze van hier gekregen heeft en ze draait iedere avond een rondje omdat ze er zo trots op is

En vanmiddag lag ze de van Kokolientje gekregen Jip en Janneke slaapzak uit te testen, met stijf dichtgeknepen ogen en een grote grijns... Zo leuk!
Dochter is nog wel elke dag blij met de gekregen driewieler! En de step vindt ze ook steeds interessanter. Als die twee dingen mijn dochter overleven, dan hoop ik dat ik iemand anders hier er blij mee kan maken!
quote:soley79 schreef op 08 juni 2013 @ 21:52:

En vanmiddag lag ze de van Kokolientje gekregen Jip en Janneke slaapzak uit te testen, met stijf dichtgeknepen ogen en een grote grijns... Zo leuk!

echt zo'n lieve foto !

Mijn dochter riep ahhhhhhh ik wil nog een klein zusje, ze was zeker even vergeten dat ze nog een klein broertje heeft
Goedenavond, lees al een tijd mee en vind t altijd leuk om te zien wat mensen weggeven, heb nog nooit gereageerd maar heb nu zelf wat weg te geven. Ik heb een handmixer in de aanbieding. Met gardes en deeghaken. Af te halen in regio 035. Hoop dat ik iemand er blij mee kan maken.
Welkom tonnetje!

Hoop dat je iemand blij kunt maken je handmixer.

Hier is de gekregen kleding naar iemand die binnenkort een jongentje verwacht, wel met het verzoek het weer terug te geven als kind eruit is. Ik wil het namelijk ook bewaren voor het geval we als we een tweede mogen krijgen weer een jongen krijgen.
Wat een leuk topic! Ik zal hier zeker aan denken als ik weer eens iets weg wil doen.
Ik heb 2 van deze lampjes over ivm het ophangen van andere verlichting daar waar ze stonden (en een te klein huis om ze ergens anders nuttig te gebruiken :P)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40249386/

Af te halen in omgeving 070.
Die staan naast ons bed! Ze zijn leuk hè !

Mamak, ik heb je gemaild. Maar weet niet of je vaak je mail leest.

Ik heb een heel schattig meisjes jasje van noppies maat 74 in de weggeef. Het mist alleen een knoop. Verder wel gewoon goed te gebruiken.

Het is een jasje met ruitjes in de kleur wit, roze en groen. Iemand interesse?
Ik heb dit om weg te geven:

Moet er eerlijk bij zeggen dat ik 'm 1x (eigenlijk een halve x) heb geprobeerd, maar het geen fijn spul vind. Iemand interesse? Tegen verzendkosten (past door brievenbus). Mailen naar elmervrouw at hotmail.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat is het?

Gewoon lipgloss?
quote:lelytjevandalen schreef op 10 juni 2013 @ 19:37:

Wat is het?

Dat dacht ik ook

In de aanbieding: een roze meisjeszwempak maatje 68-74.
Tis wel v yves rocher als ik t goed zie
Ja klopt, sorry, was het vergeten erbij te zetten.

Lipgloss van Yves Rocher.
Iemand interesse in schoenen maat 40? Ik heb verschillende die weg kunnen, waaronder mooie laarzen (maar mijn kuiten passen er niet in.....) en een paar met hakken (maar daar kan ik dus niet normaal op lopen....). Als er iemand met maat 40 is, wil ikm'n foto's wel online zetten of mailen. Ik kan nog steeds geen plaatjes plakken.

Kikkerprinses @ ziggo.nl
Ik wel kikkerprincess.

Heb maat 39/40. Ligt er dus beetje aan hoe ze uitvallen.

Ik ga je mailen.
Wordt er iemand blij van beddengoed voor een juniordekbed ( bedmaat 1.60) voor een meisje. Als er belangstelling is zal ik foto's maken, het is roze en de hoeslakens wit. Diverse dekbedhoezen.

Helemaal verkeerd gekeken, ik heb dus niets in de aanbieding sorry !
anoniem_107486 wijzigde dit bericht op 20-06-2013 09:50
Reden: niet goed gekeken
% gewijzigd
Ik heb nog geen tijd gehad mn kleren uit te zoeken.. Ja 1 broek, verder ben ik nog niet gekomen.
Even nog een aanvulling: het is volume lipgloss.
quote:BlauwTheekopje schreef op 15 juni 2013 @ 22:03:

Ik wel kikkerprincess.

Heb maat 39/40. Ligt er dus beetje aan hoe ze uitvallen.

Ik ga je mailen.

Zie nu dat ik een verkeerd mailadres heb neergezet, dus ik heb je mail niet gehad. Goede adres is:

Kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
@kikkerprinses, ik wil graag zien wat voor schoenen je hebt..mijn mailadres is biolloib@gmail.com
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb je opnieuw gemaild kikkerprinses, dit keer op het goede adres.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven