Mode & Beauty alle pijlers

Miskoop eyeliner

06-06-2013 13:20 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tantejo .....

Alinga, ik heb zo'n beschaafde eyeliner , dat het er helemaal niet opgemaakt uitziet... dus s'morgens uit bed stappen met een dikke streep boven mijn ogen, is helemaal niet het geval . Het heeft echt alleen maar voordelen .

Mits je het door een pure professional laat doen. .. Ik heb het bij de Dermaclinic in Zwolle laten doen, erg deskundig team hier !
Even een update!

Rawfoodje, ik zet de eyeliner altijd iets dikker met een wing, dus dat zie ik me niet permanent laten plaatsen... Stijlen en smaken veranderen...

Heb intussen de Stays no matter what gekocht, wel euh, Does not stay no matter what! Weer een stempel in mijn crease!

En laatst liet zelfs mijn catrice pen die stempel in mijn crease na, komt misschien door het warme weer maar toch!

De dubbele eye remover werkt wel goed! Prikt wel wat vond ik...

Dus wat nu, hema eyeliner??
Die "stays no matter what" is een drama. Busrit naar de stad, compleet verlopen binnen 15 minuten en kreeg de vlekken er inderdaad moeilijk af. Die bleven wel zitten, no matter what. Gelijk in de prullenbak gemikt.

Lancome is de beste. Nog steeds.
Hmm, ik heb blijkbaar op het verkeerde paard gewed... Liquid eyeliner van Catrice (staat nog iets op van 'Don't leave me') maar die vind ik waardeloos. Kleeft aan mijn oogleden en lijkt in de loop van de dag te verbrokkelen ofzo...

Heb ik gewoon dikke pech met een productiefoutje, of heb ik het verkeerde type eyeliner gekocht van Catrice? Anders ga ik die van de Hema ook maar proberen!
Ik denk inderdaad dat je de verkeerde hebt gebruikt.

Ik heb de Catrice Eyeliner Pen. Een "viltstift".

Brokkelt niet af en blijft lang zitten. Te lang, is de ervaring van sommige dames
quote:amarna schreef op 11 juni 2013 @ 15:49:

Ik denk inderdaad dat je de verkeerde hebt gebruikt.

Ik heb de Catrice Eyeliner Pen. Een "viltstift".

Brokkelt niet af en blijft lang zitten. Te lang, is de ervaring van sommige dames Dank je, dan ga ik volgende keer ook voor die stift! En een waarschuwing aan alle anderen: niet de liquid eyeliner met het kwastje kopen! Ik had 'm eerst van Rimmel, die was wel goed maar erg snel op. Goedkoop is duurkoop geldt dus wel in sommige gevallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven