Bi gevoelens

01-06-2013 07:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel allemaal voor de tips, ik heb er met mijn vrouwtje over kunnen praten, mede door jullie reacties - al deze verschillende visies hebben ons super geholpen... Ben blij dat ik erover heb kunnen praten en heb ongelofelijk veel respect voor mijn vrouwtje dat ze zichzelf heeft opengesteld en naar mij geluisterd heeft. Als koppel zijn zijn we er sterker uitgekomen en dit bevestigd nogmaals dat wij echt wel voor mekaar gemaakt zijn.
@Sven413

Ik heb het hele topic met belangstelling gelezen en ben erg benieuwd hoe jouw vrouw nu uiteindelijk heeft gereageerd. Hoe gaan jullie verder?
quote:kereltje schreef op 12 juni 2013 @ 23:24:

@Sven413

Ik heb het hele topic met belangstelling gelezen en ben erg benieuwd hoe jouw vrouw nu uiteindelijk heeft gereageerd. Hoe gaan jullie verder?Awel, we hebben op zijn Vlaams een compromis afgesloten. Voorlopig hou ik het op films kijken en fantasien . Maar we zoeken samen naar een leuke shemale,maar we hebben een afspraak samen. Oraal ok, mastruberen ok maar niet neuken ! En zei heeft me haar fantasie verteld... Praten is zo belangrijk!
quote:sven413 schreef op 13 juni 2013 @ 07:47:

[...]

Awel, we hebben op zijn Vlaams een compromis afgesloten. Voorlopig hou ik het op films kijken en fantasien . Maar we zoeken samen naar een leuke shemale,maar we hebben een afspraak samen. Oraal ok, mastruberen ok maar niet neuken ! En zei heeft me haar fantasie verteld... Praten is zo belangrijk!Proficiat Sven, het lijkt een goed compromis. Je hebt wel geluk dat het uiteindelijk toch bespreekbaar is geworden. Lieve en begripvolle vrouw
Kijk...hoe mooi is het om goed met elkaar te kunnen praten!

Het belangrijkste element voor een goede relatie.

Hou je ons wel op de hoogte? :-)
en nu samen eens naar de Bloedstraat in Amsterdam....
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Is dat leuk grenada? Je spreekt uit ervaring toch?

Ben wel nieuwsgierig!
Ha Enjoy73. Nou, wij als koppel hebben wel ervaring met shemales / transsexuelen. Maar onze ervaring met de Bloedstraat beperkt zich tot er wel eens doorheen lopen. Dus het is net over welke ervaring je het hebt:-)
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven