heb je al eens gekeken hoe het eruit ziet als je een afdrukvoorbeeld maakt? Dan staat het soms wel gewoon goed, terwijl het op je scherm niet goed staat.
Ligt aan de verschillende versies van word. Sla hem dus op als word 97-2004 als je zelf met een nieuwe versie werkt en diegene aan wie je hem verstuurd met een oudere versie werkt. Die zijn niet compatible namelijk
En van mac naar pc precies hetzelfde. Opslaan als 97-2004
Als je het op een mac hebt gemaakt heb je een lettertype gebruikt wat ook op windowsmachines werkt? Veel standaard mac lettertypes doen het niet bij windows en dan is je document verkloot
Ik wel. Mijn vader kreeg laatst een rolberoerte van mijn cv. Alles was versprongen. Kwam omdat hij 97-2003 heeft en ik al de volgende versie. Word waarschuwt je ook vuur iopmaakproblemen.
Mocht je in het vervolg geen stick hebben, meld je dan aan voor Dropbox of Google Drive. Heb je altijd je bestanden bij je waar er maar internettoegang is
Links aan de zijkant en boven zie je cijfers (uitlijnende tab). En aan beide kanten kan je ermee schuiven. Als het niet juist is afgesteld dan kan het zijn dat de letters/zinnen scheef staan.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.