Mode & Beauty alle pijlers

Bruidskapsel

15-06-2013 20:20 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand een goede aanbeveling voor een kapster/kapper die mijn haar kan doen voor mijn bruiloft?

Ik heb redelijk zwaar, stijl haar, maar wil heel graag krullen op mijn speciale dag.

Graag in de buurt van Rotterdam.

Bedankt!
Happiness is not a station you arrive at, but a manner of traveling.
Krullen of een grace Kelly rol.... net als de rest van trouwend Nederland.
Lonneke van Dijk (fashionhairstylist) heeft van het steile, zware haar van mijn dochter een schitterend bruidskapsel gemaakt, mét krullen
Tip; krullen (laten) maken met een stijltang! Ik heb ook lang, übersteil en zwaar haar.. Maar mijn krullen bleven zitten tot ik 's nachts gedoucht had! Succes
Wij zijn een aantal maanden geleden getrouwd en ik wilde ook krullen. Helaas ook zwaar haar, maar met krulspelden is het gelukt. Dan bedoel ik wel de ouderwetse versie. De dag van tevoren heeft mijn kapster ze ingedraaid. Slapen was bijna onmogelijk, maar mijn krullen zaten er de hele dag in.
Sorry, geen antwoord op je vraag maar ik voel toch de noodzaak om dit te zeggen: waarom krullen op je trouwdag als je anders never nooit niet krullen hebt?
Wij gaan binnenkort ook trouwen en ben ook aan het kijken welk kapsel het zou worden. Ik heb ook steil lang haar en dacht ook iets met krullen. Staat toch net wat leuker. Ik had deze week proefkapsel, maar ik had het gevoel dat die krullen niet lang gingen blijven zitten. Dus misschien maar iets zonder krullen, maar wat?

Een kapper in Rotterdam weet ik niet.
quote:dymo9 schreef op 15 juni 2013 @ 21:19:

Sorry, geen antwoord op je vraag maar ik voel toch de noodzaak om dit te zeggen: waarom krullen op je trouwdag als je anders never nooit niet krullen hebt?

Dat vroeg ik me dus ook af.

Ik heb toen ik getrouwd ben helemaal niks anders dan anders gedaan. wilde graag dat mensen me herkennen zoals ik altijd ben.

Wel in een trouwjurk natuurlijk, maar mijn haar hetzelfde als altijd (kort) en make-up ook gewoon zelf gedaan.

Iedereen vond het geweldig dat ik zo lekker mezelf was! voelde ook erg goed. Maar goed daar gaat je vraag helemaal niet over. Kan je helaas niet verder helpen
Double T haarmode in Hoogvliet en dan naar Diana vragen.

Ze heeft bij mij een fantastich proefkapsel gemaakt nav plaatjes die ik liet zien en zij hielp wat bij mij zou passen.

Na 't kapsel ook de passessie van de trouwjurk gedaan. Zag er fantastisch uit. Op de dag zelf heeft het erg mooi gezeten en het zakte niet uit! Heel blij mee!
Is heel persoonlijk.

Ik vond krullen of los te gewoon. En ik ben juist niet van het ' gewoon zoals anders' met mijn trouwdag. Vond het juist leuk om er veel werk van te laten maken.

Ze hadden veel nephaar in mijn haar gezet en daar een knot van gemaakt.

Leek hier op:

http://www.sacmodellerin. ... ml/siyah-topuz-gelin-basi

Makeup ook uitgebreider. Smokey eyes, nepwimpers, kunstnagels.

Maar ik was nog gewoon herkenbaar hoor. Alleen wat meer werk ervan gemaakt.
Thanks voor de tips.

Ik kies ervoor om op mijn bruiloft net even wat extra's te doen met mijn haar. Vind stijl te saai en helemaal opgestoken weer te ver gaan voor mij, maar indd is een persoonlijke keuze...
Happiness is not a station you arrive at, but a manner of traveling.
Ik heb ook veel en zwaar haar. Ze heeft met de kleinste krultang allemaal krulletjes gemaakt (45 minuten bezig om alles in de krul te krijgen) en daarna met 36 schuifspelden op mijn hoofd vastgezet. Zat de hele dag, voelde niet zwaar en zag er fantastisch uit! Had ook een bloemstukje in mijn haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven