Bruidskapsel
zaterdag 15 juni 2013 om 20:20
Heeft er iemand een goede aanbeveling voor een kapster/kapper die mijn haar kan doen voor mijn bruiloft?
Ik heb redelijk zwaar, stijl haar, maar wil heel graag krullen op mijn speciale dag.
Graag in de buurt van Rotterdam.
Bedankt!
Ik heb redelijk zwaar, stijl haar, maar wil heel graag krullen op mijn speciale dag.
Graag in de buurt van Rotterdam.
Bedankt!
Happiness is not a station you arrive at, but a manner of traveling.
zaterdag 15 juni 2013 om 21:13
zaterdag 15 juni 2013 om 22:57
Wij gaan binnenkort ook trouwen en ben ook aan het kijken welk kapsel het zou worden. Ik heb ook steil lang haar en dacht ook iets met krullen. Staat toch net wat leuker. Ik had deze week proefkapsel, maar ik had het gevoel dat die krullen niet lang gingen blijven zitten. Dus misschien maar iets zonder krullen, maar wat?
Een kapper in Rotterdam weet ik niet.
Een kapper in Rotterdam weet ik niet.
zaterdag 15 juni 2013 om 23:08
quote:dymo9 schreef op 15 juni 2013 @ 21:19:
Sorry, geen antwoord op je vraag maar ik voel toch de noodzaak om dit te zeggen: waarom krullen op je trouwdag als je anders never nooit niet krullen hebt?
Dat vroeg ik me dus ook af.
Ik heb toen ik getrouwd ben helemaal niks anders dan anders gedaan. wilde graag dat mensen me herkennen zoals ik altijd ben.
Wel in een trouwjurk natuurlijk, maar mijn haar hetzelfde als altijd (kort) en make-up ook gewoon zelf gedaan.
Iedereen vond het geweldig dat ik zo lekker mezelf was! voelde ook erg goed. Maar goed daar gaat je vraag helemaal niet over. Kan je helaas niet verder helpen
Sorry, geen antwoord op je vraag maar ik voel toch de noodzaak om dit te zeggen: waarom krullen op je trouwdag als je anders never nooit niet krullen hebt?
Dat vroeg ik me dus ook af.
Ik heb toen ik getrouwd ben helemaal niks anders dan anders gedaan. wilde graag dat mensen me herkennen zoals ik altijd ben.
Wel in een trouwjurk natuurlijk, maar mijn haar hetzelfde als altijd (kort) en make-up ook gewoon zelf gedaan.
Iedereen vond het geweldig dat ik zo lekker mezelf was! voelde ook erg goed. Maar goed daar gaat je vraag helemaal niet over. Kan je helaas niet verder helpen
zondag 16 juni 2013 om 08:28
Double T haarmode in Hoogvliet en dan naar Diana vragen.
Ze heeft bij mij een fantastich proefkapsel gemaakt nav plaatjes die ik liet zien en zij hielp wat bij mij zou passen.
Na 't kapsel ook de passessie van de trouwjurk gedaan. Zag er fantastisch uit. Op de dag zelf heeft het erg mooi gezeten en het zakte niet uit! Heel blij mee!
Ze heeft bij mij een fantastich proefkapsel gemaakt nav plaatjes die ik liet zien en zij hielp wat bij mij zou passen.
Na 't kapsel ook de passessie van de trouwjurk gedaan. Zag er fantastisch uit. Op de dag zelf heeft het erg mooi gezeten en het zakte niet uit! Heel blij mee!
zondag 16 juni 2013 om 08:33
Is heel persoonlijk.
Ik vond krullen of los te gewoon. En ik ben juist niet van het ' gewoon zoals anders' met mijn trouwdag. Vond het juist leuk om er veel werk van te laten maken.
Ze hadden veel nephaar in mijn haar gezet en daar een knot van gemaakt.
Leek hier op:
http://www.sacmodellerin. ... ml/siyah-topuz-gelin-basi
Makeup ook uitgebreider. Smokey eyes, nepwimpers, kunstnagels.
Maar ik was nog gewoon herkenbaar hoor. Alleen wat meer werk ervan gemaakt.
Ik vond krullen of los te gewoon. En ik ben juist niet van het ' gewoon zoals anders' met mijn trouwdag. Vond het juist leuk om er veel werk van te laten maken.
Ze hadden veel nephaar in mijn haar gezet en daar een knot van gemaakt.
Leek hier op:
http://www.sacmodellerin. ... ml/siyah-topuz-gelin-basi
Makeup ook uitgebreider. Smokey eyes, nepwimpers, kunstnagels.
Maar ik was nog gewoon herkenbaar hoor. Alleen wat meer werk ervan gemaakt.
zondag 16 juni 2013 om 12:11
zondag 16 juni 2013 om 12:15