zondagouwehoertopic...
zondag 16 juni 2013 om 11:48
Tja, de eerste dag van de week komt gewoonlijk na de laatste. Een curieuze cirkel die elke week weer opnieuw wordt gedicht. Een opeenstapeling van cirkels die toch niet los van elkaar staan, maar in ons ei onafgebroken doorstromen in het concept tijd.
Zo kan ik nog uren door ouwehoeren, je zegt het maar.
Zo kan ik nog uren door ouwehoeren, je zegt het maar.
zondag 16 juni 2013 om 12:31
Frizz waarom doe je dat niet gewoon alleen dan?
Ik heb gewoon een baaldag, daar is de zondag bij uitstek geschikt voor
Al mijn planten zijn gehavend uit de storm gekomen
Twee weken geleden klettert mijn mobiel op de grond, touchscreen kapot, schade ¤220, gisteren kapt mijn wasmachine ermee, zit ik met een volle wasmachine aan kletsnatte was, ik ben al weken verkouden, kan dus ook al weken niet sporten, en ik heb een stijve nek
Ik vind deze zondag bij uitstek geschikt om eens te zwelgen in mijn eigen ellende
Ik heb gewoon een baaldag, daar is de zondag bij uitstek geschikt voor
Al mijn planten zijn gehavend uit de storm gekomen
Twee weken geleden klettert mijn mobiel op de grond, touchscreen kapot, schade ¤220, gisteren kapt mijn wasmachine ermee, zit ik met een volle wasmachine aan kletsnatte was, ik ben al weken verkouden, kan dus ook al weken niet sporten, en ik heb een stijve nek
Ik vind deze zondag bij uitstek geschikt om eens te zwelgen in mijn eigen ellende
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 16 juni 2013 om 12:36
quote:Nouschi schreef op 16 juni 2013 @ 12:34:
Wat een ellende Sum, bah.
Echt hè...
Klote leven, klote zondag, klote weer
(mag hopen dat het morgen weer over is, want ik word doodmoe van mezelf op deze manier)
Oh...en ik zit Youp van 't Hek te kijken en kom er in de laatste 10 minuten achter dat ik eigenlijk de hele show al gezien heb.
Ik overweeg om iets kapot te gaan gooien, maar ik ben een beetje bang dat ik dan weer in een scherf ga staan of zo.
Beter is denk ik, gewoon heeeel stil op de bank blijven mokken
Wat een ellende Sum, bah.
Echt hè...
(mag hopen dat het morgen weer over is, want ik word doodmoe van mezelf op deze manier)
Oh...en ik zit Youp van 't Hek te kijken en kom er in de laatste 10 minuten achter dat ik eigenlijk de hele show al gezien heb.
Ik overweeg om iets kapot te gaan gooien, maar ik ben een beetje bang dat ik dan weer in een scherf ga staan of zo.
Beter is denk ik, gewoon heeeel stil op de bank blijven mokken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 16 juni 2013 om 12:58
Ik vind zondag wel een leuke dag hoor, beetje jammer echter
dat het morgen weer maandag is....
En dat ik nog steeds niet weet hoe ik de komende maanden verder moet met mijn leven zonder leuke tv serie nu Danni L. voor dit seizoen afgelopen is...
oww en kan iemand mij vertellen waarom mijn Avatar niet zichtbaar is al heb ik er al 100 x aan lopen sleutelen? (is dit offtopic? nee want geouwehoer...)
dat het morgen weer maandag is....
En dat ik nog steeds niet weet hoe ik de komende maanden verder moet met mijn leven zonder leuke tv serie nu Danni L. voor dit seizoen afgelopen is...
oww en kan iemand mij vertellen waarom mijn Avatar niet zichtbaar is al heb ik er al 100 x aan lopen sleutelen? (is dit offtopic? nee want geouwehoer...)
zondag 16 juni 2013 om 14:37
quote:Summerdance schreef op 16 juni 2013 @ 12:36:
[...]
Echt hè...
Beter is denk ik, gewoon heeeel stil op de bank blijven mokken ik heb ook net Youp zitten kijken en op het laatst ging er een branden
[...]
Echt hè...
Beter is denk ik, gewoon heeeel stil op de bank blijven mokken ik heb ook net Youp zitten kijken en op het laatst ging er een branden
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven