Topic voor Vivameet

02-06-2013 20:59 292 berichten
Ga je lang op vakantie Eowyn?
oh crosspost.

Ik heb mijn vakantie er niet tussen staan ( als in die data kun je niet aanvinken ).

eventueel kunnen we nog uitwijken naar oktober ( ik ben nl. de hele maand september niet in nederland ).
ik kan de link met data wel in een afbeelding hier neerzetten maar dan zijn ook meteen alle mail adressen bekend.. dus dat doe ik niet.

mogelijke data:

juni:

22

23

29

30

juli:

6

7

aug:

3

10

11

17

18

24

let op als je mee wilt stuur dan een mail naar mij, dan krijg je link waar je je beschikbaarheid kunt invullen. Ik ga niet op basis van wat hier gepost wordt de data in de gaten houden want dan word ik zo:
Alle reacties Link kopieren
Ff kleine toelichting bij mijn beschikbaarheid: De data van juni en juli dat ik niet kan is ivm colleges op zaterdagen. Dan kan ik pas vanaf 16 uur. De laatste 2 weken van augustus had ik eigenlijk een vraagteken moeten invullen (maar weet niet of ik dat nog kan aanpassen) want we weten nog niet of we op vakantie gaan.
Heb t al gefixt
quote:newimprovedkitty schreef op 16 juni 2013 @ 19:06:

Ga je lang op vakantie Eowyn?Zoiets.
Goed, ik stuur even een mailtje.
Liever elitair dan een pauper!
Kun je die datumprikker nog aanpassen als er iets verandert?

Ik heb nog een weekend weg in te plannen en verder nog wat 'misschienen'.
Volgens mij kun je dat wel aanpassen.

In één van de mailtjes klikken op de link en dan kun je je eigen gegevens aanpassen. (niet perse het mailtje van 'kitty nodigt je uit', kan ook een latere mail zijn van 'er is een nieuw bericht')
@Moon (e.a.): heb trouwens mijn vivamail 'doorgeschakeld' naar een ander mailadres, dus kans dat ik een vivamail vrij snel zie zonder speciaal op die mail in te loggen.
Mag ik ook mee?

Indien dat niet mag: dan kom ik wel langsfietsen en dan zwaai ik
natuurlijk.. mail me maar
Water: Dat zou kunnen... maar er komen soms ook andere mailtjes op binnen die ik eigenlijk maar op één moment van de dag wil afhandelen ipv ze de hele dag door te zien. Van weer iets anders, dus.

Vandaar dat het apart zit. En ik mail bijna nooit meer met Viva-ers, het gaat allemaal via forum en FB.
*schopt topic omhoog*
moonlight: ik heb je nog eens gemaild met de link.. wil jij ook invullen?
Mag iedereen meedoen of is dit voor HET groepje?
tuurlijk mag iedereen meedoen... mail me maar :-)
up
*up*

Een meet met 4-10 personen vind ik ook prima, maar 15 ofzo mag ook

Zodra ik wat meer weet over mijn vraagtekendatums pas ik ze aan
Ik zou in principe wel willen, en voor alle genoemde data geldt:

- Ik kan op alle zaterdagen;

- Ik wil liever niet op zondag, omdat ik naar mijn ouders ga, maar een uitzondering kan er wel worden gemaakt.

Ik wil ook naar Londen, maar geen enkele voorgestelde datum valt in de week dat ik naar Londen wil.
World of Warcraft: Legion
Hans: als je me mailt dan krijg je ook een mail van afspreken.nl
quote:newimprovedkitty schreef op 23 juni 2013 @ 19:06:

Hans: als je me mailt dan krijg je ook een mail van afspreken.nlOkido. Vlak voor dit bericht dus heb ik je gemaild.
ik zag het en ik stuur je de mail
Okido, ik wacht rustig af.
Up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven