Topic voor Vivameet
zondag 16 juni 2013 om 19:13
ik kan de link met data wel in een afbeelding hier neerzetten maar dan zijn ook meteen alle mail adressen bekend.. dus dat doe ik niet.
mogelijke data:
juni:
22
23
29
30
juli:
6
7
aug:
3
10
11
17
18
24
let op als je mee wilt stuur dan een mail naar mij, dan krijg je link waar je je beschikbaarheid kunt invullen. Ik ga niet op basis van wat hier gepost wordt de data in de gaten houden want dan word ik zo:
mogelijke data:
juni:
22
23
29
30
juli:
6
7
aug:
3
10
11
17
18
24
let op als je mee wilt stuur dan een mail naar mij, dan krijg je link waar je je beschikbaarheid kunt invullen. Ik ga niet op basis van wat hier gepost wordt de data in de gaten houden want dan word ik zo:
zondag 16 juni 2013 om 19:20
Ff kleine toelichting bij mijn beschikbaarheid: De data van juni en juli dat ik niet kan is ivm colleges op zaterdagen. Dan kan ik pas vanaf 16 uur. De laatste 2 weken van augustus had ik eigenlijk een vraagteken moeten invullen (maar weet niet of ik dat nog kan aanpassen) want we weten nog niet of we op vakantie gaan.
maandag 17 juni 2013 om 22:50
zondag 23 juni 2013 om 12:41
Ik zou in principe wel willen, en voor alle genoemde data geldt:
- Ik kan op alle zaterdagen;
- Ik wil liever niet op zondag, omdat ik naar mijn ouders ga, maar een uitzondering kan er wel worden gemaakt.
Ik wil ook naar Londen, maar geen enkele voorgestelde datum valt in de week dat ik naar Londen wil.
- Ik kan op alle zaterdagen;
- Ik wil liever niet op zondag, omdat ik naar mijn ouders ga, maar een uitzondering kan er wel worden gemaakt.
Ik wil ook naar Londen, maar geen enkele voorgestelde datum valt in de week dat ik naar Londen wil.
World of Warcraft: Legion