Mode & Beauty alle pijlers

Tegoedkaart H&M

17-06-2013 14:02 12 berichten
Weet iemand wat er gebeurt als je bij de H&M iets koopt met je tegoedkaart en dit vervolgens terug brengt? Krijg je dan geld terug of een nieuwe tegoedkaart?
Als t op een tegoedkaart staat krijg je t idd gewoon weer op een tegoedkaart. Alleen als je zo'n giftcard hebt krijg je t geld terug.
Alle reacties Link kopieren
Dan krijg je weer een tegoed kaart, bij de h&m krijg je nooit geld terug.
Geld. Daarom werkt de regeling die sommige winkels hanteren dat je een minimaal % van kaart moet uitgeven ook niet: uitgeven en terugbrengen = cash.
quote:mutya_1410 schreef op 17 juni 2013 @ 14:04:

Dan krijg je weer een tegoed kaart, bij de h&m krijg je nooit geld terug.Je krijgt wel geld terug als je iets koopt wat niet in de aanbieding was.
Mutya: ik krijg altijd geld terug hoor, als ik iets terug breng.
Maar er zou idd een verschil kunnen zitten in tegoedkaart en waardebon. Geen idee.
Ik heb nu een tegoedkaart omdat ik spullen had gekocht die in de aanbieding waren. Als ik nu iets nieuws koop van dat tegoed zou ik in theorie recht hebben op geld terug.

Maar ik vrees dat dat niet zo werkt..?
Mijn ervaring is dat als je iets koopt via een tegoedkaart je het altijd terug krijgt op die tegoedkaart.

En als je het deels contant/deels kaart betaald hebt, zijn er zelfs sommige (onoplettende of sluwe?) verkoopsters die het gehele bedrag op de kaart terug zetten... Waar niets meer aan te veranderen viel, volgens de verkoopster.
quote:mutya_1410 schreef op 17 juni 2013 @ 14:04:

Dan krijg je weer een tegoed kaart, bij de h&m krijg je nooit geld terug.Ik wel hoor.
quote:pinkie_pie schreef op 17 juni 2013 @ 14:14:

Mijn ervaring is dat als je iets koopt via een tegoedkaart je het altijd terug krijgt op die tegoedkaart.

Ok, balen dus. Ik koop voortaan alleen nog maar via internet, dan krijg je tenminste je geld wél terug.
Ik heb een tijd bij h&m gewerkt.

Als je met een tegoedkaart hebt betaald en je brengt het terug dan krijg je het geld weer terug op een tegoedkaart.

Die tegoedkaart heb je waarschijnlijk gekregen omdat je iets van internet hebt gekocht en terug heb gebracht of iets van de Sale.

Met internet kun je idd je geld terug krijgen als je het gewoon terugstuurt. Maar je hebt ook de mogelijkheid om het naar de winkel te brengen alleen dan krijg je een tegoedkaart.

En moet je je gegevens invullen op de bon.

Met een giftcard krijg je dan weer wel geld terug.

Misschien gek,maar hey, ik heb de regels ook niet verzonnen hah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven