Bloedje heet!
maandag 17 juni 2013 om 16:18
Na dagen van wisselvallig weer is het er toch van gekomen. Vandaag is het wat middelmatig, in Twente althans. Iets over de 20 graden en bewolkt. Zo op het zicht af, is het niet erg zonnig.
Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:
Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:
World of Warcraft: Legion
maandag 17 juni 2013 om 17:53
Voor woensdag zegt hij hier 39 graden. Das toch niet te harden. Mijn kinderen hebben dan kinderfeestjes. De ene gaat survivallen en de ander de bossen in. Das toch veel te warm daarvoor, ik hoop dat ze ook wat water er bij hebben. Ik ga dan maar samen met de jongste mijn verjaardag vieren in het zwembad achter in de tuin.
maandag 17 juni 2013 om 17:55
maandag 17 juni 2013 om 18:01
Ik vind het op zich best oké een beetje warmte. Het komt dit jaar alleen een beetje slecht uit: wij hebben toetsweek en het is voor de leerlingen dan best moeilijk om zich te concentreren tijdens de toets (lokalen waar de zon pal op staat enzo). Ik ben wel blij dat ik dan geen les hoef te geven, maar heb wel medelijden met die arme stakkers.
maandag 17 juni 2013 om 18:18
Orzoo: In de Botanische tuin? Ik lag daar geregeld op een schaduwrijke plek tegen of in een boom.
Gestemd op 'Zou altijd zo moeten zijn' maar ben blij dat dat niet voor het godganse jaar geldt. Hitte is voor mij onlosmakelijk verbonden met de zomer, maar na de zomer moet een mildere herfst en een strenge winter komen, en na die strenge winter weer een milde lente. Ik houd van vier seizoenen, en die mogen best wat duidelijker gevoeld worden wat mij betreft.
Gestemd op 'Zou altijd zo moeten zijn' maar ben blij dat dat niet voor het godganse jaar geldt. Hitte is voor mij onlosmakelijk verbonden met de zomer, maar na de zomer moet een mildere herfst en een strenge winter komen, en na die strenge winter weer een milde lente. Ik houd van vier seizoenen, en die mogen best wat duidelijker gevoeld worden wat mij betreft.
maandag 17 juni 2013 om 18:20
Ik klaag mezelf een ongeluk. Al jaren geen fatsoenlijke zomer, juni is over het algemeen gezien de zonnigste maand, maar ik zie de laatste jaren alleen maar kleffe onweersdagen en dagen die qua temperatuur gemiddeld zijn, zijn regenachtig, winderig etc.
Maar het toppunt van alles is dat ik gisteren met mijn winterjas van het noorden naar het zuiden reisde en vandaag terugreisde in een (geleende) tropenoutfit.
GEMIDDELD, wat is daar mis mee?
Maar het toppunt van alles is dat ik gisteren met mijn winterjas van het noorden naar het zuiden reisde en vandaag terugreisde in een (geleende) tropenoutfit.
GEMIDDELD, wat is daar mis mee?
maandag 17 juni 2013 om 18:34
Zucht, daar gaan we weer. Eindelijk wordt het weer een keer lekker warm en de waaschuwingen voor hittestress en hartaanvallen vliegen je al weer om de oren. Ik hoorde serieus een weerbericht waarin werd gesproken van 'gevaarlijk warm'. Bah, wat een gezeik toch.
Ontopic: ik leg morgenochtend een paar flessen water met oploslimo in de vriezer en ga lekker de hele dag in de schaduw zitten lezen, en af en toe naar binnen om hier de klaagtopics te lezen .
Ontopic: ik leg morgenochtend een paar flessen water met oploslimo in de vriezer en ga lekker de hele dag in de schaduw zitten lezen, en af en toe naar binnen om hier de klaagtopics te lezen .
maandag 17 juni 2013 om 18:36
maandag 17 juni 2013 om 18:44
Even wat over de huidige situatie:
Ik kwam thuis en het was 25 graden in de woonkamer. Wetende dat het bloedheet weer gaat worden haalde ik de airco uit de berging, sloot hem aan zoals voorgeschreven en sloot de gordijnen en de vitrage, want ik kan het raam niet goed afsluiten. Na 3 kwartier is het 24,5 graden.
Buiten is het nu 24 graden.
Ik kwam thuis en het was 25 graden in de woonkamer. Wetende dat het bloedheet weer gaat worden haalde ik de airco uit de berging, sloot hem aan zoals voorgeschreven en sloot de gordijnen en de vitrage, want ik kan het raam niet goed afsluiten. Na 3 kwartier is het 24,5 graden.
Buiten is het nu 24 graden.
World of Warcraft: Legion
maandag 17 juni 2013 om 18:45
quote:badmeester schreef op 17 juni 2013 @ 18:42:
Nou ik ging vandaag wielrennen, dat is pas lekker in tropische hitte!!!Zolang je fietst gaat het wel. Maar je moet het dan niet in je hoofd halen om ineens stil te gaan staan. Weet je wat ook lekker is in de tropische hitte? Bergwandelen. Ik was altijd gewend in de Alpen te lopen en toen zou ik een keer de GR20 gaan lopen op Corsica. Binnen een uur was ik weer beneden, en nog een half uur later lag ik heel sportief in zee .
Nou ik ging vandaag wielrennen, dat is pas lekker in tropische hitte!!!Zolang je fietst gaat het wel. Maar je moet het dan niet in je hoofd halen om ineens stil te gaan staan. Weet je wat ook lekker is in de tropische hitte? Bergwandelen. Ik was altijd gewend in de Alpen te lopen en toen zou ik een keer de GR20 gaan lopen op Corsica. Binnen een uur was ik weer beneden, en nog een half uur later lag ik heel sportief in zee .