Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
zondag 16 juni 2013 om 20:08
zondag 16 juni 2013 om 21:48
quote:roxette91 schreef op 16 juni 2013 @ 21:27:
WHAAAAAAAAAH... level 97!!!!
:@:@:@:
Wat is dat een kutlevel zeg!!.. iemand hier wat tips?..
Een bom geeft veel meer punten dan een gewoon snoepje, dus probeer zoveel mogelijk de bommen zo snel mogelijk weg te spelen.
En zorg dat je dan aan het eind een paar gestreepte/gespikkelde/verpakte hebt, want die speelt ie dan ook nog weg.
En dan vooral volhouden.
WHAAAAAAAAAH... level 97!!!!
Wat is dat een kutlevel zeg!!.. iemand hier wat tips?..
Een bom geeft veel meer punten dan een gewoon snoepje, dus probeer zoveel mogelijk de bommen zo snel mogelijk weg te spelen.
En zorg dat je dan aan het eind een paar gestreepte/gespikkelde/verpakte hebt, want die speelt ie dan ook nog weg.
En dan vooral volhouden.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 17 juni 2013 om 18:59
maandag 17 juni 2013 om 19:10
quote:disney1 schreef op 17 juni 2013 @ 18:01:
Ik snap level76 niet echt. Iemand uitleg?
De noten beginnen in het kleine vak linksonder.
Daarna komen ze in het grote vak rechts.
Uiteindelijk komen ze in het kleine vak linksboven.
Als je linksboven schuift, schuiven linksonder en rechts ook.
Als je rechts schuift, schuift linksonder ook.
Het beste is om linksboven te schuiven, maar dat loopt snel vast.
Dat kun je alleen weer in beweging krijgen door linksonder of rechts gestreepte te maken, eventueel in combi met een verpakte of spikkelbol.
Maar volgens mij is deze beschrijving nog ingewikkelder dan 'gewoon maar wat doen'.
Ik snap level76 niet echt. Iemand uitleg?
Dat kun je alleen weer in beweging krijgen door linksonder of rechts gestreepte te maken, eventueel in combi met een verpakte of spikkelbol.
Maar volgens mij is deze beschrijving nog ingewikkelder dan 'gewoon maar wat doen'.
maandag 17 juni 2013 om 19:12
Ik heb nu een super irritant probleem. Ik kan geen levens meer vragen aan vrienden. En ik krijg ook geen reclamefilmpjes meer. Als ik op het plusje klik bij dat waar de tijd loopt, dan kan ik nu klikken op ´profiteer´ ipv ´vrienden vragen´. Ik voel me echt genaaid! Heeft iemand dit eerder gehad? En wat kun je er aan doen?
maandag 17 juni 2013 om 19:37
quote:Lotte35 schreef op 17 juni 2013 @ 19:10:
[...]
Klinkt ingewikkeld ja
Ik doe maar steeds wat.
In ieder geval bedankt voor de uitleg
[...]
Klinkt ingewikkeld ja
Ik doe maar steeds wat.
In ieder geval bedankt voor de uitleg
maandag 17 juni 2013 om 20:32
En ik loop nog steeds te kloten met 103
Die reclamefilmpjes hebben nooit gewerkt voor mij helaas. En hee inderdaad, even gecheckt, ik kan ook niet meer om levens vragen. Ze proberen me in plaats daarvan met een ander spelletje te lokken: Complete 8 levels in pet rescue saga and return to candy crush saga and we will reward you with a full set of lives and 5 lollipop hammers.
mmmm tempting....
Die reclamefilmpjes hebben nooit gewerkt voor mij helaas. En hee inderdaad, even gecheckt, ik kan ook niet meer om levens vragen. Ze proberen me in plaats daarvan met een ander spelletje te lokken: Complete 8 levels in pet rescue saga and return to candy crush saga and we will reward you with a full set of lives and 5 lollipop hammers.
mmmm tempting....
maandag 17 juni 2013 om 20:58