Huis te koop!
dinsdag 18 juni 2013 om 07:42
@Elize, ik ben er ook nog hoor
Maar van andere verkopers 'hoor' ik al een tijdje niets mee hier... Vandaag weer een bezichtiging bij ons, maar verwacht er niet veel van. Wanneer komt jouw kijker? Begin er inmiddels wel een beetje van te balen, dat het zo lang duurt allemaal en dat de kopers zo vreselijk veel eisen hebben
dinsdag 18 juni 2013 om 08:34
quote:gratin schreef op 18 juni 2013 @ 07:42:
Maar van andere verkopers 'hoor' ik al een tijdje niets mee hier... Vandaag weer een bezichtiging bij ons, maar verwacht er niet veel van. Wanneer komt jouw kijker? Begin er inmiddels wel een beetje van te balen, dat het zo lang duurt allemaal en dat de kopers zo vreselijk veel eisen hebben Wat voor een huis heb je te koop staan dan? En hoeveel vragen jullie ervoor? Gewoon nieuwsgierig:P
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
dinsdag 18 juni 2013 om 10:47
woensdag 19 juni 2013 om 20:28
woensdag 19 juni 2013 om 20:36
@nausicaa, toch fijn dat je al een kijker hebt gehad! Schrijf lekker mee hier.
@Elize, ze is gelukkig geweest! Ja, het is een kopersmarkt, er staat genoeg te koop dus het is echt afwachten. Maar wel fijn dat ze enthousiast was! Doe jij de rondleidingen zelf? Misschien heb je het wel eens verteld, maar ben het vergeten. En hoe lang staat het te koop?
nee, niets meer gehoord van onze 'kijkers'. Vind het zo raar, dat doe je toch niet? Ook al heb je geen interesse meer, dat kan maar dan bel je toch even of stuur je een mailtje?
@Elize, ze is gelukkig geweest! Ja, het is een kopersmarkt, er staat genoeg te koop dus het is echt afwachten. Maar wel fijn dat ze enthousiast was! Doe jij de rondleidingen zelf? Misschien heb je het wel eens verteld, maar ben het vergeten. En hoe lang staat het te koop?
nee, niets meer gehoord van onze 'kijkers'. Vind het zo raar, dat doe je toch niet? Ook al heb je geen interesse meer, dat kan maar dan bel je toch even of stuur je een mailtje?
donderdag 20 juni 2013 om 19:43
Nou wij hebben net een bod de deur uitgedaan voor ons eerste huis!!! Zo spannend maar ook niet spannend... Ik verwacht namelijk dag ze nooit akkoord zullen gaan met ons bod... Mijn vriend is erg positief ik wou dat ik dat ook was!! Aaah! Huis staat langer als jaar te koop, moment nog veel in gebeuren en is nog niet in prijs gezakt. Wij zitten nu 20% onder de prijs... Hoop het zo ontzettend!!!!
zaterdag 22 juni 2013 om 00:59
Haha, goed dat jullie me er even op wijzen dat 1 kijker ook al best goed is. Ik vond het nogal weinig na zes weken....
Overigens lees ik hier vaker dat je tegenwoordig zeker 20% onder de vraagprijs moet bieden. Ik hoop met je mee, maar bij mij zou dat echt niks worden, komt niet eens in de buurt van mijn minimum. Ik hoef niet te verhuizen, wil alleen graag dichter bij mijn werk wonen. Maar het lukt nu ook al jaren zo, huis zelf bevalt heel goed, buurt vind ik leuk, en ik kan het wel ruim betalen. Dus voorlopig ga ik ook zeker niet zakken, dan blijf ik hier gewoon zitten. Dus niet iedere verkoper is na een half jaar bereid om flink te zakken.
Overigens lees ik hier vaker dat je tegenwoordig zeker 20% onder de vraagprijs moet bieden. Ik hoop met je mee, maar bij mij zou dat echt niks worden, komt niet eens in de buurt van mijn minimum. Ik hoef niet te verhuizen, wil alleen graag dichter bij mijn werk wonen. Maar het lukt nu ook al jaren zo, huis zelf bevalt heel goed, buurt vind ik leuk, en ik kan het wel ruim betalen. Dus voorlopig ga ik ook zeker niet zakken, dan blijf ik hier gewoon zitten. Dus niet iedere verkoper is na een half jaar bereid om flink te zakken.