Bloedje heet!
maandag 17 juni 2013 om 16:18
Na dagen van wisselvallig weer is het er toch van gekomen. Vandaag is het wat middelmatig, in Twente althans. Iets over de 20 graden en bewolkt. Zo op het zicht af, is het niet erg zonnig.
Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:
Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:
World of Warcraft: Legion
dinsdag 18 juni 2013 om 06:48
quote:hans66 schreef op 17 juni 2013 @ 20:19:
[...]
Puur lichamelijk gezien heb ik geen last van de warmte, ook al is het 37 graden, mits ik spring van schaduwplek naar schaduwplek als een kikker van steen naar steen.
Ik heb vrij bewust het openingsbericht geschreven met een tikje humor ten voordele van de zonaanbidders, temeer omdat ik weet dat de hitte slechts enkele dagen zal duren. Daarna is het weer rond de 20 graden. Voor Yasmijn breekt de winter weer aan. Ook dat is correct
[...]
Puur lichamelijk gezien heb ik geen last van de warmte, ook al is het 37 graden, mits ik spring van schaduwplek naar schaduwplek als een kikker van steen naar steen.
Ik heb vrij bewust het openingsbericht geschreven met een tikje humor ten voordele van de zonaanbidders, temeer omdat ik weet dat de hitte slechts enkele dagen zal duren. Daarna is het weer rond de 20 graden. Voor Yasmijn breekt de winter weer aan. Ook dat is correct
dinsdag 18 juni 2013 om 08:59
dinsdag 18 juni 2013 om 10:21
dinsdag 18 juni 2013 om 10:36
dinsdag 18 juni 2013 om 10:52
dinsdag 18 juni 2013 om 10:53
quote:SpringDing schreef op 18 juni 2013 @ 10:37:
Even serieus Hans, hou het lekker in een excelsheet bij, kan je er ook nog grafiekjes e.d. van draaien. Waarom hier neerzetten??
Je brengt me op een idee. Dat heb ik een tijd geleden zo gedaan. Och... als de hitte over een paar dagen weg is, is dat stokpaardje ook weer voorbij.
12:15: Buiten: 26 graden. Licht bewolkt.
Even serieus Hans, hou het lekker in een excelsheet bij, kan je er ook nog grafiekjes e.d. van draaien. Waarom hier neerzetten??
Je brengt me op een idee. Dat heb ik een tijd geleden zo gedaan. Och... als de hitte over een paar dagen weg is, is dat stokpaardje ook weer voorbij.
12:15: Buiten: 26 graden. Licht bewolkt.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 18 juni 2013 om 12:18
dinsdag 18 juni 2013 om 12:59
dinsdag 18 juni 2013 om 13:02
quote:Meryan schreef op 18 juni 2013 @ 10:21:
Ik heb mijn eerste ijsje van de dag al op.
Oudste zoon speelt buiten op het gras met water, jongste ligt op de bank onder een handdoekje te slapen.
Straks lekkere dingen halen, buiten eten, witbiertje (wel 0%) erbij.
Dit mag van mij de hele zomer duren, ik vind het heerlijk. De kinderen ook.
Getsie nee, dit vieze, plakkerige weer waardoor iedereen wordt lamgeslagen en wordt uitgeput en een kort lontje krijgt.... Twee dagen is meer dan genoeg!
Komend weekend weer 18 graden, goddank!
Ik heb mijn eerste ijsje van de dag al op.
Oudste zoon speelt buiten op het gras met water, jongste ligt op de bank onder een handdoekje te slapen.
Straks lekkere dingen halen, buiten eten, witbiertje (wel 0%) erbij.
Dit mag van mij de hele zomer duren, ik vind het heerlijk. De kinderen ook.
Getsie nee, dit vieze, plakkerige weer waardoor iedereen wordt lamgeslagen en wordt uitgeput en een kort lontje krijgt.... Twee dagen is meer dan genoeg!
Komend weekend weer 18 graden, goddank!