Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ja die vijf hamers is wel erg aantrekkelijk, dat zou me eindelijk door 103 helpen, hou iedere keer 1-3 jellies over.

Maar heb geen zin om nog een spelletje te doen. Dit is mijn eerste (en enige) verslaving. Vind het wel best zo.
Ik kan op de laptop nog wel om levens vragen.

Vijf extra levens krijgen door reclame te kijken, is inderdaad van de baan.

Ik kreeg trouwens pas ook dat aanbod van die lollyhamers. Ik moest tien levels spelen van Farm Heroes Saga. Me met frisse tegenzin door die levels heengeworsteld, maar nóóit de lolly's gekregen! PISSIG dat ik was

Van de nieuwe levels heb ik er vandaag drie gehaald. Net nog even gespeeld, maar het spel deed raar. Heel schokkerig, er was niks aan. Even een crushpauze dus maar.
dit is echt een hilarisch topic als je dat met (nog niet) verslaafde ogen leest
Oh, goed te weten Lotte, dan ga ik zeker dat andere spel niet spelen. Ik kan via mijn iphone nog wel om levens vragen trouwens, maar niet via de laptop. Raar.
Hè? Kunnen jullie niet meer om levens vragen?

Gelukkig speel ik alleen via IPhone

Maar wat vreemd!

Ik heb wel dat ik steeds de melding krijg dat CCS berichten wil plaatsen namens mij maar dat wil ik niet.

Alleen krijg ik nu dus elke keer dezelfde melding als ik de app open
Even me frustratie kwijt aan mede verslaafde.... Ik zit in level 316 maar hij loopt iedere keer vast... Grrrrrr heb hem al opnieuw gedownload (bye bye 60 levens) maar hij doet het nog steeds. Op iPad en iPhone snik snik
Oh romig, dat is balen!

Maar 60 levens?!

Zonde zeg, ben bang dat het wachten op een update wordt...
Bij iedere nieuwe episode ben je al die gespaarde levens toch sowieso kwijt?

Level 202, 25 spikkelbollen maken. Piece of cake natuurlijk
idd, piece of cake, op naar 203
quote:citronella schreef op 17 juni 2013 @ 22:36:

idd, piece of cake, op naar 203In 12 minuten gehaald.
392 gehaald !!!!! Was een makkie ... Lotte, ze hebben de punten verlaagd van 200.000 naar 20.000, had ik natuurlijk niet in de gaten en ik hoor opeens "pling" dat betekent dat je 1 ster hebt, huh ??? Kijk ik goed, een heel klein stukje en je had hem al, tja, dan is het een kwestie van zakjes/gestreepte verzamelen waar ik inmiddels heel goed in ben. Ik kom je achterna hoor anders ben je zo eenzaam in de volgende levels :-)
Ze vonden zeker dat je TE lang zat te tobben in 392, Bibbis

Ik ben gisteren dus begonnen aan de nieuwe levels.

De eerste drie had ik binnen een uur. Begon al bang te worden dat ik ze er weer in twee dagen doorheen zou jassen.

Maar 399 is echt irritant!

Je begint alweer met een bom die zit opgesloten (9 zetten), en er is veel, HEEL veel chocola.

We worstelen dus voort
25 spikkelbollen!!!!!!!!!!!!!!

Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt????

Lotte, na het spelen van het extra spel moet je direct terug naar CC en dan ontvang je je prijs. Ik heb het 2 0f 3 keer gedaan en het werkte elke keer. Op die lollyhamers moet je soms even wachten, die komen niet direct, maar ze komen wel.
odi et amo
quote:aliva schreef op 17 juni 2013 @ 22:06:

dit is echt een hilarisch topic als je dat met (nog niet) verslaafde ogen leest Jaja Aliva, we weten het wel. Er zijn nuttigere zaken, maar ja, verslaafd hè.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 18 juni 2013 @ 11:43:

Lotte, na het spelen van het extra spel moet je direct terug naar CC en dan ontvang je je prijs. Ik heb het 2 0f 3 keer gedaan en het werkte elke keer. Op die lollyhamers moet je soms even wachten, die komen niet direct, maar ze komen wel.

Ja, ik weet het. Het is me eerder wel een keer gelukt. Ik moest toen tien levels spelen van Bubble Witch Saga (niks aan trouwens), en kreeg de levens + hamers.

Nu kreeg ik weer die melding van Farm Heroes Saga, maar na het doorworstelen van de levels kreeg ik niente.

Misschien kan het maar één keer?

Oh, en het level met de 25 spikkelbollen is niet moeilijk hoor. Je krijgt bijna alles cadeau.
Kan ik die dan misschien ruilen voor het level met de chocomachine

odi et amo
Ik zit inmiddels in 400, en moet nu 20 spikkelbollen maken.

Ze vinden het blijkbaar lastig iets écht nieuws te bedenken.

Ik zou ook niet weten wat hoor, maar IK maak het spel dan ook niet. Gelukkig maar, anders had ik al die gefrustreerde types hier op m'n geweten
Oh HALLELUJA! Ein-de-lijk 103 gehaald. Stond net op het punt om weer hamers te kopen, maar die waren ineens ¤3.17 (ik heb ze 1 keer eerder gekocht, voor ¤1.79), dus daaahaaag, zó gek ben ik ook weer niet hè?!

Phew. Vol goede moed verder met 104 nu.

Jeeemig Lotte, gaan ze al over de 400 levels heen!
Hamers voor 3 euro, daar heb je bijna een echte voor.

Computer in elkaar rammen en alle levels in 1 keer gehaald.

goed idee?
odi et amo
Heeeel verleidelijk zo nu en dan!

Toch vind ik het fascinerend dat je het blijkbaar zó graag wilt halen, dat je er geld aan gaat uitgeven. Echt verslaafd ben je dan. Ik heb dat in het begin ook gehad hoor. Verschillende keren op het punt gestaan iets te kopen, omdat het écht niet lukte.

Nu ik zo ver in het spel ben, heb ik dat niet meer.

Als ik het haal, vind ik het leuk. Haal ik het niet, zet ik de computer ook net zo makkelijk uit. In het begin ging ik echt als een bezetene om levens bietsen, als ze op waren. Die drang is ook weg.

Op een gegeven moment heb je het gewoon wel een beetje gezien. Maar nét niet genoeg om helemaal te stoppen
Ik ben ook wel heel benieuwd wanneer ik het zat word. Ben normaal dus echt totaal geen spelletjes-speler. Kan me niet voorstellen dat ik dit nog 200/300 levels vol ga houden. Maar ja.
Ik zit duidelijk nog in het “verslaafdenstadium”.

Inmiddels ook aanbeland bij het gevreesde level 65. En inderdaad, wat een &^%$#@$^&( level. Ben er nu pas voor de tweede dag mee bezig, maar overweeg nu al om ook van die lollyhamers te kopen voor die paar snoepjes die ik steeds overhoud in die rottige hoekjes.

Maar ja, eigenlijk mocht dat niet van mezelf. Dus nog maar even doorploeteren en hopen op veel spikkels, streepjes, en verpakten.
quote:aliva schreef op 17 juni 2013 @ 22:06:

dit is echt een hilarisch topic als je dat met (nog niet) verslaafde ogen leest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven