Werk & Studie alle pijlers

stressss...

18-06-2013 11:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren een belangrijk tentamen, nu zijn vandaag de antwoorden online gekomen (MC) en ik heb het al met al net gehaald!!!

Zo ontzettend aan het trillen was ik met het nakijken maar ik was zo blij toen bleek dat ik hem net had!

Maaaaaar nu komt de stress...Maak mezelf helemaal gek!

Omdat ik op de eerste invulkaart een aantal foute had gemaakt kreeg ik een nieuwe, antwoorden overgenomen en ik HOOP dus dat ik de goede kaart heb gebruikt bij het opschrijven van het blaadje antwoorden om thuis na te kijken.

Naja, op de een of andere manier denk ik dat dat wel goed zit maar nu komt tweede punt: bij het inleveren van het tentamen moet je dus één blaadje geven en de rest (klad, dat foute antwoordenblad etc etc verscheuren) Nu ga ik mezelf ook helemaal gek zitten maken met de gedachte of ik het goede blaadje heb gegeven...... aaargh, ik moet eigenlijk zo blij zijn maar ik maak mezelf met deze onzekerheden helemaal gek!!

Stel dat ik een domme fout heb gemaakt met verkeerde antwoorden overnemen of verkeerde antwoordenlijst geven aan de instructors, dan heb ik daardoor het gewoon NIET gehaald! :(

Pas over 2 weken komt de 'definitieve uitslag' dus tot dan heb ik geen zekerheid.

Wat ik hiermee wil weet ik niet, maar ik wilde het gewoon even kwijttttt
Tja, niets meer aan te doen.

Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ga lekker chillen in de zon, je hebt het verdiend!
Liever elitair dan een pauper!
Laat 't los. Je kunt er nu toch niks meer aan veranderen, dus zonde als je nu 2 weken van je vakantie verpest met stressen. Schenk jezelf 'n koele rosé in en ga lekker in de zon zitten!
Inderdaad, erover piekeren heeft geen enkele zin. Daar wordt de uitslag niet anders van. Bovendien is het misschien zinvol om te relativeren: het ergste dat er kan gebeuren is dat je het tentamen niet gehaald hebt en dat je het over moet doen. Tenzij je daarvoor acht stokslagen krijgt van je vader, lijkt mij dat geen reden om je sabbel te maken. Geniet liever van het mooie weer!
Gewoon gaan shoppen, laten voor wat het is. Het maakt nu toch niet meer uit.
Ik ga voor je duimen. !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Als je het niet gehaald hebt moet je het over doen, dat is alles, geen onoverkomelijk iets toch?
Klopt! Er is altijd nog een herkansing...maar ik zit nog niet aan mijn Bindend studieadvies dus het is van heel groot belang dat ik deze moet halen eigenljik en anders wordt de herkansing zenuwslopend!
Haha hoe herkenbaar. Ik had altijd exact hetzelfde na een tentamen, maar ik haalde het altijd. Misschien helpt het dat er vaak wel een paar discutabele vragen inzitten waardoor de normering wat soepeler wordt. Succes!
quote:buttttterfly schreef op 18 juni 2013 @ 14:53:

Klopt! Er is altijd nog een herkansing...maar ik zit nog niet aan mijn Bindend studieadvies dus het is van heel groot belang dat ik deze moet halen eigenljik en anders wordt de herkansing zenuwslopend!Nee joh, als je de herkansing moet doen weet je al van jezelf dat je het kan.
Liever elitair dan een pauper!
Je hebt het vast gehaald, ik ga voor je duimen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven