uitjenekl*lleritustopic

18-06-2013 17:59 39 berichten
Ik word kippig van dit warme weer...

vandaar dat ik even een onzin topic open dat enkel

bestemd is voor onzinberichten/vragen/gedachten enz.

Ik zal aftrappen: gelukkig bestaat er ijs met dit weer en waarom

word je zo ontiegelijk sloom van die hitte....
Alle reacties Link kopieren
BBQ is toch echt iets voor de zomer hoor ;)

Wat goed van je Yvonne dat je die beestjes zo opvangt, echter als je ze allemaal wil laten steriliseren moet je ze wel houden want dat kan pas vanaf een X aantal maanden toch?

Koettie dat wist ik niet , vervelend dat je er zo veel last van hebt.. vreselijk.. sterkte
Jaaaa ik mag hier ook ongenegeerd even zeuren... Zondag knie verdraaid, moet op van die stokkies lopen, elke keer val ik bijna om. En met m'n kont de trap op, zwetend boven komen... Zo, dat is er ook weer uit ^_^
mijn huis is gelukkig nog erg koel, ramen en gordijnen de hele dag dicht gehouden.

de kleine katten zijn schattig
Je krijgt ook zo'n klap in je nek als het opeens naar de 32 graden gaat. Als het nou van 20 naar 22, naar 24 et cetera gaat kan je lichaam er nog aan wennen. Bij mijn werkgebouw was een fietser onwel geworden door het hard fietsen in dit weer.
Klimaat in dit land , slaat kant , noch wal.

Het schiet van 22 naar 32, en dan weer straks naar 16 graden gaat echt helemaal nergens over hier.
Mijn hond is bang voor een milkshake. Als ik aan het rietje zuig maakt het geluid omdat ik de milkshake bijna op heb. En dat geluid vind ie erg eng.
MV, ik heb nog geen (hier plaatsbare) foto. En het is ook geen kitten, al lijkt dat wel zo. Heb 'r gevonden op straat en ben naar de dierenarts geweest. Het beestje is doooodsbang, en onverzorgd maar verder op het eerste gezicht gelukkig wel gezond.

Ze is maar 2,5 kg en heel mager. De DA denkt niet dat ze nog groter wordt, ws. inteelt. Ze is even groot als mijn andere kat was toen ik haar bij het asiel haalde met 9 maanden.
Yvonne wat een schattige beestjes!
quote:Yvonne77 schreef op 18 juni 2013 @ 19:05:

[...]

Je had het niet tegen mij, maar ik zet hier even een foto van onze kleine schatjes:

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-C3K6CLPP-1.jpg[/img]

De moeder is onze wilde schuurkat. We hebben ze maar naar binnen gehaald om ze tam te maken. Ze zijn superschattig Oooooh I like... Wat liefff! Ook die halsbandjes...te schattig
quote:snowwhite2013 schreef op 18 juni 2013 @ 19:56:

Wat goed van je Yvonne dat je die beestjes zo opvangt, echter als je ze allemaal wil laten steriliseren moet je ze wel houden want dat kan pas vanaf een X aantal maanden toch?

Ik bedoelde, als ze hier blijven worden ze gesteriliseerd. Twee mogen ook naar een ander baasje, die moet dan zelf beslissen om te steriliseren. Alhoewel ik het wel dringend zal aanbevelen. Ik word echt misselijk als ik de hoeveelheid katten zie die aangeboden wordt op MP.
quote:floriadonna schreef op 18 juni 2013 @ 21:09:

Mijn hond is bang voor een milkshake. Als ik aan het rietje zuig maakt het geluid omdat ik de milkshake bijna op heb. En dat geluid vind ie erg eng.
quote:jippie55 schreef op 18 juni 2013 @ 21:36:

[...]

Oooooh I like... Wat liefff! Ook die halsbandjes...te schattigGrappig he? Heeft mijn creabea-moeder gehaakt. Bandjes uit de winkel passen ze nog niet.
hahaha wat een malle hond....

ik was lekker op mn brommertje gister van vandaag, das heerlijk met dat hete weer.

komende dagen lekker vrij, joepie!

newimprovedenz: goed idee, ga ik morgen ook doen. alles hermetisch dicht. dat snap ik nooit, met dit weer doet iedereen deuren open.

waarvoor, voor frisse lucht terwijl de mussen bijna dood van het dak pleuren?

ja ik weet dat ik zonder hoofdletters typ, kan ik niet in deze hitte
Ik houd van onweer...

Van mij mag het flink tekeer gaan... (al vrees ik

dat het wel mee zal vallen. 1e bui al gehad met een paar klappies...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven