Bloedje heet!
maandag 17 juni 2013 om 16:18
Na dagen van wisselvallig weer is het er toch van gekomen. Vandaag is het wat middelmatig, in Twente althans. Iets over de 20 graden en bewolkt. Zo op het zicht af, is het niet erg zonnig.
Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:
Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:
World of Warcraft: Legion
woensdag 19 juni 2013 om 08:17
quote:yasmijn schreef op 19 juni 2013 @ 07:37:
Het was heerlijk gisteren en vannacht!
Nu zie ik op buienradar enge buien met onweer aankomen.
Balen balen balen.
Jaa... kom hierheen! Lekkere natte buienschatjes van me... Kom hierheen! Ik ga even een paar regendansjes doen!
Buiten: 22 graden, bewolkt.
Het was heerlijk gisteren en vannacht!
Nu zie ik op buienradar enge buien met onweer aankomen.
Balen balen balen.
Jaa... kom hierheen! Lekkere natte buienschatjes van me... Kom hierheen! Ik ga even een paar regendansjes doen!
Buiten: 22 graden, bewolkt.
woensdag 19 juni 2013 om 10:00
Als iedereen nu in het vervolg de site van het KNMI gebruikt voor het weer in plaats van al die commerciële WeerApps, weeronline, meteoconsult en weet ik wat.
KNMI had van het weekend al in de voorspelling dat het warm maar niet zonnig zou worden, en zeker geen recordwarmte.
Had er nu niemand teleurgesteld op het strand gezeten.
Niet dat het KNMI het altijd goed heeft, maar duidelijk vaker dan de rest.
KNMI had van het weekend al in de voorspelling dat het warm maar niet zonnig zou worden, en zeker geen recordwarmte.
Had er nu niemand teleurgesteld op het strand gezeten.
Niet dat het KNMI het altijd goed heeft, maar duidelijk vaker dan de rest.
woensdag 19 juni 2013 om 10:04
quote:roza34 schreef op 19 juni 2013 @ 09:36:
Het regent hier. Dat was niet de afspraak.
Dan stuur je een boze mail naar weergoden@hemel.nl.
Buiten: 23 graden, zwaar bewolkt, donder.
10:27: Buiten: Onweer, regen.
Het regent hier. Dat was niet de afspraak.
Dan stuur je een boze mail naar weergoden@hemel.nl.
Buiten: 23 graden, zwaar bewolkt, donder.
10:27: Buiten: Onweer, regen.