regent het al ergens?

19-06-2013 08:40 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk hoopvol naar buienradar... Ik heb zelfs de lamellen zonwering iets opengezet voor een eventueel mooi spektakel...
Rotterdam nog droog. Wel lekker nu buiten.
Hier midden Betuwe nog niet. Maar t werd vanmorgen wel in ene donker. En nu weer lichter.

Wel veel pollen trouwens, geen lekker hooikoorts weer dit.
Nou hier in Katwijk miezert het een beetje...
quote:Derpina schreef op 19 juni 2013 @ 09:03:

@meylene

Mogen de katten niet los naar buiten?

De mijne niet in ieder geval, maar voor de deur staat een deel van een ren. En dan zit ze daar voor een beetje naar buiten te kijken.

Misschien kun je iets voor het raam zetten?

Nee ze mogen niet naar buiten. Helaas heb ik geen hor, bij mijn terrasdeuren kan het niet. En bij de ramen ook niet, moeilijk zo uit te leggen. Heb wel eens een hor gedaan met klittenband maar die hadden ze er zo uit.

(er is een keer een kat ontsnapt en die hebben ze dood geslagen en in het water gegooid dus je snapt dat ik liever in de hitte zit dan riskeer dat er eentje ontsnapt)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Buienradar inderdaad van de leg.
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 juni 2013 @ 09:06:

[...]

Nee ze mogen niet naar buiten. Helaas heb ik geen hor, bij mijn terrasdeuren kan het niet. En bij de ramen ook niet, moeilijk zo uit te leggen. Heb wel eens een hor gedaan met klittenband maar die hadden ze er zo uit.

(er is een keer een kat ontsnapt en die hebben ze dood geslagen en in het water gegooid dus je snapt dat ik liever in de hitte zit dan riskeer dat er eentje ontsnapt)Nou ja zeg!
In Noord-limburg heeft het een uur geregent en onweer. Nu is het rustig en buiten is het 19 graden, binnen warmer maar alles staat open.
In Rotterdam begint het nu te druppen. Ga de kussens maar binnen leggen.
Hier, Tilburg, donker, lichte regen en gerommel/onweer. Balen want dochter (5) heeft een sponsorloop voor een schoolgenootje met kanker, ik zou daar helpen. Nu uitgesteld tot 10 uur, ik hoop dat 't dan wel door kan gaan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Hier in de Achterhoek is het onweer zojuist begonnen en regent het sinds 10 minuten.
Het regent!

Hoef ik niet te sproeien vandaag.
In het midden van het land warm en helemaal bewolkt, maar (nog)

geen regen.

Ik was eigenlijk aan het wachten op de zon en de warmste dag ooit... Heerlijk. Maar dat gaat vast niet door.
Nu is het bij mij droog!

Ik hoor ook niks meer. Het is hier binnen wel heerlijk koel

Nog wel een dik wolkendek
Ik zag nog wel een flits!!!

en nu hoor ik gerommel maar dat is wel verder weg gelukkig..

Het komt nu jullie kant op
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 juni 2013 @ 08:52:

[...]

Ok, dan hou ik jouw postings wel in de gaten, zie dat jij ook uit die buurt komt Ja klopt, 20 km westelijk. Maar aan mij heb je verder niet zoveel want ik moet zo naar bed. N8dienst.
Midden van het land een paar dikke druppels, maar nog niets bijzonders
Het gaat hier helemaal niet regenen zag ik net op internet.

Wij lopen alle fun weer mis.
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 juni 2013 @ 09:06:

[...]

(er is een keer een kat ontsnapt en die hebben ze dood geslagen en in het water gegooid dus je snapt dat ik liever in de hitte zit dan riskeer dat er eentje ontsnapt)

Ahw wat erg!

Maar wij hebben een ren die je zelf in elkaar kan zetten.

En daar eben we 2 hekjes van, en dat staat voor de deur.

En de rest staat tegen het kozijn zeg maar. Want 1 hekje is te kort.

En daar kan ze niet overheen springen maar kan wel naar buiten kijken. Ze kan een beetje snuffelen aan de buitenlucht. Ziet er heen grappig uit net wen chineesje saa haha.

Maar goed, wij gebruiken het ook als deurtje. Dan hoeen we er niet over heen te stappen. Met een plank of iets dergelijks is dat wel.

Gelukkig weet ze maar 1 vensterbank boven dus dat raam doen we nooi open. En bij de andere ramen zijn in haar wereld geen vensterbanken. Dus ik hou haar lekker 'dom'. Kunnen die ramen wel open. En anders zet ik daar ook een stuk ren voor, want voo een raam is 1 stuk genoeg. En valt dan precies tegen het kozijn dus van binnen uit kan het niet om geduwt worden.

Dit is de ren.

www.bunnybunch.nl/konijne ... en_panelenren-800x800.jpg
quote:Gatti schreef op 19 juni 2013 @ 09:13:

Hier, Tilburg, donker, lichte regen en gerommel/onweer. Balen want dochter (5) heeft een sponsorloop voor een schoolgenootje met kanker, ik zou daar helpen. Nu uitgesteld tot 10 uur, ik hoop dat 't dan wel door kan gaan.

In Tilburg is het altijd raak.

Wel balen van de sponsorloop
Nijmegen. Regen &onweer
In Nijmegen is de regen net begonnen...
quote:Gatti schreef op 19 juni 2013 @ 09:13:

Hier, Tilburg, donker, lichte regen en gerommel/onweer. Balen want dochter (5) heeft een sponsorloop voor een schoolgenootje met kanker, ik zou daar helpen. Nu uitgesteld tot 10 uur, ik hoop dat 't dan wel door kan gaan.Als die onweer nu eens wegging bij jullie dan kunnen iig wel lopen voor een goed doel. Hopelijk gaat het snel weg.
Hier helaas waarschijnlijk ook niet
Hier in Zuid-Limburg was vanochtend om 5 uur een heel spektakel. Heel veel regen, wind, bliksem enz. Net terug van de ochtendwandeling, het bos en de straten zien er uit alsof er een herfststorm overheen is gegaan. Nu is het vooral ontzettend benauwd!
quote:steph schreef op 19 juni 2013 @ 09:28:

[...]

Als die onweer nu eens wegging bij jullie dan kunnen iig wel lopen voor een goed doel. Hopelijk gaat het snel weg.Ja, hoop ik ook, maar 't zier er helaas nog niet echt goed uit.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven