regent het al ergens?

19-06-2013 08:40 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk hoopvol naar buienradar... Ik heb zelfs de lamellen zonwering iets opengezet voor een eventueel mooi spektakel...
Arnhem meldt zich maar weer eens, inmiddels gesmolten, dat wel.

Nu zwaar bewolkt en beetje wind (heb deur en raam open gezet, heerlijk) maar verder niks na dat buitje van vanmorgen.

Ik vind het verder bloedheet en snak naar een fllinke bui, maar

zie het somber in...
quote:jen16 schreef op 19 juni 2013 @ 15:36:

Mijn regendans wil maar niet baten hier. Ik had me ook echt verheugd op bewolking, regen en onweer. Dat was toch ook echt voorspeld.. maar het blijft gewoon weer heet en zonnig.

Het zou jammer zijn voor de mensen die er wel van houden hoor, maar ik ben er zelf echt klaar mee!Echt???? Het is net 2 dagen warm.....
quote:Bella1 schreef op 19 juni 2013 @ 17:11:

[...]

Echt???? Het is net 2 dagen warm.....Dat is twee dagen te veel
Ja idd, dit is niet warm maar bloedheet... Lekker veel vocht erbij door vanochtend en het wordt zo klam dat de mussen dood van het dak pleuren...

Ik zie het erg somber in, denk dat GLD niet meer verwent wordt met een paar lekkere buien. (miss. vannacht)

Stomme weer mensen ook
quote:Bella1 schreef op 19 juni 2013 @ 17:11:

[...]

Echt???? Het is net 2 dagen warm.....Ja, ik vind het ook jammer. Is het een keer mooi weer, eindigt het na een halve dag in een regenbui, pfffff...
Alphen aan de Rijn nog geen spatje. Ik heb net naar de weerberichten gekeken en volgende week wordt echt fris en regenachtig. Jammer, ik heb dan liever dit, ik leef gewoon op!
ik hou wel van dit weer.....verklaard misschien ook waarom ik graag naar het caraibisch gebied op vakantie ga..lekker warm en vochtig
Ik vind het weer een enorme domper. Het hitterecord uit 1944 (38,6 graden Celsius) zou worden verpulverd: niet gebeurd. We zouden worden getrakteerd op hevige onweders met wolkentoppen tot wel 26 km hoogte en hagelstenen als tennisballen: niet gebeurd.

Kortom ik vind het niks. Ik vind het ook niet warm trouwens.
Hier (Friesland) zijn 10 dikke druppels gevallen en dat was het. Geen spektakel of verkoeling dus helaas.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juni 2013 @ 20:24:

Ik vind het weer een enorme domper. Het hitterecord uit 1944 (38,6 graden Celsius) zou worden verpulverd: niet gebeurd. We zouden worden getrakteerd op hevige onweders met wolkentoppen tot wel 26 km hoogte en hagelstenen als tennisballen: niet gebeurd.

Kortom ik vind het niks. Ik vind het ook niet warm trouwens.Ja, een beetje teleurstellend is het wel, maar die hagelstenen zo groot als tennisballen, die mis ik dan weer niet.
quote:mi-jo schreef op 19 juni 2013 @ 20:32:

Hier (Friesland) zijn 10 dikke druppels gevallen en dat was het. Geen spektakel of verkoeling dus helaas.Zo grappig hoe lokaal verschillend het is, een provincie oostelijker heeft het rond 12 uur flink geregend en is het nu lekker, niet te warm niet benauwd.
Vanochtend om 10:00 uur ongeveer, regende het eventjes in Twente, althans daar waar ik werk. Voor de rest van de dag was het droog. Gezien http://www.buienradar.nl/ zal het voorlopig niet regenen (d.w.z. niet in de eerste paar uur).
World of Warcraft: Legion
Oh ja, ontopic: het heeft hier inderdaad geregend. Zo rond een uur of tien vanmorgen druppelde het een beetje, en in de verte was enig geboember te horen. Nou nou, poe poe.
quote:vosje78 schreef op 19 juni 2013 @ 20:32:

[...]

Ja, een beetje teleurstellend is het wel, maar die hagelstenen zo groot als tennisballen, die mis ik dan weer niet.Ik wel. Voor mij is het pas weer als het noodweer is. Als ik een rijbewijs had wist ik het wel, dan werd in stormchaser van beroep .
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juni 2013 @ 20:41:

[...]

Ik wel. Voor mij is het pas weer als het noodweer is. Als ik een rijbewijs had wist ik het wel, dan werd in stormchaser van beroep .Oh, storm vind ik ook heerlijk, maar zodra ik een helm op moet, ben ik er klaar mee.
Hier hadden die hagelstenen ook wel gemogen Maar heel de dag is het nog gewoon verstikkend en veelal zonnig geweest. In de ochtend wat hoge bewolking, maar geen regenbuien, geen onweer, geen storm.. enkel tropische temperaturen.

Ook nu koelt het maar niet lekker af, en binnen is het nog steeds 26 graden. Niet fijn om in te slapen! Hopelijk kloppen de voorspellingen van dit weekend wel, dan kan ik in ieder geval een klein beetje op adem komen. (Maar zal ook wel weer niet uitkomen)
In andere vertrekken in mijn woning is het warmer dan in de woonkamer waar ik de airco heb staan.

Ik zal door moeheid uiteindelijk toch in slaap vallen.

Een keer was het wel een ramp om in slaap te komen. Een paar jaar terug woonde ik ergens anders, en had ik nog geen airco. Ik zat te zuchten en te puffen onder de temperatuur van 31 graden in de woonkamer. Ik had bijna de computer moeten uitdoen, omdat deze de warmte niet goed meer kwijt kan. Bij 35 graden of heter moet ik de laptop uitdoen; anders raakt hij oververhit en schakelt hij zichzelf uit.
Ik denk nu dat het elk moment kan gaan regenen in Twente. Het is erg zwaar bewolkt.
Ja, ze verwachten hevige regenval. De hoeveelheid van normaal in een maand ofzo. Mag hier nog even wachten, moet nog boodschappen doen
Ik wil de regenval graag tussen 17:00 en 22:00. Ik wil nog naar mijn ouders fietsen, en als ik van daaruit met de trein naar huis ga wil ik de regenval hebben gehad.
quote:lilyofthevalley schreef op 20 juni 2013 @ 14:15:

Ja, ze verwachten hevige regenval. De hoeveelheid van normaal in een maand ofzo. Mag hier nog even wachten, moet nog boodschappen doen Anders moet je met een bootje
quote:hans66 schreef op 20 juni 2013 @ 14:20:

Ik wil de regenval graag tussen 17:00 en 22:00. Ik wil nog naar mijn ouders fietsen, en als ik van daaruit met de trein naar huis ga wil ik de regenval hebben gehad.Eigenlijk heb ik niks te willen, want het begint nu al. Ik moet gelukkig nog werken tot 16:30.
Er zijn trouwens mensen die de rode vlakken op buienradar opvatten als onweer maar dat is gewoon een grote hoeveelheid water hoor, zie legenda onderin:

quote:hans66 schreef op 20 juni 2013 @ 14:12:

Ik denk nu dat het elk moment kan gaan regenen in Twente. Het is erg zwaar bewolkt.Klopt. Donker hier en de 1e druppels vallen.
Ik ga het lot tarten en toch nog even eerst stofzuigen en de was ophangen voor ik boodschappen ga doen. Ook wel spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven