regent het al ergens?

19-06-2013 08:40 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk hoopvol naar buienradar... Ik heb zelfs de lamellen zonwering iets opengezet voor een eventueel mooi spektakel...
Hier is de regen al weer weg.
Regen is alweer weg. Zie op m'n buien app dat de onweer hier trouwens niet komt, gaat net aan ons voorbij.
Arnhem: regen, wind, onweer in de verte. Heb de boel even tegen elkaar open gezet, maar helaas voel ik voornamelijk warme lucht.
In Utrecht ook de eerste druppels, net nu ik wil gaan hardlopen.. koel ik lekker af
quote:Derpina schreef op 19 juni 2013 @ 09:34:

Hier is de regen al weer weg.Breda toch? Dat geeft weer hoop.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Hier regent niet is alleen bewolkt temperatuur niet hoger dan 22 graden , het zou 34 graden worden pfff ze kunnen niet een fatsoenlijk het weer voorspellen . Midden Nederland
En t regent weer. Maar dat zal zo ook weer weg zijn denk ik.
quote:Gatti schreef op 19 juni 2013 @ 09:38:

[...]

Breda toch? Dat geeft weer hoop.

Breda ja.

Maar In Tilburg regent het meer en is er vaker onweer.

Komt omdat het in een bepaalde luchtstroming zit geloof ik.
quote:lislislislis schreef op 19 juni 2013 @ 09:44:

Hier regent niet is alleen bewolkt temperatuur niet hoger dan 22 graden , het zou 34 graden worden pfff ze kunnen niet een fatsoenlijk het weer voorspellen . Midden Nederland

De regen was voorspelt voor in de ochtend hoor?

En na de regen zou de temperatuur omhoog gaan.

En er liep een lijn over Nederland met koude lucht en warme lucht.

Aan de kust kon het 24 graden zijn en aan de andere kant van het land 34.
Het spettert hier nu een beetje...
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Tegen de tijd dat ik topics ga openen over bij wie het al regent, mogen mijn dierbaren mij gedwongen laten opnemen voor bezigheidstherapie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hier op de Veluwe nog geen regen
Hier op de Veluwe wel regen
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Myleen, hier vang ik alle katten en zet ik ze tien minuten op de slaapkamer met de deur dicht terwijl ik het huis door laat waaien. Frisse lucht is nu wel zo lekker.
quote:Very__Cherry schreef op 19 juni 2013 @ 09:50:

Tegen de tijd dat ik topics ga openen over bij wie het al regent, mogen mijn dierbaren mij gedwongen laten opnemen voor bezigheidstherapie.Ik kan me geen door jouw geopend topic herinneren. No pun intended.
quote:lislislislis schreef op 19 juni 2013 @ 09:44:

Wees maar niet bang, die hitte komt nog wel.

Regen is hier weg, het begint open te trekken en de zon begint door te breken. Dan schiet de temperatuur dalijk omhoog.
Overigens is het al vreselijk benauwd en plakkerig, warme lucht.
Hier ook nog niks. Ik keek rond 9 uur op buienrader en rond 10:00 zou het gaan regenen in Amsterdam. Nou is al 10:00 uur voorbij en de regen is opgeschoven. In zulk weer weet je ook niet wat je aan moet en welke schoenen je aan moet.
Noord Holland eerste druppels zijn gesignaleerd.. Boodschappen zijn binnen, laat de regen maar beginnen.
Jaja het begin al te regenen in Amsterdam.
Het heeft wel gedrupt hier, maar nog niet de verwachte hoosbuien en onweer helaas.
sorry hoor, maar ik moet nu toch echt ff heel hard lachen!!

Eerst lopen we met z'n allen te klagen dat het maar geen zomer wil worden, en nu zitten iedereen te hopen op regen..Tis ook nooit goed
Hier (midden) begint het te onweren, maar los van wat grote druppels (gelukkig) geen regen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Bella1 schreef op 19 juni 2013 @ 10:32:

sorry hoor, maar ik moet nu toch echt ff heel hard lachen!!

Eerst lopen we met z'n allen te klagen dat het maar geen zomer wil worden, en nu zitten iedereen te hopen op regen..Tis ook nooit goed

Nee hoor! Ik vind dit heerlijk! Dus met z'n allen klagen..nope!

Het ziet er naar uit dat hier straks toch een staartje regen komt.
quote:roodpaars schreef op 19 juni 2013 @ 10:12:

[...]

Ik kan me geen door jouw geopend topic herinneren. No pun intended.Vandaar dat ik dus nog niet in een dwangbuis zit
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven