Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:babsm23 schreef op 19 juni 2013 @ 10:01:

ook heb ik het idee dat mensen met deze warmte niet meer weten wat gepast is om te dragen op werk... hele korte jurkjes.. mannen met korte broeken en hemden.. uitpuilende bloesjes (dat je net een stuk witte vet rol tussen die uitpuilende knoopjes ziet)

en ook echt heel veel doorschijnende dingen waarin je alles kunt zien

Haha, ja precies. Heb vanmorgen echt genoten van de outfits waarmee mensen hun kantoor binnen liepen. Hier valt het gelukkig mee ;)

Mijn arme vriend moet vandaag weer in zijn pak op een kantoor zonder airo zitten. Ik kan gelukkig gewoon een jurkje tot op de knie aan op mn werk. Pfieuw.
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 10:05:

[...]

Ik heb bijna een voetenfobie dus kan maar zo dat je wellicht eerder zoiets van mij gelezen hebt

Nee, het was exact dezelfde post. Ik moet daar een tijdje geleden over gedroomd hebben of zo.

Ik zocht een voorbeeldplaatje maar stuitte toen op zoveel smerige plaatjes.... ben er gewoon misselijk vanIk deel je fobie.
Ik ben korte broekjes gewend, omdat die in Amerika volop gedragen wordt en er geen man dan gaat lopen joelen. Ik heb het dan wel over korte broekjes die 2 cm beneden je kruis vallen. Iedereen draagt ze. Hier dragen/droegen we meer rokjes en worden broekjes dan gezien als een soort hot pants. Ligt er ook wel aan wat je er onder draagt misschien, want gym shoes is anders dan hakken er onder.

En daarnaast je uitstraling speelt ook mee.
quote:sprokkelientje schreef op 19 juni 2013 @ 10:05:

Volgens mij heb ik iets gemist hier.

Ik vind korte broekjes tot op zekere hoogte (letterlijk) normaal maar blijkbaar ben ik dan naief en moeten alle mannen op de grote hoop van geile viezeriken etc.etc..

Waar komt dit vandaan?

Allemaal en masse aan de burka of zoiets, want stel je voor dat je mannen of foute gedachten brengt.

Het gaat niet om kleine meisjes, maar het gaat om tienermeiden, waar alles al op en aan zit. Ik mocht vroeger thuis echt de deur niet uit met een te kort rokje.

Ik ben niet preuts of ouderwets, en zo een broekje aan naar het strand is prima. Maar als ouder moet je grenzen stellen aan wat wel en niet door de beugel kan. Ik kan me er zo een voorstelling van maken dat meiden die dit soort kleding dragen echt verkeerde signalen afgeven.

Een burka is toch echt het andere uiterste.
Je ziet nu veel van die dunne stretchbroeken in allerlei leuke felle kleurtjes. Ik had er ook 1 gekocht, maar weer gauw teruggebracht. Je zag de cellulitis er dwars doorheen. Soms zie ik een vrouw in zo'n broek inclusief cellulitis, zou dat echt nooit aandoen!
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 10:09:

[...]

Ik deel je fobie. Ik deel deze fobie ook! Vanmorgen toch maar weer All Stars aangetrokken. Veel te warm natuurlijk, en nu loop ik op kantoor op sokken omdat ik mijn voetjes niet de hele dag op wil sluiten, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om open schoenen aan te doen... :P
Crocs en 3/4 leggings. En dan vooral de witte.
quote:mafalda schreef op 19 juni 2013 @ 10:11:

[...]

Het gaat niet om kleine meisjes, maar het gaat om tienermeiden, waar alles al op en aan zit. Ik mocht vroeger thuis echt de deur niet uit met een te kort rokje.

Ik ben niet preuts of ouderwets, en zo een broekje aan naar het strand is prima. Maar als ouder moet je grenzen stellen aan wat wel en niet door de beugel kan. Ik kan me er zo een voorstelling van maken dat meiden die dit soort kleding dragen echt verkeerde signalen afgeven.

Een burka is toch echt het andere uiterste.

Dat het om tienermeiden ging had ik reeds begrepen.

Een ouder moet inderdaad grenzen stellen aan wat wel of niet door de beugel kan inderdaad...maar ook daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Wat de ene ouder te bloot vindt, vindt de andere ouder geen probleem.

Dat van een burka bedoelde ik uiteraard niet letterlijk.

Maar het standpunt werd nogal fel verdedigd...zelfs het lopen met een gun achter een dochter met een te kort broekje werd hier geopperd, zo ook werden mannen in het algemeen gereduceerd tot geile handelingsonbekwame en hun pik achterna lopende maniakken...en dat alleen maar vanwege jonge meiden in korte broekjes...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Crocs, sokken met sandalen, sokken met slippers, te strakke kleding (te klein of te grote maat), bh bandjes die zichtbaar zijn bij een strapless kledingstuk.
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 10:05:

[...]

Ik heb bijna een voetenfobie dus kan maar zo dat je wellicht eerder zoiets van mij gelezen hebt

Ik zocht een voorbeeldplaatje maar stuitte toen op zoveel smerige plaatjes.... ben er gewoon misselijk vanGruwel, ik vind die verwaarloosde voeten met eeltplaten zo verschrikkelijk erg om aan te zien. Van die droge korstige gebarsten eeltplaten op de hielen. ieww.
Oei oei, het zou maar zo kunnen dat jullie mij hier hebben beschreven. Ik heb ook Birkenstocks en een witte legging in de kast liggen..

Ik ben begin twintig en doe echt mijn best om er leuk uit te zien, maar ik vind het moeilijk hoor! Heb het modebewuste gen geloof ik niet geërfd. Dus tips zijn welkom!
quote:sprokkelientje schreef op 19 juni 2013 @ 10:14:

[...]

Dat het om tienermeiden ging had ik reeds begrepen.

Een ouder moet inderdaad grenzen stellen aan wat wel of niet door de beugel kan inderdaad...maar ook daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Wat de ene ouder te bloot vindt, vindt de andere ouder geen probleem.

Dat van een burka bedoelde ik uiteraard niet letterlijk.

Maar het standpunt werd nogal fel verdedigd...zelfs het lopen met een gun achter een dochter met een te kort broekje werd hier geopperd, zo ook werden mannen in het algemeen gereduceerd tot geile handelingsonbekwame en hun pik achterna lopende maniakken...en dat alleen maar vanwege jonge meiden in korte broekjes... Dat heb ik niet gezegd, dat verzin je zelf ter plekke. Er hoeft er namelijk maar eentje te zijn die zijn poten niet thuis kan houden en JA, die lopen er tussen.

Joh, ik zie meiden van een jaar of veertien die al bedeeld zijn met borsten maatje C tot D en ze hebben nauwelijks iets om het lijf. Ik zou het als moeder niet toe staan.
Er zit wel een verschil in meiden die zich niet bewust zijn van zichzelf en meiden die dat wel zijn. En de manier waarop ze dan hun kleding dragen en iets uitstralen.

Je kan nooit voorkomen dat er een viezerik tussen de menigte zit die graag naar zo'n meisje kijkt en misschien avances doet.

Maar er zijn natuurlijk ook mannen die helemaal geen rare bijbedoelingen hebben.

Hoe een meisje zich kleed vind ik overigens nooit een 'reden' om haar lastig te vallen. Al liep ze in dr nakie over straat.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 10:21:

[...]

Dat heb ik niet gezegd, dat verzin je zelf ter plekke. Er hoeft er namelijk maar eentje te zijn die zijn poten niet thuis kan houden en JA, die lopen er tussen.

Joh, ik zie meiden van een jaar of veertien die al bedeeld zijn met borsten maatje C tot D en ze hebben nauwelijks iets om het lijf. Ik zou het als moeder niet toe staan.

Helaas zijn er zulke mannen ja.

Maar die kunnen zich net zo goed vergrijpen aan een vrouw/meisje in een coltrui en een broekrok om maar eens een zijstraat te noemen.

Dat er meiden tussen lopen die nauwelijks iets om het lijf hebben, ook dat klopt. Je bepaalt daarbij als ouder uiteraard ook of je dit wel of niet toestaat.

Er zullen altijd mannen zijn die hun poten niet thuis kunnen houden en er zullen ook altijd vrouwen en meiden zijn die kort en strak gekleed gaan.

De wereld is niet maakbaar..maar om nu te stellen dat het één altijd het logische gevolg is van het ander dat vind ik een beetje kort door de bocht eerlijk gezegd.

[...]

Dat heb ik niet gezegd, dat verzin je zelf ter plekke. Er hoeft er namelijk maar eentje te zijn die zijn poten niet thuis kan houden en JA, die lopen er tussen.

Joh, ik zie meiden van een jaar of veertien die al bedeeld zijn met borsten maatje C tot D en ze hebben nauwelijks iets om het lijf. Ik zou het als moeder niet toe staan.Ik ook niet. Het gaat er niet om dat ze geen korte broek aan zou mogen. Maar eentje die net 5 cm langer is, die niet te strak zit. Zelfde voor een topje. Een kind van 14 hoeft niet met een decollete te showen.

[...]

Dat van die mannen dat heb je niet gezegd nee.

Maar dat idee krijg ik als aan de andere kant grof word ingezet met opmerkingen als : dan ga ik er met een gun achterlopen.

Ik vind dat nogal een pittige uitspraak.
Ik vind eigenlijk alles dat "dik" is en open en bloot te zien is, er erg lelijk en onflatteus uitzien. Zowel wanneer het uitpuilt, zoals op het plaatje van Cateautje, als wanneer de kleding het lichaam wel bedekt, maar te strak is, waardoor het vet of de vetrollen door de kleding heen te zien zijn.

En iemand hoeft eigenlijk niet eens heel erg dik of zwaar te zijn, zelfs iemand met een normaal postuur kan (in mijn ogen) een enorme flater slaan door te strakke kleding te dragen. Ik snap overigens ook niet waarom je dat zelf zou willen. Het lijkt me toch dat het niet prettig zit? Of vinden veel mensen dat strakke, de muffinlook, en zichtbare vetrollen op de rug werkelijk mooi?
quote:sprokkelientje schreef op 19 juni 2013 @ 10:26:

[...]

Helaas zijn er zulke mannen ja.

Maar die kunnen zich net zo goed vergrijpen aan een vrouw/meisje in een coltrui en een broekrok om maar eens een zijstraat te noemen.

Dat er meiden tussen lopen die nauwelijks iets om het lijf hebben, ook dat klopt. Je bepaalt daarbij als ouder uiteraard ook of je dit wel of niet toestaat.

Er zullen altijd mannen zijn die hun poten niet thuis kunnen houden en er zullen ook altijd vrouwen en meiden zijn die kort en strak gekleed gaan.

De wereld is niet maakbaar..maar om nu te stellen dat het één altijd het logische gevolg is van het ander dat vind ik een beetje kort door de bocht eerlijk gezegd.Ook dit verzin je zelf ter plekke, ook dat heb ik nergens geschreven. Wat ik wel schrijf is dat onaangename sexuele uitspattingen aan de orde van de dag zijn en dat hoeft niet eens een volwassen man te zijn, als je de moeite neemt om de actualiteit in de gaten te houden dan weet je dat het zowat epidemisch is onder leeftijdgenoten.
@NYC: Ik denk dat het bij sommige vrouwen ook tussen de oren zit. Als ze kunnen zeggen dat ze een maatje 36 aan kunnen, dan zijn ze in hun hoofd dus geen maat 38/40 in werkelijkheid.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 10:31:

[...]

Ook dit verzin je zelf ter plekke, ook dat heb ik nergens geschreven. Wat ik wel schrijf is dat onaangename sexuele uitspattingen aan de orde van de dag zijn en dat hoeft niet eens een volwassen man te zijn, als je de moeite neemt om de actualiteit in de gaten te houden dan weet je dat het zowat epidemisch is onder leeftijdgenoten.Ik snap heel goed wat je bedoeld. Ik vraag me dan af ( in het algemeen, niet persé bedoeld tegenover jou, maar ik quote je post omdat het aanleiding is dat ik me dit afvraag) of dat dan ligt aan de wijze waarop deze meisjes gekleed gaan, of dat het ligt aan die mannen/jongens. Zou de wijze van kleden daadwerkelijk een essentieel verschil daarin zijn? Ik vraag me dat af of dat écht uitmaakt. Misschien heeft het meer met uitstraling ( seksuele uitstraling) te maken i.c.m. kleding.
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 10:31:

@NYC: Ik denk dat het bij sommige vrouwen ook tussen de oren zit. Als ze kunnen zeggen dat ze een maatje 36 aan kunnen, dan zijn ze in hun hoofd dus geen maat 38/40 in werkelijkheid.

Zou best eens kunnen. Er zijn al kledingfabrikanten die een label van een kleiner maatje in de kleding naaien om de koopster een goed gevoel te geven.

Tja, als je de behoefte hebt om jezelf in de maling te nemen........................
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 10:33:

[...]

Ik snap heel goed wat je bedoeld. Ik vraag me dan af ( in het algemeen, niet persé bedoeld tegenover jou, maar ik quote je post omdat het aanleiding is dat ik me dit afvraag) of dat dan ligt aan de wijze waarop deze meisjes gekleed gaan, of dat het ligt aan die mannen/jongens. Zou de wijze van kleden daadwerkelijk een essentieel verschil daarin zijn? Ik vraag me dat af of dat écht uitmaakt.Ja, ik denk het wel. Als je halfnaakt over straat gaat, dan trek je nou eenmaal veel meer aandacht en hoe onschuldig je ook mag zijn, er komen toch vooroordelen bij kijken.
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 10:31:

@NYC: Ik denk dat het bij sommige vrouwen ook tussen de oren zit. Als ze kunnen zeggen dat ze een maatje 36 aan kunnen, dan zijn ze in hun hoofd dus geen maat 38/40 in werkelijkheid.Ik heb eens iemand horen zeggen 'als ik een maat groter neem, lijk ik net zwanger' (Eh, nee, die afgetekende vetrollen in je te kleine shirtje, die zien er lekker aantrekkelijk uit )
@Cateautje: Wat een marketing he. Logisch dat kleding beter verkoopt als klanten ineens een maat kleiner passen haha.

Die maten zeggen me echt niet zoveel meer. Van het ene merk moet ik 2 maten groter aan dan een ander merk.
[quote]Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 10:31:

[...]

Ook dit verzin je zelf ter plekke, ook dat heb ik nergens geschreven. Wat ik wel schrijf is dat onaangename sexuele uitspattingen aan de orde van de dag zijn en dat hoeft niet eens een volwassen man te zijn, als je de moeite neemt om de actualiteit in de gaten te houden dan weet je dat het zowat epidemisch is onder leeftijdgenoten.[/quo

Onaangename seksuele uitspattingen zijn van alle tijden niet alleen van het hier en nu.

Ik denk wel dat er meer en andere aandacht in de media aan wordt besteedt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven