Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Whaaah!

Twee dagen geploeterd op level 65 en nu probeer ik hem voor het eerst vandaag en speel hem zo uit, met nog 15 zetten over!

Een beetje mazzel moet je ook wel hebben hoor. Kon twee keer achter elkaar een spikkel met een streep combineren en hopla, alles werd zo weggevaagd.
quote:manmar schreef op 19 juni 2013 @ 14:22:

[...]

Had ik dat geweten, dan had ik het niet met facebook verbonden. Nu ben ik afhankelijk van anderen om door te kunnen spelen. Jullie kunnen na 24 uur sowieso weer doorgaan.Je schijnt jezelf tickets te kunnen geven. Iets met nep-accounts ofzo.
Iemand Dé tip voor 311? Zit nu al twee weken te ploeteren.... Om gèk van te worden.....
Aaargh waarom doen we onszelf dit toch aan??

Level 107 heeft maar 2 bommen maar 4 van de 5 keer krijg ik die niet eens op tijd weg (9 zetten) en áls ik ze dan al weg krijg dan blijft er altijd nog 1 of 2 jellies over. Kutspel.
Flink klagen helpt. You tube kijken helpt ook soms. Maar NU NIET!
(107)
quote:Akakia schreef op 18 juni 2013 @ 22:12:

Want in level 109 moet ik aan de zijkant 2 bommen en 2 jelly's-in-de-cel wegspelen, maar dat lukt me toch never nooit niet? een gespikkelde halen die op precies de goede plek wegschiet is wel eenmaal mogelijk, soms zelfs tweemaal, maar drie keer? no way! Wat een stom level! Iemand tips?Ik snap het he-le-maal. Wat een ellendig level weer zeg!

Woohooooo gelukt!
quote:Solomio schreef op 19 juni 2013 @ 07:40:

[...]

Thx, dat is wat ik al doe dus. Gewoon volhouden dus.

Citronella had 202 in een kwartier. Ook zo lekker motiverend. Ik zit soms ook wel eens 2 weken vast bij een level hoor, als dat een troost voor je is
quote:citronella schreef op 19 juni 2013 @ 22:03:

[...]

Ik zit soms ook wel eens 2 weken vast bij een level hoor, als dat een troost voor je is Ja, dat troost. Maar ik zit al een poosje vast op 201 en ik verheug me op daarna even een snel level. Dus dan moet niet iemand gaan melden dat dat level hartstikke moeilijk is.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben nu bij 201... bedankt voor de waarschuwing. Vanmiddag laat pas begonnen, net 5 keer gespeeld. Dit is ook weer zo'n level dat je mazzel moet hebben met je snoepjes.
Ja, eindelijk level 202 gehaald. Tip: probeer eerst zoveel mogelijk zelf gespikkelde ballen te krijgen, voordat je de gekregen gespikkelde ballen aanbreekt. Maar het blijft een kaaa uuu ttt level, die ik ook weer gehaald heb met extra verkregen zetten.quote:Solomio schreef op 19 juni 2013 @ 22:31:

[...]Ja, dat troost. Maar ik zit al een poosje vast op 201 en ik verheug me op daarna even een snel level. Dus dan moet niet iemand gaan melden dat dat level hartstikke moeilijk is.

Sorry, zal het niet meer doen.

Level 203 is wel weer een makkie...
weet iemand hoe je level 273 door komt, ben alweer een tijdje bezig en de youtube filmpjes kwam ik ook niet echtverder.
geniet nooit met mate
Lotte, ik ben bij de nieuwe levels, 397 inmiddels :-) Ben jij al klaar ?
Ik zit in 409, Bibbis.

Een lastige.

Ben er gewoon blij mee, het ging weer veel te snel!
Wanneer mag je opgeven? Nog steeds 201.
Klagen hier helpt hè? Dan haal je vaak je level ineens heel snel

Goed bezig trouwens Rua, 107 en 109 in een paar uur.

Ik heb geld uitgegeven, had geen zin in wachten op de uitdagingen (en omdat ik de tijd vooruit gezet had duurde het ook allemaal nog veel langer). Die 89 cent kon ik wel missen

Om eens een optimistisch geluid te laten horen: level 111 is gewoon heel leuk. Goed te doen, en gewoon heel leuk om te spelen. Ook wel eens fijn!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Solomio schreef op 20 juni 2013 @ 20:50:

Wanneer mag je opgeven? Nog steeds 201.Opgeven is geen optie!
odi et amo
Nee hoor Solomio niet opgeven, op een dag lukt het
Ik ben er nu 2 dagen mee bezig, met 202. En ik vind er nu al geen zak meer aan. Je krijgt hooguit 2 keer de mogelijkheid om een spikkel te maken. Meer niet. Dan kom je toch nooit aan de 25 spikkels?

Ik snap sowieso niet hoe je dat nou goed kan zien/inschatten wat je moet doen om er toch 5 op een rij te krijgen.
anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 20-06-2013 21:58
Reden: Verkeerde level
% gewijzigd
quote:citronella schreef op 20 juni 2013 @ 21:33:

Nee hoor Solomio niet opgeven, op een dag lukt hetHet lukt noohoooooooooooiiiiit.
quote:Solomio schreef op 20 juni 2013 @ 22:06:

Het lukt noohoooooooooooiiiiit.

Jawel, je KUNT het!

Echt.

En áls je het dan haalt, is de euforie des te groter.
quote:Lotte35 schreef op 20 juni 2013 @ 23:02:

[...]

Jawel, je KUNT het!

Echt.

En áls je het dan haalt, is de euforie des te groter.Net moest ik nog maar 1 gelatine'tje, zo dichtbij was ik nog nooit geweest.
Eeeh Akakia weet je nog dat makkelijke snelle level 110?

Lukt me niet

Hakken over de sloot. Phew. Nu wachten op tickets.
Hoi, ik ben Sopsi en ik ben Candycrushaddict. Hier nog een verslaafde. Ben bij level 97. Zie dit topic nu voor het eerst

Maar nu heb ik denk ik iets fout gedaan. Ik speel op mijn iPhone, gesynct met FB en alles erop en eraan. Maar ik wilde meer levens en heb mijn telefoon steeds een paar uur vooruit gezet. Toen zette ik 'm weer terug en nu moet ik 2000 minuten wachten op meer levens. Whyyyy? Hoe krijg ik dit weer goed?
Dat heb ik ook weleens gehad. Je moet je klok vooruit zetten, dan cc openen, dan heb je 5 nieuwe levens, dan weer je klok terug zetten en dan pas gaan spelen. Nu moet je dus eerst je klok weer vooruit zetten zodat je levens weer vol zitten, dan de klok terug zetten, dan doet ie het weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven