Bloedje heet!
maandag 17 juni 2013 om 16:18
Na dagen van wisselvallig weer is het er toch van gekomen. Vandaag is het wat middelmatig, in Twente althans. Iets over de 20 graden en bewolkt. Zo op het zicht af, is het niet erg zonnig.
Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:
Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:
World of Warcraft: Legion
woensdag 19 juni 2013 om 15:02
Geen zon hier helaas, alleen drukkende benauwdheid. Het was niet eens echt lekker warm vanmorgen.
We gaan straks barbecuen, hoop maar dat het droog blijft en de zon zich laat zien.
Ik houd niet zo van vlees, maar heb een goddelijke asperge-aardappelsalade in de koeling staan. Lekker met een witbiertje en stokbrood.
We gaan straks barbecuen, hoop maar dat het droog blijft en de zon zich laat zien.
Ik houd niet zo van vlees, maar heb een goddelijke asperge-aardappelsalade in de koeling staan. Lekker met een witbiertje en stokbrood.
woensdag 19 juni 2013 om 17:36
Toen ik thuiskwam, was het 27,5 graden in de woonkamer. Met de airco is het kort daarna 27 graden.
Buiten is het winderig en bewolkt. De zon is niet zo sterk, maar het is altijd 32 graden.
18:32: Binnen: 26,5 graden.
19:11: Binnen: 26 graden. Buiten: 29 graden.
20:38: Binnen: 25,5 graden. Buiten: 25 graden.
21:54: Binnen: 25 graden. Buiten: 23 graden.
Buiten is het winderig en bewolkt. De zon is niet zo sterk, maar het is altijd 32 graden.
18:32: Binnen: 26,5 graden.
19:11: Binnen: 26 graden. Buiten: 29 graden.
20:38: Binnen: 25,5 graden. Buiten: 25 graden.
21:54: Binnen: 25 graden. Buiten: 23 graden.
vrijdag 2 augustus 2013 om 18:57
Ik leef met jullie mee. Vooral nu realiseer ik me dat de airco, die ik vorig jaar gekocht heb, geen miskoop was. Ik moet er niet aan denken hoe heet het in mijn woning is zonder die airco. In de slaapkamer is de hitte niet te harden, maar ik hoef daar nu ook niet te slapen. Dat doe ik vanavond wel.
vrijdag 2 augustus 2013 om 19:35
Zo blij dat we zijn gaan zeilen! Er was vanmorgen niet héél veel wind, het was 2-3 x bijna dobberen
Voor anker gegaan en gezwommen, nog eens gezwommen. Toen we bij de haven kwamen, niet onze haven, merkte ik al dat het aan land erg warm was en dan was dat nog aan het water.
Terug met de trein naar huis was ook geen feest.
Voor anker gegaan en gezwommen, nog eens gezwommen. Toen we bij de haven kwamen, niet onze haven, merkte ik al dat het aan land erg warm was en dan was dat nog aan het water.
Terug met de trein naar huis was ook geen feest.
Je bent zelf een theepot