Mode & Beauty alle pijlers

Het merk JAGO

19-06-2013 16:43 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Onze thuiskapster heeft in het verleden gewerkt bij Sissy Boy, dit is al een aantal jaren geleden. In de winkel verkochtten zij toen het merk JAGO, hier waren bijvoorbeeld tasjes, sjaaltjes en andere accesoires van. Ook hadden ze hier portemonnee's van.

Nu ben ik op zoek naar zo'n portemonnee. Onze kapster weet niet of deze er nog zijn en op Google kom ik er ook niet echt uit.

Weet iemand wat ik bedoel, en zo ja, waar, en of deze nog te verkrijgen zijn?
Wat ik zie is dat het in 2008 failliet is gegaan en is overgenomen. Maar hun website doet het niet, dus misschien weer over de kop?
In mijn stad verkoopt Sissy Boy (in twee vestigingen) sjaals (en ook tassen, geloof ik) van JAGO. Geen portemonnees helaas. Misschien een idee om het hoofdkantoor van Sissy Boy even te bellen als je online niets kunt vinden. Zij weten hoe ze aan de spullen komen en kunnen wellicht meer over JAGO vertellen. In geval van een faillissement hebben ze misschien een deel van de producten opgekocht.
Bedankt voor jullie reacties! Voordat ik deze post plaatste heb ik wel een e-mail gestuurd naar Sissy Boy, maar ben nog op een reactie aan het wachten.

Hopelijk zijn ze er nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven