Het merk JAGO
woensdag 19 juni 2013 om 16:43
Hallo allemaal,
Onze thuiskapster heeft in het verleden gewerkt bij Sissy Boy, dit is al een aantal jaren geleden. In de winkel verkochtten zij toen het merk JAGO, hier waren bijvoorbeeld tasjes, sjaaltjes en andere accesoires van. Ook hadden ze hier portemonnee's van.
Nu ben ik op zoek naar zo'n portemonnee. Onze kapster weet niet of deze er nog zijn en op Google kom ik er ook niet echt uit.
Weet iemand wat ik bedoel, en zo ja, waar, en of deze nog te verkrijgen zijn?
Onze thuiskapster heeft in het verleden gewerkt bij Sissy Boy, dit is al een aantal jaren geleden. In de winkel verkochtten zij toen het merk JAGO, hier waren bijvoorbeeld tasjes, sjaaltjes en andere accesoires van. Ook hadden ze hier portemonnee's van.
Nu ben ik op zoek naar zo'n portemonnee. Onze kapster weet niet of deze er nog zijn en op Google kom ik er ook niet echt uit.
Weet iemand wat ik bedoel, en zo ja, waar, en of deze nog te verkrijgen zijn?
donderdag 20 juni 2013 om 13:00
In mijn stad verkoopt Sissy Boy (in twee vestigingen) sjaals (en ook tassen, geloof ik) van JAGO. Geen portemonnees helaas. Misschien een idee om het hoofdkantoor van Sissy Boy even te bellen als je online niets kunt vinden. Zij weten hoe ze aan de spullen komen en kunnen wellicht meer over JAGO vertellen. In geval van een faillissement hebben ze misschien een deel van de producten opgekocht.