Mode & Beauty alle pijlers

bruidsaccesoires

20-06-2013 14:08 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op internet zijn er veel webshop's met leuke accessoires voor bv in je haar (tiara,...), paraplu's , bolero's en nog veel meer

Nu vind ik het wel fijner om het eerst te zien en te passen voor ik het koop. Ik heb al wel wat winkeltjes gevonden met (betaalbare) accessoires, maar niet bij mij in de buurt.

Wie weet waar ik terecht kan in regio den Bosch of Zaltbommel en alles wat er omheen ligt.
Ligt heel erg aan je jurk, een eventuele sluier en wanneer in het jaar je gaat trouwen voor je accessoires.

Ik heb eerst de jurk uitgezocht. Toen wist ik welk soort oorbellen en ketting ik daarbij kon dragen.

Met mijn proefkapsel kwam ik erachter dat een echt bloemstukje in mijn haar dit het geheel afmaakte.

Veel plezier met de voorbereidingen!
Ga eens kijken bij claires en brigitte bijou die hebben hele leuke accesoires vgeschikt voor bruiloften. Vooral tiara's en zaken voor in je haar, handtassen en oorbellen.

Bolero zou ik, als je die echt wilt toch wel in de trouwzaak gaan kijken waar je je jurk hebt gekocht. Deze moet natuurlijk wel helemaal matchen.
De jurk heb ik al. We trouwen in augustus. Ik wil misschien een kleine tiara of diadeem in mijn haar, want dat zou wel passen bij het eventuele kapsel, maar wil het toch wel eerst eens op mijn hoofd zien en er zijn er zo veel. Op foto lijkt het toch vaak anders. Zelfde met de paraplu die ik zoek.
De beste bruidsaccesoire is een leuke bruidegom.
quote:noreservations schreef op 20 juni 2013 @ 14:20:

De beste bruidsaccesoire is een leuke bruidegom. Hebben ze die ook bij Bijou Brigitte?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

De Galazaak in Den Bosch!
Voor de accesoires, niet de bruidegom.
Ik zal dit weekend eens gaan kijken in den Bosch op zoek naar accessoires.

Nu nog die bruidegom zoeken. O ja, die is er al
quote:sandra9100 schreef op 20 juni 2013 @ 15:47:

Nu nog die bruidegom zoeken. O ja, die is er al Maar goed, staat hij een beetje bij je jurk?
ja natuurlijk, daar is al voor gezorgd
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven