Mode & Beauty alle pijlers

Energetix ervaringen?

20-06-2013 13:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand die ik ken heeft van Energetix en armband en een ander "ding" van koper wat ze bij zich draagt. Sinds ze dit bij zich draagt heeft ze minder last van migraine en andere pijnen aan haar lijf.

Ik heb zelf ook dagelijks veel pijn en ben daardoor altijd moe. Ik overweeg daarom ook een armband of hals ketting aan te schaffen.

Maar mijn skeptische ik komt dan om de hoek kijken. Helpen die magneetjes echt om je doorbloeding te verbeteren en weet ik veel wat al niet meer?

Zijn er mensen met ervaringen?
Geen ervaring, zelfde probleem en zelfde skepsis hier dus ik lees ook mee.

Er wordt in de wetenschap wel gewerkt met magnetisme om pijnstilling naar de juiste plek te krijgen. Ergens geloof ik er heel erg in en ergens denk ik; kan toch helemaal niet!
Placebo-effect is ook effect.

Het maakt helemaal niet uit of er wetenschappelijk bewezen is dat het werkt. Als je vriendin minder klachten heeft, is dat mooi. En of het nou echt door die attributen komt, of door het placebo-effect, who cares?!

Probeer het dus gewoon zou ik zeggen.
Ik vind het voor vriendin, en iedereen bij wie het helpt, uiteraard heel fijn dat het werkt.

Het gaat mij er meer om dat ik geld moet uitgeven (waar ik niet zoveel van heb) om het te proberen. En het zou zonde zijn als het bullshit is en niet kan werken en ik ben mijn geld kwijt...
Maar de garantie dat het werkt heb je nooit. Dat is met medicatie ook; bij de een slaat het wel aan, bij de ander niet.

Dus het blijft een gok die je neemt. Hoeveel is het je waard?
Mijn schoonzus en zwager hebben er baat bij, mijn man en ik niet. Merken er helemaal niets van.
Het is en gok, klopt. Maar bij medicatie is de werking aangetoond. Bij magneet sieraden niet.

Hanneke, voor wat helpt t bij je zwager en schoonzus?
Hier een discussie over Energetix:

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=972595

Zolang er geen goede onderbouwing is geloof ik er zelf geen klap van. Helaas zullen er altijd producten blijven die ze voor veel geld verkopen aan wanhopige mensen.
Wij hebben ook positieve ervaringen met Energetix magneetsieraden.

Als je ze koopt moet je je goed laten adviseren door een ervaren distributeur want dan haal je er optimaal resultaat uit.

De sieraden zijn mooi en modern en juist niet duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Magnetisme zorgt voor een betere doorbloeding en dat is altijd voor iedereen goed. En als je koper neemt helpt dat nog eens extra bij ontstekingen.

Er is ook een boek van Dr. Verena Breitenbach. Ze heeft ondezoek gedaan naar de sieraden van Energetix en wat daar in staat is echt ongelooflijk. Voor ons een bevestiging op wat we zelf ervaren.
op deze website vind je heel veel informatie, dit is een zeer ervaren distributeur met medische achtergrond.

www.brouwersmarketing.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven