Hordeur met magneetsluiting

20-06-2013 14:50 38 berichten
Heeft iemand ervaring met het (de?) Snap Screen van JML? Wordt verkocht op Telsell maar ook bij verschillende huishoudartikelwinkels (!). Ziet er echt reuzehandig uit: een hordeur met in het midden magneten zodat de deur zich weer sluit als je er doorheen loopt.

Ik heb hem vorige week gehaald en wilde hem net 'even' gaan bevestigen. Buiten dat ik hem erg slapjes vind en dat de ene kant langer is dan de andere kant, is het ding ook nog veel breder dan mijn (ik dacht toch normale) deur. Iemand ook die ervaring en hoe heb je dat eventueel opgelost? Inkorten lijkt niet zo eenvoudig.
Alle reacties Link kopieren
Hmm raar, mijn vriendin heeft hem ook! En hij werkt echt goed! Tot mijn grote verbazing ik was nogal sceptisch
Ik ben ook nogal sceptisch, maar ik lees graag mee. Ik heb een schuifpui en ik word helemaal gek van die beesten die feilloos mijn open deur weten te vinden (de terugweg vinden ze dan weer een stuk moeilijker).
Ik lees ook mee. Gewone deur hier, maar twee kleine kinderen en een kat die graag in- en uitlopen.
Ik heb niet deze maar wel 1 van Bruynzeel gekocht bij de karwei.

Werkt ideaal!
Ik heb hem ook gekocht maar nog niet geprobeerd. Zat een hele tijd te twijfelen en toen zag ik hem bij Big Bazar voor ¤ 4,- en kon ik hem niet laten liggen. Zal hem binnekort proberen.
Is dus lastig op te hangen? Ik heb er ook eentje liggen maar helemaal geen zin om op te hangen.
Mijn deur is 2.20 meter. Istie lang genoeg? Ik wil hem van de Blokker.
4 euro ....... Ik geloof dat ik dan teveel betaald heb!

Ik denk dat het op zich wel eenvoudig op te hangen is (klittenband of pinnetjes, allebei meegeleverd) maar hij is gewoon te breed en ik weet niet hoe ik hem dan het handigst op kan hangen. Dubbelvouwen maar zou dat blijven zitten? Knippen? Ook weer zo definitief dus dat durf ik niet zo goed. De mijne was namelijk geen 4 euro
Cateautje, hoogte is 210.
quote:appagante schreef op 20 juni 2013 @ 15:57:

Cateautje, hoogte is 210.

Oh, dank je. Dat is geloof ik wel te doen.

Ik heb net om de hoek een vuilcontainer staan en de vliegen weten precies onder het horgordijn door te vliegen, ze zijn alleen te dom om de weg terug te vinden. Ik heb nu gewoon de deur open en de vliegen komen hier een rondje doen en dan hoepelen ze weer op, maar ik vind het toch vies, die krengen in huis.
Ik heb er ook veel meer voor betaald. Paar tientjes ofzo.

Kun je er niet op googlen? Komt vast vaker voor.

Ik ga em in het weekend ophangen.
quote:mooiedromen schreef op 20 juni 2013 @ 15:38:

Ik heb hem ook gekocht maar nog niet geprobeerd. Zat een hele tijd te twijfelen en toen zag ik hem bij Big Bazar voor ¤ 4,- en kon ik hem niet laten liggen. Zal hem binnekort proberen.Voor 4 euro? Dan ga ik hm daar ook halen. Zit ook al een tijdje te twijfelen of ik al dan niet zo'n hor koop of niet. Niks vervelender dan die vliegjes die naar binnen komen zodra de deur opengaat!
Als je nu doorhebt hoe je moet bijknippen, zet je het dan hier neer? Het lijkt me namelijk ook erg handig voor het slaapkamerraam. Kun je makkelijk het raam open en dicht doen zonder een heel hor los te hoeven maken.
quote:Meryan schreef op 20 juni 2013 @ 15:14:

Ik lees ook mee. Gewone deur hier, maar twee kleine kinderen en een kat die graag in- en uitlopen.Ben je dan niet bang dat de kat er in gaat klimmen?
Nee, kat is stokoud, die klimt niet meer. Zelfs mandje op verhoging is nu al teveel. Hij kruipt liever ergens onder of achter.
quote:Meryan schreef op 20 juni 2013 @ 16:54:

Nee, kat is stokoud, die klimt niet meer. Zelfs mandje op verhoging is nu al teveel. Hij kruipt liever ergens onder of achter.Ik dacht even aan de 4 kittens die hier rondspringen. Die klimmen overal in, ook in mijn blote benen
Kat is om en nabij de 16, die gaan zo hard niet als dat kleine grut.
Ik heb 'm ook. Nog niet opgehangen (dat vind ik best een gehannes bij dat ding) maar wel al bij anderen gezien en dat het verbazingwekkend genoeg gewoon werkt! :-)
Ik heb m gekocht bij zeeman 5 euro.Vind het ideaal,makkelijk te bevestigen en geen vlieg die binnen komt
Hier een van Bruynzeel ook met magneet maar ik heb het gaas wel op maat moeten knippen.. Stond ook gwoon op de verpakking en werkt allemaal prima.
Ik vraag me af, zit er nu verschil in kwaliteit, een bruynzeel of een goedkopere?

Ik stond eigenlijk op het punt om zo naar de stad te gaan en wilde nog even gauw op internet kijken welke hordeur ik het beste kon gaan kopen. Ik kwam deze website tegen, vinden jullie dat wat of is een goedkopere van 8 euro uit de stad net zo goed?

http://www.huishobby.nl/b ... itend-vliegengordijn.html
Hier ook in huis en werkt ideaal! Voor een paar euro gekocht bij Blokker(?).

De magneten sluiten de hor weer netjes op z'n plaats. Bevestigen ging makkelijk, alleen in de lengte op maat moeten knippen.

Enig nadeel: als je de hor ver openzwaait dan wil één van de magneten aan de onderkant nog wel eens aan de kachel 'vastplakken'. Maar dan moet ik gewoon wat minder lomp naar binnen lopen.
quote:Cateautje schreef op 20 juni 2013 @ 15:53:

Mijn deur is 2.20 meter. Istie lang genoeg? Ik wil hem van de Blokker.Niet dus, daar kwam ik net achter toen ik hem had opgehangen. Hij is maar 210 cm lang en mijn deur is ook zoiets als 220 of misschien hoger, ik weet niet wat de nieuwe bouwnorm is. Hij klikt wel als de beste, het is de snap screen bij blokker gehaald voor 13 euro. Ik denk dat ik er maar een stukje zwarte vitrage onder maak met een loodveter, ik weet het anders ook niet.
quote:yasuko schreef op 20 juni 2013 @ 15:42:

Is dus lastig op te hangen? Ik heb er ook eentje liggen maar helemaal geen zin om op te hangen.Heel makkelijk op te hangen, klusje van nog geen 10 minuten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven