Hordeur met magneetsluiting

20-06-2013 14:50 38 berichten
Heeft iemand ervaring met het (de?) Snap Screen van JML? Wordt verkocht op Telsell maar ook bij verschillende huishoudartikelwinkels (!). Ziet er echt reuzehandig uit: een hordeur met in het midden magneten zodat de deur zich weer sluit als je er doorheen loopt.

Ik heb hem vorige week gehaald en wilde hem net 'even' gaan bevestigen. Buiten dat ik hem erg slapjes vind en dat de ene kant langer is dan de andere kant, is het ding ook nog veel breder dan mijn (ik dacht toch normale) deur. Iemand ook die ervaring en hoe heb je dat eventueel opgelost? Inkorten lijkt niet zo eenvoudig.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_181851 wijzigde dit bericht op 28-07-2018 16:32
Reden: woonplaats
99.01% gewijzigd
Ik had hem vorig jaar gekocht maar helaas was die stuk toen ik hem al uit de doos haalde. De winkel had geen andere meer en kon dus geen nieuwe kopen. Nav dit topic ga ik er toch maar weer een kopen

Voor de mensen met hoge deuren; ik zie dat ze op de site van de marskramer een hoogte van 230cm verkopen!
Nou, het ding hangt inmiddels een paar dagen en.... Ideaal! Hij was wat te breed dus we hebben hem links en rechts 'om de hoek' gehangen. Lastig uitleggen maar hij hangt prima. Magneetjes sluiten goed alleen met veel wind op de deur waait de hor wat naar binnen maar dat is eigenlijk niet zo erg. In ieder geval geen vliegen of ander gespuis binnen.

Prima koop voor een tientje!
Vorig jaar de goedkope variant. Na het hele geval op maat te hebben geknipt, heeft het wel geteld twee hele dagen gewerkt. Leuk voor een huishouden met volwassenen, maar niet geschikt voor een twijfelende hond (binnen, buiten, toch maar weer binnen) en een peuter. Het liet bovenin los, en het gaas was na drie herstelpogingen gescheurd.

Heb nu de variant van Bruynzeel, en die is de afgelopen weken nog niet een keer gaan verzakken (of in zijn geheel naar beneden gedonderd).
Ik heb via internet gekocht. Was 2 voor 26 euro.

De bovenkant laat wel vaak los, en hebben we al ander klittenband opgezet.Als er veel wind staat gaat hij ook vanzelf open.

Hiervoor hadden we dure rolhordeuren maar die waren ook na een paar jaar stuk, en kosten rond de 100 euro

Dus we doen het hier maar even mee
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik ga die van blokker maar eens halen denk ik. Zie op de website dat hij 5 euro is, daar kan ik geen miskoop voor doen lijkt me en wil deze zomer eindelijk eens iets voor die tuindeur!
Hmm ik zoek ook nog iets en dit klinkt wel interessant. Hoe bevestig je hem?
Zoals ik het hier lees met klittenband. Maar daar is natuurlijk wel wat beters op te vinden. Ik heb gelukkig een rand boven mijn tuindeur waarop ik hem bovenop kan bevestigen ipv voor op het kozijn zeg maar. Kan dus eventueel met punaises aan de gang ook nog en er zit al klittenband op vanwege een ander hor dat er ooit hing.
quote:Zaphod schreef op 02 juli 2013 @ 13:53:

Voor de mensen met hoge deuren; ik zie dat ze op de site van de marskramer een hoogte van 230cm verkopen!Bedankt voor de tip! Ik heb het besteld, kostte een tientje, ben benieuwd!
Gewoon omvouwen aan bovenkant en zijkanten en dan met gewone punaises aan de deurposten vastmaken
Nou dat ding hangt inmiddels wel hoor, topic uit 2013

Tip om de breedte in te nemen ga ik dan wel weer proberen, of zijn er andere tips?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Haha, grappig dat dit topic ineens weer boven komt drijven! Mijn hor hangt nu drie jaar later nog steeds prima. Inmiddels her en der wat rafelig maar ach... Voor dat geld!
Gekocht bij Action voor 3,99 of 4,99 pin me er niet aan vast.

Ik vind het wel een handig ding, ik heb het niet zo op ongedierte in huis dus ik ik laat hem het hele jaar door hangen. Even off topic ik ga steeds beter begrijpen waarom bepaalde winkels zoals de Blokker faiiliet zullen gaan, want ik ken deze hor van de reclame op tv, hij word verkocht hij Blokker Marskramer en nog ergens anders, voor 9,99€. Ik dacht nog van eerst volgende keer als ik naar de Blokker ga dan koop ik er 1, en toevallig liep ik door de Action toen ik hem daar zag liggen voor 4,99€. Ik dacht och arme Blokker.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven