Nutteloze berichtentopic

20-06-2013 15:23 505 berichten
Lekker dat het eindelijk regent en dondert, maar nou

kan ik niet naar buiten en verveel ik me eigenlijk best wel bedenk ik me net

Nog meer mensen met nutteloze berichten die de hele wereld weten moet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 20 juni 2013 @ 16:46:

[...]

Werkgevers met koffie die wel te zuipen is moeten ook nog uitgevonden worden Ja dat is waar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kutkat. Ik zeg, terugsturen naar waar ie vandaan komt.

Ik baal van mijn werk, genoeg te doen maar geen werkend systeem.

En ik wilde dat ik wist wat ik moet gaan eten. Maar ik heb geen zin om er over na te denken dus ik laat het maar weer lekker aan mijn vriend over. Die nu thuiskomt als het goed is.

Ik baal van mijn werk, genoeg te doen maar geen werkend systeem.

En ik wilde dat ik wist wat ik moet gaan eten. Maar ik heb geen zin om er over na te denken dus ik laat het maar weer lekker aan mijn vriend over. Die nu thuiskomt als het goed is.
biebelee, de koffie op mijn werk is zalig!! Ja echt!!!
En ik heb weer de forumhik....
Ik maak mezelf wijs dat ik met lichte hersenschudding absoluut niet op kan ruimen. Terwijl ik zo nu en dan wel het forum check..

Niks doen (dus ook niet lezen/internetten/tv kijken) is zooooo moeilijk!!
quote:sri schreef op 20 juni 2013 @ 16:53:

Was aan het werk maar kreeg het koud en trok dus een truitje uit de kast. Dondert de hele plank naar beneden en de volgende ook. En aangezien mijn kasten altijd een chaos zijn, heb ik het werk maar laten zitten en heb de helft van mijn kleren (eindelijk) weggegooid. Heerlijk!

Haha, wat goed! Ruimt lekker op!

En nu weer nieuwe kopen?
quote:ChantalJS schreef op 20 juni 2013 @ 16:54:

biebelee, de koffie op mijn werk is zalig!! Ja echt!!!

Mazzelaar!
Ik ben al een halve middag op ah.nl aan het struinen wat ik toch moet met die snijbonen die ik gratis kreeg tijdens de hamsterweek. Ook lekker nutteloos.
quote:Ratteke schreef op 20 juni 2013 @ 16:54:

. Hij kan er ook niets aan doen dat hij een mooiweerkat is. Zit in zijn genen.
Pff ik heb de afgelopen twee dagen volgens mij wel 9 wassen gedraaid. We gaan zaterdag op vakantie en twee kinderen onder de 4 maken veeeeeeeeel vies.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:lizzy75 schreef op 20 juni 2013 @ 15:26:

We eten vanavond Bertolli Kip à la Romana en ik doe er nooit sla bij, omdat het dan teveel is allemaal. De slamix bewaar ik dus.En die vind ik dan altijd weken later weer in de kast.
Weet iemand het antwoord op deze onzinvraag:

In damesondergoed zit in het kruis altijd een extra stofreepje. Deze is aan de kontkant dicht en de kutkant open. Waarom?

Als kleine onbenul dacht ik dat het een Maandverbandschuifje was, maar dat is het dus niet. Denk ik.

Wat is het?

Waar dient het voor?
Ik heb geen onderbroeken waar een kant van dat stukje stof open is!
O VickyP, herkenbaar. Wij gaan zondag, maat dochter wordt tussendoor nog even vier. Race tegen de klok!
@Nastik, http://answers.yahoo.com/ ... qid=20110424000006AAVre72

Why is there an extra piece of fabric on the crotch of panties?

I know its an odd question, but I've been wondering this since I was a little girl

kay kay

Best Answer - Chosen by Voters

It allows the construction seam at the crotch to be displaced front and back, and enclosed, for comfort.
vandaag hebben 3 jongens uit mijn klas eindelijk bij hun 3e kans voor een belangrijk tentamen een voldoende gescoord, en dat nadat ze vanochtend eerst nog door een stomme vergissing van ons een verkeerd tentamen gedaan hebben. Maar vanmiddag is het gelukt en ik ben reuze trots op ze.

(maar dit is niet echt nutteloos, oeps, wilde het even kwijt)

wel nutteloos: moet vanavond naar een verjaardag en heb er de ballen zin in.

Ik heb veel cafeïne op vandaag, dus vanavond kan ik vast helemaal niet slapen
anoniem_157295 wijzigde dit bericht op 20-06-2013 17:09
Reden: typo
% gewijzigd
Weer wat geleerd vandaag...
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 20 juni 2013 @ 17:03:

O VickyP, herkenbaar. Wij gaan zondag, maat dochter wordt tussendoor nog even vier. Race tegen de klok! Oei succes!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:Nastik schreef op 20 juni 2013 @ 17:01:

Weet iemand het antwoord op deze onzinvraag:

In damesondergoed zit in het kruis altijd een extra stofreepje. Deze is aan de kontkant dicht en de kutkant open. Waarom?

Als kleine onbenul dacht ik dat het een Maandverbandschuifje was, maar dat is het dus niet. Denk ik.

Wat is het?

Waar dient het voor? Geen idee, maar wat mij betreft zit het ook nooit op de goede plek. Misschien ben ik wel anatomisch gestoord.
Ik kijk nu naar Komen eten op Net5
quote:Yvonne77 schreef op 20 juni 2013 @ 17:10:

[...]

Geen idee, maar wat mij betreft zit het ook nooit op de goede plek. Misschien ben ik wel anatomisch gestoord.Je bent niet de enige:

http://www.reddit.com/r/T ... _liner_in_panties_1_inch/

quote:charlottew88 schreef op 20 juni 2013 @ 16:41:

Ik wil naar huis want ik ben moe maar ik moet nog 1 uur en 20 minuten werken.

Vanavond ga ik eten bestellen alleen weet ik nog niet wat.

of bij mij eten, ik maak kofte met couscous of quinoa en ik maak

toch altijd te veel...

het was droog net, toch maar ff naar buiten geweest. lekker maar nog wel een beetje klam...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven