Pakt hij me nu terug??

03-06-2008 12:21 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke laatste keer...

Anders kan ik mezelf dus nooit meer vertonen op het Viva forum.

Het gaat dus om een vriend van mij waar ik 2 jaar geleden voor de eerste keer mee heb gezoend. Liefde moet van 2 kanten komen en dat kwam er dus niet uit destijds.

Nu is het weer gebeurd en naar mijn idee wel vanuit 2 kanten. (wat natuurlijk hartstikke leuk is) maar ik hoor maar niks van hem Hartstikke leuk als je zo'n onzekere miep bent als ik.. Dus ik bedenk al weer allemaal doem senario's terwijl er misschien niks aan de hand is.. En ik weet dat het allemaal pril is en er mensen zijn met veeeel grotere problemen maar dit is nu even mijn kleine dingetje.. Sorry..
Je bent al bijna 14 jaar oud?
je haalt me de woorden uit mijn mond. Over welke leeftijdscategorie hebben we het nu?
Maakt dat wat uit?
Als hij je echt leuk vindt smst hij wel terug. Anders is het helaas pindakaas. Dat terugpakken lijkt me wat kinderachtig; het zou bovendien inefficient zijn als hij je echt leuk vindt. Ik zou er dus vanuit gaan dat het niet wederzijds was.
Nou nog maar een keer vertellen. Waarom smsen als je ook kan bellen? Dan weet je meteen wat er is. Of het niet uitkomt of wat de reden dan ook is.

Lees de helft van de topics hier bij relaties en je ziet overal dat het meestal fout gaat met de smsen. Geen bericht, laat bericht, noem maar op. Gewoon bellen en vragen of het uitkomt. Zoniet hoor je waarom niet.

Tres simple.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Here we go again...
quote:nickymz schreef op 03 juni 2008 @ 12:21:

Dit topic mag wat mij betreft verwijderd worden.Nah... Als je het antwoord niet wil horen, moet je de vraag niet stellen.
Natuurlijk kan ik wel reageren op een directe vraag. Maar het antwoord maakt nogal uit of dat voor iemand van 14 is of voor iemand van 34, bijvoorbeeld. Om over de rest van de omstandigheden nog maar te zwijgen. Je geeft gaf niet heel veel informatie in je openingspost, dus vandaar de vraag.

Blijkbaar is je probleem nu opeens opgelost of niet belangrijk meer?
Gewoon bellen net als heel lang geleden toen de mobiele telefoon en de pc nog niet bestonden.
Hoe vaak ga je je openingspost nog wijzigen?
Ter informatie ben ik geen 14 maar 24..

Ik plaats bijna nooit een vraag in een forum dus ben geen ervaren forummer.. Dus dan doe ik het maar direct meer informatie was er denk ik ook niet nodig.
Nou...en ik was zo benieuwd...
En nu heeft niemand de openingspost zeker gekopieerd...
Count your blessings...
Ik snap je niet. Je krijgt advies om te bellen ipv te smsen, meeste communicatieproblemen beginnen daarmee. En daarna alle topics dat iemand al een uur, dag, 2 dagen enz. nog niet heeft terug geantwoord.

Ja dan denk ik, BELLEN. Je gaat toch niet een week in de zenuwen zitten?

En nog kinderachtiger, je posting weghalen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:nickymz schreef op 03 juni 2008 @ 12:30:

Ter informatie ben ik geen 14 maar 24..

Ik plaats bijna nooit een vraag in een forum dus ben geen ervaren forummer.. Dus dan doe ik het maar direct meer informatie was er denk ik ook niet nodig.Het is voor de mensen die serieus op je vraag reageerden niet erg prettig als je de openingpost verwijdert. Deze mensen hebben toch de moeite genomen om op je vraag te reageren. De aanleiding van het topic verwijderen druist dan ook in tegen de Forum-etiquette: je verwerpt zo alle serieuze reacties, zonder er duidelijk op in te gaan.
Als je een vraag stelt op een forum, dan kun je toch verwachten dat als mede-forummers je willen helpen met een zinnig antwoord, dat ze dan soms meer informatie nodig hebben? Ik begrijp niet dat je dan zo moet reageren, maar dat kan aan mij liggen...
Ik zal het nooit meer doen..
quote:nickymz schreef op 03 juni 2008 @ 12:36:

Ik zal het nooit meer doen..

Top!

En wat ga je nu met die jongen doen?
Waarom heb je het idee dat de liefde nu van 2 kanten komt?

Ik zou me er niet druk om maken. Als hij niks laat horen wil hij niks. Als hij wel iets laat horen hoor je vanzelf wel of hij wat wil. Of niet. Of iets anders.

Gewoon lekker je eigen ding doen.

Ik vind het erg goed hoe je nu reageert op de reactie van de mede-forummers. Je had inderdaad ook weg kunnen gaan en nooit meer terug kunnen komen (wat zonde zou zijn, want het is hier zo gezellig). Ik meen het serieus dat ik het erg waardeer dat je zo reageert.

Ik zou net zo dapper als je nu hebt gedaan ook op deze jongen afstappen en dat bedoel ik in directe vorm, dus hem opzoeken of opbellen, zodat je hem te spreken krijgt. Vraag het hem eens op de man af. Als het zo is dat hij je wil terugpakken, is zijn bekentenis al een teken dat hij je niet waard is. Als het niet zo is, is jouw onzekerheid wat meer verdwenen.

Succes!
Maar ik snap niet wat dit met "terugpakken" te maken heeft? Of was hij toen verliefd op jou en jij niet op hem. En nu denk jij dat hij denkt dat hij jou lekker gaat zoenen in de hoop dat jij verliefd bent op hem en hij niet op jou????
Ja ik kan hem niet dwingen..

Maar als onzekere miep is het zo fijn om een beetje bevestiging te krijgen op een of andere manier..

Nu ik terug kijk naar m'n vraag zie ik ineens wat een domme vraag het eigenlijk is :S
Ik zou eerder wat aan dat "onzekere miep" zijn doen dan aan deze jongen. Als het wat wordt komt dat vanzelf wel.
quote:FullHouse schreef op 03 juni 2008 @ 12:40:

Ik vind het erg goed hoe je nu reageert op de reactie van de mede-forummers. Je had inderdaad ook weg kunnen gaan en nooit meer terug kunnen komen (wat zonde zou zijn, want het is hier zo gezellig). Ik meen het serieus dat ik het erg waardeer dat je zo reageert.

Ik zou net zo dapper als je nu hebt gedaan ook op deze jongen afstappen en dat bedoel ik in directe vorm, dus hem opzoeken of opbellen, zodat je hem te spreken krijgt. Vraag het hem eens op de man af. Als het zo is dat hij je wil terugpakken, is zijn bekentenis al een teken dat hij je niet waard is. Als het niet zo is, is jouw onzekerheid wat meer verdwenen.

Succes!

Super! Dankjewel!

Ik zie hem waarschijnlijk binnenkort wel weer en dan vragen we het gewoon op de man af :-)

Msnen en smsjes zijn vaak de oorzaak bij waar het fout loopt heb ik wel weer door..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven