Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Zo! Gewogen; 61. Vanmorgen al een smoothie joghurt aardbei banaan op. Salade mee, zoute crackers mee en werken maar!
Runrunrun, goede spirit!! Maar niet te weinig gaan eten hè!

En over dat elke dag wegen... Ik zou er gek van worden, maar als het jou helpt, succes!

Wow, sneeuwwitje, super mooie resultaten, je kunt trots op jezelf zijn!

Ik ben gisteren weer een rondje wezen lopen, ik heb de loopspirit weer een beetje te pakken, zat, zon, maandag en gisteren!

Pink-Lotus, een keertje gelijk blijven is prima toch?

Toyaatje, geniet van je vrije dag vandaag!

Ik ga snel naard mijn werk, fijne en gezonde dag allemaal!!
@runrunrun zonde als je je door de blessure en dus niet sporten dik en slecht voelt! Je kan er niks aan doen, en sowieso zonde om zulke negatieve gedachten te hebben!

Stating the obvious met mijn avatar en naam, maar ik doe wel eens yoga en/of meditatie. Ik ben niet goed, ik word er niks strakker van en geen magische inzichten gehad, maar ik ben dus wel een uurtje in alle rust heel bewust bezig met mijn lichaam. Ik voel letterlijk wat zwaar en belast aanvoelt en hoe ik toch overal mee in verbinding sta. Dit heeft mij echt een veel positiever beeld gegeven over mijn lichaam, zonder dat er esthetisch dus iets veranderd is . Op youtube staan er ook wel redelijk wat die niet zo zweverig zijn
Heeeeeeerlijk gesport vandaag. Begonnen met m'n trainingsschema. Was wel heel zwaar. Maar zei steeds tegen mezelf dat ik nooit ga afvallen als ik mijn setjes niet afmaak. Voel me goed nu....

Ondanks dit verschrikkelijke natte weer
Ik wilde gaan hardlopen toen ik uit mijn werk kwam, maar toen begon het hier net met de regen en onweer. Nu is het droog en volgens mij een lekkere temperatuur. Over een uurtje, als mijn eten is gezakt, ga ik een rondje lopen! Ben benieuwd hoe het weer gaat

@ Toyaatje: goed bezig met sporten!!

@ Pink-lotus: klinkt interessant yoga en meditatie, maar weet niet of het iets voor mij zou zijn...

@ Jolanda: lekker he dat lopen, pas je wel op dat je niet te veel loopt en daardoor je spieren overbelast?!

@ Runrunrun: het is nu inderdaad een jaar geleden toen we begonnen. We zijn wel super goed bezig, niet alleen qua eten maar ook qua beweging. Fijn dat je weer in de goede flow zit!

Morgen weer weegdag, hopelijk allemaal mooie getallen op die weegschaal!
@sneeuwwitje1, ik zou het ook nooit opdringen ofzo, het is inderdaad wel redelijk apart en anders dan tja...alles haha. Maar voor mij heeft het dus wel gewerkt, terwijl ik dus na jaren recreatief hardlopen bijvoorbeeld nog nooit een runnershigh heb gehad

Verschillende mensen, verschillende werking
Pfff, ik dacht dat het lekker zou zijn met lopen, maar het is best warm en benauwd. Echt vochtig buiten, dus ik ben ook helemaal doorweekt.

Wilde het opgeven, maar heb doorgezet en bijna 6 km gelopen en liep 6,28 min/km. Zo heerlijk onder de douche

@ Pink-lotus; iedereen heeft inderdaad weer iets waar zij van kan ontspannen en je hoofd kunt leegmaken!
Goedzo sneeuwwitje!!! Is idd geen lekker weer om te lopen.

Ik heb gewogen; jawel!!! 60!!! Snap er geen sikkepit van, maar ben er erg blij mee!
Sneeuwwitje wat goed dat je doorgezet hebt. Geeft je toch wel voldoening achteraf.

Vanochtend weer gewogen. Helaas niet afgevallen ten opzichte van vorige week. Weeg vandaag 54,7. De weegschaal heeft na het weekend weer een kilo zwaarder gestaan, dus ben blij dat het vandaag weer dit aangeeft. Dagje snoepen in het weekend moet ik misschien ook maar afschaffen. Pfff dit weekend wordt weer zwaar. Vanavond ga ik uiteten met mijn vriend. Morgen komt de familie hier bbqen en zondag een bbq bij mijn tante :-S

Hoop dat iedereen weer mooie getallen heeft op de weegschaal. Hele fijne dag vandaag.
Mijn strenge week heeft effect gehad, eindelijk weer afgevallen!!

Gewicht: 71,7

Deze week af: 1,0

Totaal af: 13 kilo!

Nu vasthouden en op naar de 70!!
Wow wat een mooi resultaat. Inderdaad vasthouden nu!
Whoehoe!!! Wat een goede resultaten bij iedereen zeg! Regent het bij jullie ook zo hard? Niet echt zomer he!
Het komt hier met bakken uit de lucht!

Mooie resultaten zeg!!

Ik word een beetje voorspelbaar, hopsakee, weer100 gram,

wel onder de 73!!

Oud: 73

nieuw:72,9

Moet nu door de regen, bweeh
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Joehoeee felice!!! Wat is je streefgewicht??

Sterkte met de regen
hier regent het ook ;-(

eraf: 0,5

Nu 69.9

Joepie onder de 70!! Nu volhouden.

Ik heb zo'n zin om een lekkere taart te gaan bakken, maar dan wordt de verleiding zo groot om een stukje te pakken... en nog een stukje
Hahaha niet doen car! Stel het jezelf als beloning bij 67 of weet ik t! Helpt in je motivatie
runrunrun dat vind ik eigenlijk wel een hele goede motivatie. jezelf belonen bij een bepaald gewicht.
Zo! Dag zit er op! Lijstje

O smoothie

T banaan

L salade komkommer tomaat en opkikker

T 3 crackers

D maaltijdsalade

T 4 wijntjes, 2 stukjes brood met kruidenboter

Best netjes voor een vrijdag toch??
Nou, we zijn eindelijk weer thuis. Ik ben zo blij en opgelucht. Helaas zijn 2 weken stress niet goed voor mijn gewicht en mijn humeur. Heb echt zin om te janken. Bij mijn man is het eindelijk doorgedrongen dat vakantie met 2 kleine kinderen niet hetzelfde is als vakantie vroeger. We hebben nu gelukkig afgesproken om niet meer op vakantie te gaan tot de jongste minimaal 3/4 jaar oud is. In de tussenliggende jaren moeten we maar wat anders doen. Dit wil ik gewoon niet meer. Ben echt knettermoe. Het is gewoon een verplaatsing van de werkzaamheden naar een plek waar er minder gemak is dan thuis, waar de kinderen minder op hun gemak zijn dan thuis. En dus...nou bedenk zelf maar. En ik was vroeger echt gek op reizen. Maar dus niet met kleine kinderen.

Gelukkig zijn we nu dus weer thuis, en de schade is enorm. Ik ben dus weer terug bij af. We mogen weer opnieuw beginnen. Ja, ik ga direct met de billen bloot. Niet 1 dag respijt meer. Ik wil weer gewoon mezelf worden. Ik wil weer blij zijn met mezelf. Meer energie.

Dus wat zei de weegschaal; 70,7

Het is triest, maar we gaan er weer voor.

Groetjes Hvm :'(
hvm balen zeg dat je vakantie geen vakantie te noemen was...

Afgelopen week ben ik erg druk geweest en een paar keer daar door (wat) meer gegeten dan gepland. Maar ondanks dat door drukte en vele beweging toch nog afgevallen. Vanochtend gaf de weegschaal het volgende aan (was gisteren vergeten):

Gewicht= 61.2. Eraf deze week= 0.7

Goed weekend allemaal!
He hvm, wat een verdrietig verhaal. Fijn dat je weer thuis bent, hoop dat je een beetje tot rust kunt komen en niet te streng voor jezelf bent. Je kunt niet alles tegelijk he? Knuffel voor jou.

Daimy, ondanks veel eten toch netjes afgevallen hoor!

Ik ben de dag goed begonnen met een smoothie ga er verder ook een goede dag van maken! Morgen high tea, dus wil vandaag echt een goede dag! Succes allemaal!!!
Zo! Vanmorgen dus smoothie, net salade op (paprika, 2 gekookte eieren, tomaat, komkommer, honingmosterd dressing). En ga nu ff hardlopen, hoop dat t echt lukt na de twee vorige keren dat t niet ging. Ga voor de 7 km, ben benieuwd...... Moet lukken!
Wat balen HVM dat jullie vakantie zo anders is gelopen dan gehoopt. Wel fijn dat je het er met je man over gehad hebt. En nu dus weer herpakken, ook qua eten. Maar het gaat je lukken!!

Runrunrun jij bent de dag weer goed gestart. Hoe gaat het met je blessure?

Ik had vanochtend mijn favo spijkerbroek aan die ik sinds een tijdje weer pas. Maar hij zat helemaal niet lekker meer en toen ik mijn riem af deed trok ik hem zo van mijn kont af Ga volgende week shoppen, dus dan een nieuwe spijkerbroek kopen!!

Dit weekend gaat het niet echt super worden qua eten; vanavond uit eten en morgen eten met vriendinnen. Komende week dus weer compenseren.
Ben na 4,5 km gestopt..... Kon ik nog 500 meter uitlopen. Had wat last en wil het niet overbelasten. Ga maandag gewoon weer en dan misschien iets verder! Tussendoor vanmiddag een banaan op, ga straks bladerdeeg eten met tomaat ui gehakt prei mozzarella :-)))

Ah wat heerlijk sneeuwwitje!! Zo n fijn gevoel he? Ik trok vanmorgen een broek aan die ik de laatste weken niet meer pakte, is de allerkleinste die ik heb, en wist dat ie wat strak zou zitten, maar zit best prima eigenlijk haha.

Jullie leuke plannen t weekend??
Zo, iedereen is goed bezig! Runrunrun en sneeuwwitje, super! Car, onder de 70,, een mijlpaal, je mag trots op jezelf zijn.

Hvm, wat balen dat je je zo rot voelt op het moment, maar kom op, ga er weer voor!!

Hier gaat het z'n gangetje, af en toe wat zondigen, maar ik voel me goed!

Zoals ik vorige week heb aangegeven ga ik me niet meer elke week wegen en mag ik dus uit de tabel sneeuwwitje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven