Gezellig samen afvallen mét tabel
zaterdag 16 maart 2013 om 14:06
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.
We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!
Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!
NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!
Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!
NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
donderdag 13 juni 2013 om 16:53
donderdag 13 juni 2013 om 20:55
Niet wezen sporten; wel wezen hardlopen, 7 km! Qua conditie makkelijk mn lange duurloop kunnen lopen van 14/15 km, maar voelde mn kuit, dus dacht, laat ik slim zijn en even en wat korter loopje doen. Toch 400 kcal
heb nu echt geeeen trek of iets, heerlijk, heb de motivatie weer te pakken. Morgen weegdag he? Ik ga nog maar even gewoon uit van 61 of misschien weeg ik wel pas volgende week weer... Even over nadenken nog! Nu lekker douchen en mn schone bedje in! Wat is dat toch altijd heerlijk!

donderdag 13 juni 2013 om 22:57
vrijdag 14 juni 2013 om 06:59
Ja was erg blij met me zelf toyaatje!
Ah heeeeerlijk sneeuwwitje. Moet kunnen! Succes met hardlopen vandaag. Ik had gisteren geen last meer van mn kuit, alleen dus die 7 km lang tijdens t rennen. Nu is t ook weg!
Ik heb gewogen!!!!! Woog bijna 60, dus laten we zeggen... 60,5! Best netjes na 2 dagen ik kan het nog!
Ah heeeeerlijk sneeuwwitje. Moet kunnen! Succes met hardlopen vandaag. Ik had gisteren geen last meer van mn kuit, alleen dus die 7 km lang tijdens t rennen. Nu is t ook weg!
Ik heb gewogen!!!!! Woog bijna 60, dus laten we zeggen... 60,5! Best netjes na 2 dagen ik kan het nog!
vrijdag 14 juni 2013 om 07:47
Mooie resultaten Toyaatje en runrunrun!! Netjes!
Ik ben nog ongeveer gelijk als in de tabel, en Miss vind ik het zo ook wel prima! Besloten me niet meer te focussen op die cijfertjes. Je mag me dus uit de tabel halen sneeuwwitje!
Blijf wel meeschrijven hoor!!
Het zonnetje schijnt hier al, heerlijk! Fijne dag allemaal!
Ik ben nog ongeveer gelijk als in de tabel, en Miss vind ik het zo ook wel prima! Besloten me niet meer te focussen op die cijfertjes. Je mag me dus uit de tabel halen sneeuwwitje!
Blijf wel meeschrijven hoor!!
Het zonnetje schijnt hier al, heerlijk! Fijne dag allemaal!
vrijdag 14 juni 2013 om 08:05
Even snel een berichtje van mij. Goed om te zien dat anderen deze week mooie resultaten gehaald hebben.
Ik ben afgelopen dagen lekker druk geweest (werk, sport, etentjes) en gisteravond ook nog uit eten geweest (maar bewuste keuzes gemaakt tijdens het eten om schade te beperken). En ondanks de etentjes toch iets afgevallen. Gewicht vanochtend= 61.9. Dus tevreden. Nu snel naar de sportschool en aan het werk!
Hopelijk hebben jullie verder ook positieve resultaten!
Fijne dag allen!
Ik ben afgelopen dagen lekker druk geweest (werk, sport, etentjes) en gisteravond ook nog uit eten geweest (maar bewuste keuzes gemaakt tijdens het eten om schade te beperken). En ondanks de etentjes toch iets afgevallen. Gewicht vanochtend= 61.9. Dus tevreden. Nu snel naar de sportschool en aan het werk!
Hopelijk hebben jullie verder ook positieve resultaten!
Fijne dag allen!
vrijdag 14 juni 2013 om 09:14
Goed gedaan dames!
Bij mij was de weegschaal weer lekker consequent, weer 100 van die rotgrammen, dat schiet toch niet op zo!
Tegelijkertijd voelt mijn eetgedrag niet meer als lijnen maar gewoon als een way of life, waarbij ik dan steeds iets lichter word. En dat is eigenlijk ook helemaal niet vervelend. Vorig weekend lekker uit eten geweest, wel opgelet maar als dessert een piepklein stukje goddelijke chocoladetaart, mjam! Smaakte zalig! Heb overigens nu een broek aan die ik al heel lang niet meer paste, dat dan weer wel.
oud: 73,1
nieuw: 73
eraf: 0,1
Bij mij was de weegschaal weer lekker consequent, weer 100 van die rotgrammen, dat schiet toch niet op zo!
Tegelijkertijd voelt mijn eetgedrag niet meer als lijnen maar gewoon als een way of life, waarbij ik dan steeds iets lichter word. En dat is eigenlijk ook helemaal niet vervelend. Vorig weekend lekker uit eten geweest, wel opgelet maar als dessert een piepklein stukje goddelijke chocoladetaart, mjam! Smaakte zalig! Heb overigens nu een broek aan die ik al heel lang niet meer paste, dat dan weer wel.
oud: 73,1
nieuw: 73
eraf: 0,1
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 14 juni 2013 om 10:04
Hallo iedereen, zo hier is veel geschreven deze week :o Sorry maar ik heb echt nog geen tijd om alles bij te lezen zit nu volop in de blok. deze week de eerste 2 examens gehad. Zijn wel goed gegaan naar mijn gevoel. Volgende week nog woensdag en donderdag te gaan en dan kom ik vrijdag uitgebreid bij lezen en posten hier!
Doe het allemaal nog goed ! Groetjes en succes!

vrijdag 14 juni 2013 om 18:21
Net weer terug van een rondje hardlopen. Had helemaal geen zin, gisteravond laat naar bed dus was moe. Maar mezelf toch naar buiten gesleept en heb heerlijk in het zonnetje gelopen. Dan ben ik altijd weer blij dat ik naar buiten ben gegaan!
Vanmiddag heerlijke lunch gehad, zit er nu zelfs nog vol van Ga zo dus een kopje soep met een broodje eten.
Vanmiddag heerlijke lunch gehad, zit er nu zelfs nog vol van Ga zo dus een kopje soep met een broodje eten.
zaterdag 15 juni 2013 om 12:08
Ik heb gisteren een schransdag gehad had het gewoon echt even nodig. Amper iets gezonds gegeten, wel 2 muffins, patat, chocola en een stuk pizza
Nu verder met mijn balansweek
Succes dames! Ook 100 gram is afgevallen! Een kennis met obesitas viel met een dietiste 0,5-1kg per maand af. Met de feestdagen was gelijkblijven voldoende. Trots als een pauw was ze steeds. Omgeving zette hun valse vraagtekens bij haar volgens hen misplaatste trots, maar ik heb altijd begrepen waarom dit zo'n doorbraak voor haar was. Ze kwam voor het eerst namelijk helemaal niet meer aan wat ze was afgevallen. Weet niet hoeveel ze nu kwijt is, maar ze is in ieder geval langdurig gewicht kwijt. Volhouden dus!
Nu verder met mijn balansweek
Succes dames! Ook 100 gram is afgevallen! Een kennis met obesitas viel met een dietiste 0,5-1kg per maand af. Met de feestdagen was gelijkblijven voldoende. Trots als een pauw was ze steeds. Omgeving zette hun valse vraagtekens bij haar volgens hen misplaatste trots, maar ik heb altijd begrepen waarom dit zo'n doorbraak voor haar was. Ze kwam voor het eerst namelijk helemaal niet meer aan wat ze was afgevallen. Weet niet hoeveel ze nu kwijt is, maar ze is in ieder geval langdurig gewicht kwijt. Volhouden dus!
zaterdag 15 juni 2013 om 14:06
Whahaha pink lotus, ik krijg er honger van!!! Succes met je balansweek!
Ik heb na 6 km moeten stoppen vanwege een blessure. Baal echt zo verschrikkelijk! ik hoop dat het snel beter wordt anders richting fysio...
Lijstje tot nu toe
O 2 crackers smeerkaas
T banaan
L komkommer met feta
T banaan oid
D of macdonalds of uit eten....
Ik heb na 6 km moeten stoppen vanwege een blessure. Baal echt zo verschrikkelijk! ik hoop dat het snel beter wordt anders richting fysio...
Lijstje tot nu toe
O 2 crackers smeerkaas
T banaan
L komkommer met feta
T banaan oid
D of macdonalds of uit eten....
zaterdag 15 juni 2013 om 21:16
quote:runrunrun schreef op 15 juni 2013 @ 14:06:
Lijstje tot nu toe
O 2 crackers smeerkaas
T banaan
L komkommer met feta
T banaan oid
D of macdonalds of uit eten....Succes
Lijstje tot nu toe
O 2 crackers smeerkaas
T banaan
L komkommer met feta
T banaan oid
D of macdonalds of uit eten....Succes
zondag 16 juni 2013 om 08:41
Gewicht: 64,4
Eraf: 0,3
Totaal eraf 14
Dit was wel het gewicht van vrijdag, vanmorgen was ik iets meer. Straks naar mijn schoonvader voor vaderdag, dus dat zal wel geen goede dag worden maar maandag weer streng zijn. Ik ben er bijna !!!
Pink, wat eet je dan in zo'n balans week ? Ik houd 1x per week een balansdag (eet dan alleen appels en gewoon avondeten).
Fijn dat iedereen toch weer is afgevallen of gelijk gebleven !
Eraf: 0,3
Totaal eraf 14
Dit was wel het gewicht van vrijdag, vanmorgen was ik iets meer. Straks naar mijn schoonvader voor vaderdag, dus dat zal wel geen goede dag worden maar maandag weer streng zijn. Ik ben er bijna !!!
Pink, wat eet je dan in zo'n balans week ? Ik houd 1x per week een balansdag (eet dan alleen appels en gewoon avondeten).
Fijn dat iedereen toch weer is afgevallen of gelijk gebleven !
zondag 16 juni 2013 om 11:28
runrunrun wat vervelend dat je last had van je blessure. En sterk blijven vandaag. Je kan het! Pak lekker een stukje fruit, dan heb je toch lekker iets zoets.
Ik heb gisteren mijn schransdagje genomen. Was heerlijk, maar ook 's avonds buikpijn. Denk dat mijn maag in opstand kwam na al die gezonde dagen
Net wezen hardlopen. Ging wel aardig. Daarna buikspieroefeningen gedaan. Straks ga ik ook naar pap toe voor vaderdag. Hopelijk hebben ze niet al te veel lekkere dingen in huis gehaald. Ik weet wel dat we frietjes gaan eten vanavond. Daar baal ik wel een beetje van. Kan ook niet met een salade aankomen, want dan ga ik weer opmerkingen krijgen. Wat zal ik doen? Klein frietje met ketchup?
Ik heb gisteren mijn schransdagje genomen. Was heerlijk, maar ook 's avonds buikpijn. Denk dat mijn maag in opstand kwam na al die gezonde dagen
Net wezen hardlopen. Ging wel aardig. Daarna buikspieroefeningen gedaan. Straks ga ik ook naar pap toe voor vaderdag. Hopelijk hebben ze niet al te veel lekkere dingen in huis gehaald. Ik weet wel dat we frietjes gaan eten vanavond. Daar baal ik wel een beetje van. Kan ook niet met een salade aankomen, want dan ga ik weer opmerkingen krijgen. Wat zal ik doen? Klein frietje met ketchup?
zondag 16 juni 2013 om 11:43
Haha ja pfff heb behoefte aan vet haha.
Maar tot nu toe gaat t best oke
O 2 crackers smeerkaas
T banaan
T zoute cracker
L of komkommer met feta en tomaat, of crackers (en t liefst een vette hamburger)
T geen idee, ga naar mn vader
D of ik eet daar, anders wrap met gehakt en groenten
Wat frietjes moet kunnen hoor. Anders lekker veel salade erbij eten?
Maar tot nu toe gaat t best oke
O 2 crackers smeerkaas
T banaan
T zoute cracker
L of komkommer met feta en tomaat, of crackers (en t liefst een vette hamburger)
T geen idee, ga naar mn vader
D of ik eet daar, anders wrap met gehakt en groenten
Wat frietjes moet kunnen hoor. Anders lekker veel salade erbij eten?