O jee, stoute hond!

11-06-2013 00:14 302 berichten
Oeps...

Mijn hond is over het hekje heen gesprongen toen er een andere hond langs liep.

Dat word dus dat hek wat hoger maken

Niet zo mooi, wat zal die mag geschokken zijn.

Volgens mn vriend begon die direct te trappen, ik schok me wild, want ik hoorde alleen de honden.

Maar die man bleef maar flippen.

Dat betekend dus het hek wat hoger maken zodat mijn hond dr niet meer vantussen kan.

Eerder bleef hij er netjes voor... maar goed...

dat was eerder, nu niet meer dus.

Hij deed verder niks hoor alleen sullig blaffen.

Het was meer de man die nogal beangstigend was geloof ik.

Ik lag lekker te relaxen, maar dat gekrijs.. jemig, dr kon dr wel een vermoord worden.

Gillen en schoppen naar een dier is sowieso niet helemaal verstandig geloof ik.

Al snap ik het verstandelijk gezien wel, dat hij misschien uit reflex handelde.

Hij mag alleen blij zijn dat ik te laat buiten was.

Het is niet netjes dat mn hond er over springt, maar dan nog.

Hij doet niks.
quote:waarbij schreef op 11 juni 2013 @ 18:21:

Als je als hondenbezitter niet kunt verzinnen dat je hond over een hekje kan springen, moet je goudvissen nemen, en geen grote dominante rashond.

Oh, jij kon ook direct lopen.

Zonder te vallen?

Maakt nooit fouten?

Heerlijk, mensen die oordelen, en dr zelf geen kaas van hebben gegeten.

Daar heb ik echt mn buik vol van.
quote:Dolores007 schreef op 20 juni 2013 @ 22:15:

Oh, even 1 ding.

De enorme schutting staat hoor.

Meneer kan hem niet meer peren.

Mijn teef loopt wel los, op ieder gebied.

Of het mensen nou wel of niet bevalt.

De risico's en e boete's zijn voor mij.

Maar er is geen risico, en ik heb nooit een boete gehad.

Dus het valt mee.

Mijn hond heeft namelijk die vrijheid nodig.

Mijn herplaatsertje loopt niet los, omdat ik hem moet vertrouwen, en hij met zijn stoute actie het tegendeel heeft bewezen.

Als hij weg kan lopen loopt ie weg op zoek naar luieve teefjes, en gaat de confrontatie niet uit de weg voor een mannetjes hond.

Ik hoef die risico's niet.

Dus hij loopt (nog) vast.

Ik wil niet dat mijn hond een ander lastig valt.

Dat teefje heb ik zelf opgevoed, dus die komt als ik dr roep.

Ze loopt nooit van me weg, ja... even.

Maar niet lang.

Het enoge is dat ze het kanaal in springt.

Maar ach...Wat heb jij een bord voor je kop zeg. Hoop dat je niet bij mij in de buurt komt met je 'er zijn geen risico's'. Het is en blijft een beest.
quote:Aminah schreef op 11 juni 2013 @ 22:50:

En TO is haar hond nu aan het opvoeden?Begrijpend lezen... begrip tonen.
quote:momodoe schreef op 11 juni 2013 @ 23:27:

Ik heb ruim een jaar terug samen met mijn dochter op een dobermannpinscher ingetrapt. Hij had mijn 4 mnd oude pup in zijn bek en was mooi aan het prooischudden. En wat zei de baas? Doet ie anders nooit.

Sindsdien loop ik een blokje om als ik een grote grove hond zie. En ik zal mijn hond altijd verdedigen.

Ik was van de winter serieus bedreigt toen een amstaf mijn honden niet met rust liet en ik hem uiteindelijk een trap verkocht. De sjonnie eigenaar wilde daarop mij een trap verkopen.

Ik snap die man dus erg goed,

Ik begrijp die man ook heel goed, alleen heb het zelf niet gezien.

Maar dat geeft niks, want ik heb mijn maatregelen al genomen.

Die hond heeft ook 2 jaar ergens anders gewoond, dus ik moet hem wat bijsturen.

Een hond dat een puppy bijt is nooit goed, dat is mij wel geleerd op cursus.

Een volwassen hond die een pup bijt mag je een rot schop geven, zei die man letterlijk, want zon hond spoort totaal niet, het is onnatuurlijk.
Mijn dochter van bijna 3 is gisteren op de hond gaan zitten, die hond staat op, en ze viel er af...

Ben ik een rot moeder als ik er een beetje om moest lachen omdat het er zo dom uitzag?
Dat niet, want het is niet zielig voor je kind, maar wel voor je hond. Dat is namelijk geen speelgoed. Arm beest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 20 juni 2013 @ 22:36:

Dat niet, want het is niet zielig voor je kind, maar wel voor je hond. Dat is namelijk geen speelgoed. Arm beest.Inderdaad, arm beest. Ik zie het ook wel eens op tv hoe kinderen met dieren omgaan. Dan zou ik het liefst zien dat die dieren daar weg gehaald worden.
Mijn hemel Dolores, jij bent echt geen hond waard.

Je ene actie is nog dommer dan de andere. Sorry hoor, maar ik heb echt te doen met je hond.
quote:Dolores007 schreef op 20 juni 2013 @ 22:34:

Mijn dochter van bijna 3 is gisteren op de hond gaan zitten, die hond staat op, en ze viel er af...

Ben ik een rot moeder als ik er een beetje om moest lachen omdat het er zo dom uitzag?

Dus je hebt En een onopgevoede hond en je hebt je driejarige niet geleerd dat je niet op honden moet gaan zitten?

Je weet dat je een tikkende tijdbom in huis hebt? Dat er moment komt, dat je kind gebeten wordt? Misschien niet door je eigen hond?, misschien door een buurhond.
Ik heb met je te doen Dolores, want volgens mij ben je echt te beperkt om te zien wat er zich afspeelt onder je dak.

En ik mag je wel, maar de laatste tijd laat jij je van zo een verkeerde kant zien, dat is zeer mijn twijfels heb aan jouw als persoon.

Hoop dat je met jezelf aan de slag gaat, want volgens mij gaat het helemaal niet goed met je.
quote:Star schreef op 20 juni 2013 @ 22:24:

[...]

Wat heb jij een bord voor je kop zeg. Hoop dat je niet bij mij in de buurt komt met je 'er zijn geen risico's'. Het is en blijft een beest.Welke risico's? Ze zegt toch dat ze die bewuste hond niet loslaat? En ze heeft de schutting toch aangepast? Wat is het nu dan weer?

Ben ik een rot moeder als ik er een beetje om moest lachen omdat het er zo dom uitzag?Nee hoor, dat rot zit hem er in dat je het goed vindt dat je je hond als speelgoed laat behandelen en je dochter niet leert hoe ze met de dieren die jullie hebben om moeten gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:iones schreef op 21 juni 2013 @ 14:33:

[...]

Welke risico's? Ze zegt toch dat ze die bewuste hond niet loslaat? En ze heeft de schutting toch aangepast? Wat is het nu dan weer?

Niet de nieuwe hond, de hond die ze al had loopt altijd los. Wat een ander daar ook van vindt. De boete neemt ze voor lief.

Mijn teef loopt wel los, op ieder gebied.

Of het mensen nou wel of niet bevalt.

De risico's en e boete's zijn voor mij.

Maar er is geen risico, en ik heb nooit een boete gehad.

Dus het valt mee.

Mijn hond heeft namelijk die vrijheid nodig.
Ik vind het ook niks als een kind op een hond gaat zitten. Kinderen kunnen niet signalen van honden oppikken (zelfs volwassenen kunnen dat vaak niet eens, hoewel die het intussen wel geleerd hadden kunnen hebben).

Kinderen en honden moeten tegen elkaar in bescherming worden genomen.
He bah, wat een negative sfeer hangt hier zeg.

Het ene gemeene na het andere veroordelende word hier geuit.

Je kunt het echt werkelijk nergens ooit goed doen.

Ik ben dr een beetje flauw van, dat uitlokkende, na 3 negative reacties had ik het wel gelezen, nadat ik al die reacties over iones had gelezen, ook zo vals tegen haar.

Veroordelend.

Ik houd daar persoonelijk niet zo van.

En ik ga mij niet zoals iones verdedigen.

Want mij zal het een rot zorg zijn, ik open gewoon geen topic meer, over dit soort dingen.

Van mij mag er een slotje op, sterker nog, ik zou graag zien dat het volledige topic word verwijderd.

Je bent geen hond waard.

Als er beesten een goed leven hebben zijn het mijn honden wel.

Dus ik ga me hier verder niet meer in mengen, zal niet meer omkijken naar het topic.

Veroordelen en oordelen.

Gatverdamme zeg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 juni 2013 @ 14:36:

[...]

Nee hoor, dat rot zit hem er in dat je het goed vindt dat je je hond als speelgoed laat behandelen en je dochter niet leert hoe ze met de dieren die jullie hebben om moeten gaan.IK heb hier echt geen zin in, je kunt hier ook niks goed doen.
quote:Zusenzoo schreef op 21 juni 2013 @ 12:27:

Ik heb met je te doen Dolores, want volgens mij ben je echt te beperkt om te zien wat er zich afspeelt onder je dak.

En ik mag je wel, maar de laatste tijd laat jij je van zo een verkeerde kant zien, dat is zeer mijn twijfels heb aan jouw als persoon.

Hoop dat je met jezelf aan de slag gaat, want volgens mij gaat het helemaal niet goed met je.

Zodra ik ook maar iets van mijzelf laat zien, laat ik mij van de verkeerde kant zien.

Ik heb er ook niet zo veel zin meer in, want het gaat idd niet goed, en ik ben al zuur en verbitterd genoeg.

Ik zit er zelfs sterk over na te denken mijn hele persoonelijkheid van het viva te verwijderen, hoe leuk ik het hier ook vind.

Maar ik word van al het oordelen, en veroordelen niet gelukkiger.

Dat gebeurt zo al genoeg, als ik dan rustig thuis achter de computer zit, een discussie voer, dan heb ik geen zin om te horen dat ik gen hond waard zou zijn, omdat mijn kind eens er op heeft gezeten.\

In het echte leven sluit ik zulke mensen ook buiten, dus denk er echt over na of ik hier nog wel blijf.

Normaal kan ik wel tegen opbouwend krietiek, maar dit is niks opbouwends.

Alleen afzeiken, naar beneden halen en afkraken.

Van zulke mensen heb ik er wel zat gehad, dat hoeft van mij niet meer.

Ik zoek het zelf allemaal wel uit.
quote:Star schreef op 20 juni 2013 @ 22:24:

[...]

Wat heb jij een bord voor je kop zeg. Hoop dat je niet bij mij in de buurt komt met je 'er zijn geen risico's'. Het is en blijft een beest.

stel je niet zo aan.

Ik ben veel VEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEL banger voor mensen, die altijd veel meer schade aan richten dan ik ooit voor welke hond dan ook zou zijn.
quote:Dolores007 schreef op 21 juni 2013 @ 21:58:

[...]

IK heb hier echt geen zin in, je kunt hier ook niks goed doen.

"Dus ik ga me hier verder niet meer in mengen, zal niet meer omkijken naar het topic"

Dát was je snel vergeten!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het gaat niet om jou Dolores, het gaat om je hond. En het gaat om jou ja, omdat je er om lacht wat er met je hond gebeurt. Daar snap ik niks van.

Als je in het dagelijks leven ook al gezeik krijgt, zou je er ook over kunnen nadenken, er iets mee doen. Van verbitterd zijn is niemand ooit beter geworden.

Maargoed, ik ken je verder niet. Misschien doe je er al wat mee. Dat hoop ik.
quote:Dolores007 schreef op 21 juni 2013 @ 21:57:

Van mij mag er een slotje op, sterker nog, ik zou graag zien dat het volledige topic word verwijderd.

.

Ja hoor, omdat mensen het niet met je eens zijn wil je dat het topic wordt verwijderd.

Wat had je dan verwacht. Dat mensen het grappig vonden dat jouw hond over het hek springt? Of dat je dochter op de hond gaat zitten?

Nou, haha, wat een grappige hond en dochter heb jij.

Zo beter?

Ben ik een rot moeder als ik er een beetje om moest lachen omdat het er zo dom uitzag?Nee, je bent een rotmoeder omdat je je dochter nog niet hebt geleerd om respectvol met dieren om te gaan. Je bent er een omdat je je kind in een risicovolle situatie plaatst, want de hond kan drie dingen doen, waarschuwen, weglopen, of happen. En geloof me dat je jezelf in het laatste geval voor je kop slaat dat je zo stom hebt kunnen zijn om zowel je hond als je dochter niet in bescherming te nemen.
quote:iones schreef op 21 juni 2013 @ 14:33:

[...]

Welke risico's? Ze zegt toch dat ze die bewuste hond niet loslaat? En ze heeft de schutting toch aangepast? Wat is het nu dan weer?

Haar reactie dat ze haar hond overal los laat lopen en schijt aan iedereen die er een probleem mee heeft want toch geen risico.

Je reinste aso-gedrag als je het mij vraagt.

En dan die reactie over haar driejarige dochter en haar hond, vult mijn beeld alleen maar aan.
quote:Dolores007 schreef op 21 juni 2013 @ 22:03:

[...]

stel je niet zo aan.

Ik ben veel VEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEL banger voor mensen, die altijd veel meer schade aan richten dan ik ooit voor welke hond dan ook zou zijn. het is zo triest dat het grappig is.
quote:Star schreef op 22 juni 2013 @ 08:54:

[...]

Haar reactie dat ze haar hond overal los laat lopen en schijt aan iedereen die er een probleem mee heeft want toch geen risico.

Je reinste aso-gedrag als je het mij vraagt.

En dan die reactie over haar driejarige dochter en haar hond, vult mijn beeld alleen maar aan.+1000

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven