Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Oh, google eens op The Truth about Jillian Michaels.
En ze gaat ook herhaaldelijk uit d'r panty over haar dikke cursisten.

"Deze mensen zijn half dood" zegt ze daarover. Heel veel leuke filmpjes over deze heetgebakerde dame. Past wel in de beschuldiging dat ze van de groeihormonen en cocaïne snoept
Meds: die kende ik al en vond het eigenlijk niet zo boeiend. Ik ben gewoon op zoek naar goede workouts, of ze nou van Jillian zijn of van iemand anders. Jillian's achtergrond of van wie dan ook interesseert me niet zo. Misschien is het waar wat die vent zegt, misschien is ie gewoon 'jaloers' op Jillian's succes. Wie zal het zeggen? I couldn't care less. Supplementen e.d. laat ik me sowieso niet aansmeren omdat ik denk dat je dat met een goede basisvoeding niet nodig hebt tenzij je heel extreem gaat sporten wat ik niet van plan ben.
Jeetje Ratjetoe!! Wat een verschil! Zorgt zeker voor veel motivatie voor Ripped?

Ik heb net Ripped level 1 gedaan.. Pff was weer erg zwaar. Merkte aan mezelf dat ik wel echt een programma nodig heb om regelmatig te sporten. Anders stel ik het heel lang uit. Zou toch zonde zijn van m'n shredresultaat

Ik vind The Truth about Jillian Michaels niet zo interessant. Het gaat mij alleen om het doen van een goede workout en ik hou me nooit zo bezig met de producten of speciale diëten.
ik vind het gewoon spicy. Dat ze van de steroiden snoept verbaast me helemaal niks, en dat zou de dames hier toch moeten geruststellen dat je van shredden rippen etc. niet breed wordt
Ooooh leuk, een schandaal. Plempt die even met een rotvaart van d'r voetstuk! Ik stop subiet met elke vorm van lichaamsbeweging en ga sloten bier drinken vanavond. Of ik ga op z'n minst heel spottend naar haar kijken morgen tijdens Ripped. Give it everything you got. Makkelijk lullen.
Niet zulke goede groeihormonen trouwens, of zijn ze vooral in haar neusgevleugelte geschoten?
Nee dat is de coke die ze gebruikt. De groeihormonen zitten in haar armen en haar gebrek aan buikvet. Niks six weeks sixpack

Six week six - pills (per dag)
6 pills. Ik vind dat er een disclaimert op die Dvd's moet, ik heb nog steeds een rolletje. Of ze moet die coke opnemen in haar meal plans. Voor over de wholewheat organische pannenkoeken.
Ik ben weer geblesseerd (lang verhaal, maar was deze keer niet mijn eigen schuld). I ga straks wel een paar Ripped afleveringen kijken en geestelijk meedoen.

Ik heb al die truth about jillian dingen wel gezien eerder, vind het niet heel boeiend eerlijk gezegd. Hoge bomen vangen veel wind und so.
murdoch heb jij de extreme cardio workouts van Be Fit al eens geprobeerd. HIIT van ca. 15 minuten. Dat zal je rolletje leren
15 minuten? Zet dat zoden aan de dijk? Ik probeer juist cardio te minderen want ik wil verder nergens meer afvallen, ik begin juist net bovenbenen en kont te cultiveren.

Is het de 'fat burning and abs workout' op joetjoep?
Doe eens een paar linkjes van die Be Fit Cardio's als je wil, Meds. Dan kan ik in plaats van zelf te zoeken m'n tijd besteden aan Ripped level 2. Beetje uitstelgedrag vandaag want druk druk druk met andere dingen dus moet echt nu beginnen.
nee de total 1 en 2. Leuk hoor

http://m.youtube.com/watch?v=lvlEj3VyqAg
ik had er zelfs spierpijn van, en dat gebeurt me niet vaak met thuisworkouts
Ik gooi em er nog een keer in:

Wat is de beste volgorde; eerst shredden en daarna hardlopen of andersom?
Klinkt wel spannend, om de boel even up te mixen. Ik zal dan waarschijnlijk wel komen te overlijden halverwege. Ik ga hem doen.
Ik dacht eerst shredden Ruby-Ann.
Thx Murdoch, dat doe ik nu dus ook alleen kan ik nu iets minder lang hardlopen helaas...quote:Murdoch schreef op 22 juni 2013 @ 14:53:

Ik dacht eerst shredden Ruby-Ann.
Ik ben trouwens met shredden begonnen omdat ik de laatste tijd een hele opgezette buik heb, het bovenste gedeelte is wel gespierd en hard maar het onderste gedeelte wordt ineens een soort rol..

Ik vrees dat dit komt doordat ik de 30 gepasseerd ben...?

Ik hoop dat het shredden mijn buikje weg gaan werken, naast mijn 2 a 3 keer hardlopen per week...
Ik heb je filmpje bekeken meds en ik heb nu werkelijk het gevoel dat ik een echte work out heb gedaan.
Wow, dus je raakt al afgetraind van het kijken?
Ja zo snel gaat dat bij mij. Ik zal zo even wat fotootjes plaatsen van voor het kijken en na het kijken. Wereld van verschil
Klaar met eerste keer ripped 2! Ik vond 'm wel lekker, maar er is nog zat ruimte voor verbetering.

Bij sommige oefeningen moest ik even goed kijken wat de bedoeling was. Tijdens dat stork-ding had ik wat moeite m'n balans te bewaren ondanks dat ik gisteren al enige oefening had gehad in de vorm van Tae-Bo Flex.

De table-oefening heb ik moeten aanpassen. Het voelde voor m'n rug niet goed toen ik 'm eenarmig probeerde. Die vervang ik dus maar door een butt bridge met leg extension. Enige nadeel daaraan is dat je dan je armen niet gebruikt, terwijl dat nou juist wel de bedoeling is. Iemand nog leuke suggesties daarvoor?

Bedankt voor de link, Meds. Realiseer me nu pas dat je die al eerder had gegeven (toch?). Volgens mij ben ik niet echt wakker vandaag.

Yellow: ik had het gelezen van je blessure. Klote zeg, maar ben trots op je dat je hebt ingegrepen.

Murdoch: laat maar weten wat je van die BeFit dingen vindt, misschien durf ik 't dan ook wel aan... over een tijdje Mijn buikrolletjes beginnen trouwens heel langzaam de strijd te verliezen, lijk 't. De kapster vroeg van de week hoe veel kilo ik kwijt was. Toch wel lekker, zo'n opmerking van iemand die je al een tijdje niet meer had gezien. De spiegel is ook best aardig tegen me. M'n plofkop heeft weer normale proporties aangenomen.
quote:Bedankt voor de link, Meds. Realiseer me nu pas dat je die al eerder had gegeven (toch?). Volgens mij ben ik niet echt wakker vandaag.Ik zie net dat dit toch weer een andere is. Zoals ik al zei: niet wakker vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven