Mode & Beauty alle pijlers

Primark?

24-06-2013 07:56 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie koopt er weleens kleding bij Primark?

Vanwege het feit dat ik al vele kilo's ben afgevallen en hier nog mee bezig ben, wil ik niet al teveel geld aan kleding uitgeven.

Ik heb echter gehoord dat ze bij Primark tot (de Nederlandse) maat 48 gaan. Valt de kleding van Primark groot of klein?

Alvast bedankt!
Valt klein.
Klein!! Behalve de pyjama's en de onderbroeken.
Klein inderdaad, en soms ook best kort net als vaak bij de H&M. (misschien komt dat omdat ik lang ben).
Zeker als je niet te veel uit wil geven aan kleding is de primark perfect. Ze hebben leuke kleding voor weinig. Je kunt het ook gewoon passen. Maar kijk ook eens op de site van wehkamp. Daar kan je je maar aangeven en met grote korting kleding kopen als je geen waarde hecht aan de mode.
klein.. ik draag maat 44 en ik ben lang.. ik pas niets..
Ik heb maat 46 en pas wel in de grootste maat, dus ik weet niet of het dan klein valt of niet eigenlijk. Ik heb wel alleen in Primark Londen geshopt dus wie weet maakt dat uit? (maat 20/22 staat er in mijn kleding). Ik heb er geen broeken vandaan, maar wel shirts e.d.
quote:pinky_1980 schreef op 24 juni 2013 @ 08:37:

Zeker als je niet te veel uit wil geven aan kleding is de primark perfect. Ze hebben leuke kleding voor weinig. Je kunt het ook gewoon passen. Maar kijk ook eens op de site van wehkamp. Daar kan je je maar aangeven en met grote korting kleding kopen als je geen waarde hecht aan de mode.

Gewoon passen?

Ben zelf onlangs in Essen bij de Primark geweest, maar na een uur of elf is het bikkelen geblazen: rijen bij de paskamers, 't lijkt de Efteling wel. Er stonden vele, vele mensen gewoon ergens in de winkel te passen....

Zorg dat je vroeg, de drukte voor, bent!
conversation = awareness
Maat 44 en ik kom er niet in, behalve de winterjassen.........(?)
Als je niet teveel geld uit wilt geven, ga dan eens kijken (jawel) bij MS mode. Iedereen loopt altijd aan die zaak voorbij, maar er zitten echt hele leuke verrassingen tussen plus ze verkopen ook nog basiskleding en dat is haast nergens meer te krijgen.

Succes met je zoektocht.
Jaaa Cateautje.. M&S heeft écht leuk spul.. Je moet even zoeken tussen de bloemmetjes en andere vreselijke prints, maar ze hebben leuk spul.. simpel en voordellig..
Kijk even bij de sale!?

http://www.msmode.nl/sale ... LCeirqX_LcCFUNd3godogwAIg
quote:poldervrouw schreef op 24 juni 2013 @ 09:27:

Jaaa Cateautje.. M&S heeft écht leuk spul.. Je moet even zoeken tussen de bloemmetjes en andere vreselijke prints, maar ze hebben leuk spul.. simpel en voordellig..

Ja!

Ik vraag me altijd af waarom "ontwerpers" van de ruimere damesmode altijd denken dat wij met papegaaien en psychedelische prints op onze kleren willen lopen?
quote:twistnshout schreef op 24 juni 2013 @ 09:45:

[...]

Ja!

Ik vraag me altijd af waarom "ontwerpers" van de ruimere damesmode altijd denken dat wij met papegaaien en psychedelische prints op onze kleren willen lopen?Het mag natuurlijk geen sex uitstralen hé. Dat hoort niet bij het algemene beeld dat sexy heet. Haha.
Ik ga redelijk vaak naar de primark, al moet ik wel zeggen dat je het verschil merkt qua kwaliteit.ik heb maat 42.
Ik ga gewoon 's ochtends om half 9, neem alles in 2 maten en breng de helft weer terug. Passen is niet te doen daar. Ik heb het idee dat het klein valt. Kocht een skinny in maat 38, wat ik meestal heb, maar had een 40 nodig. Ik kreeg die 38 overigens niet over mijn voeten (maat41), dus of de rest wel goed zat ben ik nooit achter gekomen. Ook had ik een jurkje gekocht dat heel kort bleek te vallen, dus dat kort ben ik het wel mee eens ook.
Ga ' s morgens vroeg, dan is het niet zo druk.

Let op draaipijpen bij Primark! (ook in t-shirts!)
Valt echt heel klein.

Ik heb 44/46 en ik had een pakje ondergoed gekocht, de goede maat en zelfs mijn moeder met maat 40/42 paste er niet in

Ik heb uiteindelijk een t-shirtje gekocht (en dat ondergoed) wat na 1 keer wassen helemaal scheef is getrokken
Je zou ook bij bonprix online kunnen kijken,ook geen top kwaliteit maar ik heb met mijn maat 46 nog nooit iets te klein gekocht daar.
Hoi dames, bedankt voor de antwoorden. Ik ben zelf redelijk modieus ingesteld dus leuke kleding is wel aan mij besteed. Ik kom idd ook weleens bij MS. Daar hebben ze af en toe best leuk spul. Ook koop ik weleens bij de Promiss maar het is zo verrekte duur en zeker nu ik nog in het afvalproces zit, is het amper te betalen. Kleding is na een maand alweer te groot. Wel goed natuurlijk voor de gezondheid maar voor de portemonnee niet
Ps: ik ben zelf redelijk lang (1.80m) en heb nu maat 44/46 dus ik denk niet dat ik in de Primark mode pas, als ik het zo lees
Knap dat je zo goed aan het afvallen bent!

Nog een winkel die goedkope wel leuke dingen heeft is de takko. Ik weet alleen niet tot welke maat deze gaan.

Mijn ervaring met de primark is dat je voor de basics er prima kunt slagen, legging's ondergoed enzovoort. Alles wel een maat groter kopen dan normaal. bij mij zit alles eindelijk daar eens op de goede lengte ipv dat het 20 keer te lang is, want ik ben vrij klein, zelfs de korte lengtemaat 30 is te lang voor mij.
Is het misschien een goed idee om nu kleding te kopen met een stretchband en van stretchstof, dan doe je er wat langer mee. Ook daar zijn leuke dingen in te vinden. Kwestie van goed zoeken.

Zoiets misschien?

Cateautje: ik koop stretchbroeken bij de MS mode; die zitten heeeeeerlijk! Gebruik ook een riem maar op een gegeven moment wordt alles toch te groot.

Zo'n rokje durf ik nog niet aan hoor!
quote:goudenmeid schreef op 24 juni 2013 @ 13:22:

Cateautje: ik koop stretchbroeken bij de MS mode; die zitten heeeeeerlijk! Gebruik ook een riem maar op een gegeven moment wordt alles toch te groot.

Zo'n rokje durf ik nog niet aan hoor!

Meid toch. Als je een paar goede poten hebt dan maakt het toch niet?

Ik heb maat 44 en heb dagelijks geïntresseerden aan mijn fiets hangen, dus dan doe ik toch iets goed.

Koop gewoon zo'n rokje, eens kijken wat er gebeurd, haha. Hij is maar een tientje bij de Hema, dus je kan je er geen buil aan vallen.

You go girl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven