Mode & Beauty alle pijlers

Primark?

24-06-2013 07:56 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie koopt er weleens kleding bij Primark?

Vanwege het feit dat ik al vele kilo's ben afgevallen en hier nog mee bezig ben, wil ik niet al teveel geld aan kleding uitgeven.

Ik heb echter gehoord dat ze bij Primark tot (de Nederlandse) maat 48 gaan. Valt de kleding van Primark groot of klein?

Alvast bedankt!
Anders kan je deze zomer ook voor maxirokken kiezen. De meesten zijn met een band van smok, dus dat gaat aardig wat maten mee.

Die zijn te koop op de markt voor gemiddeld 5 euro.

Ik vind dat de primark net zoals de h&m valt. Soms valt het klein en soms valt er groot. Ik heb normaal maat 42 maar ik heb zelfs een blouse in de kast maar 38 en vesten maat M.

Ik zou het dus gewoon een keertje combineren met een dagje winkelen zodat je kan kijken of je erin past.

Van sommige stukken is de kwaliteit gewoon goed en gaat het gerust 2 seizoenen mee. Maar soms heb je de pech dat het na 1 keer wassen er niet meer uitziet.
quote:bienebeer schreef op 24 juni 2013 @ 08:02:

Klein!! Behalve de pyjama's en de onderbroeken.

Nou, inderdaad! Ik had er pyjama's en onderbroeken gekocht in mijn gebruikelijke maat en ik verzoop er echt in. Bleef gewoon niet op m'n kont hangen zo erg.

Met de rest van de kleding heb ik geen ervaring eigenlijk.
Haha je ik vind het wel een leuk rokje maar goede poten? Hmm ... die heb ik niet hoor vind ze nog te dik en bovendien heb ik cellilitus ... grrrr!! :-D
quote:goudenmeid schreef op 24 juni 2013 @ 13:58:

Haha je ik vind het wel een leuk rokje maar goede poten? Hmm ... die heb ik niet hoor vind ze nog te dik en bovendien heb ik cellilitus ... grrrr!! :-D

Dan zou ik in een grot gaan leven in een grote woestijn waar je door niemand gezien kan worden.

Heb toch maling aan de wereld meid, die zien waarschijnlijk niet eens wat jij allemaal denkt te zien.

Edit: Wat wil je dan? Ik stond gisteren op het balkon en zag een jongedame met trotse stappen door de straat paraderen met benen waarvan de dijen nog dunner waren dan mijn bovenarmen. Ik besef dat zij aan een bepaald modebeeld voldoet, maar echt, ik had echt met haar te doen. Het enige dat ik me kon bedenken dat als je haar een schop onder de hol geeft, dat ze dan bij haar enkels afbreekt.

De meeste mannen houden ook helemaal niet van dun.

Zo, meer kan ik niet doen om je te overtuigen.
Ik zit me trouwens rot te googlen om je modellen te laten zien met flinke benen en korte rokken, maar het lukt dus niet, wat ik een grote schande vind, heel erg.

Maar we zijn er wel hoor en we zien er uit om van te smullen.

Zo, nu hou ik er echt mee op.
Cateautje, staat er niks in het grote maten-inspiratietopic?

Edit: hier dus: Inspirerende plaatjes voor grotere maten deel 6!!
Dank je Sciat. Is een goede voor de TO, dan kan ze zien wat voor gouden meid ze kan zijn.

Oef <3

Dat topic staat echt vol prachtige dames, mét flinke benen!
Flinkere benen vind ik ook niet erg en op zich ben ik niet bezig met wat anderen vinden maar ik voel me er zelf niet prettig bij.

En dan heb ik het vooral over de cellulitus. Maar daar kom ik toch nooit meer vanaf haha.
Verrassiiiiiiiiiiiing.

Je kan nu op internet bij Primark shoppen.
quote:Cateautje schreef op 24 juni 2013 @ 16:52:

Verrassiiiiiiiiiiiing.

Je kan nu op internet bij Primark shoppen.

Hé das leuk!

TO, ik shop regelmatig bij de Primark, en bij mij vallen de maten meestal gewoon normaal.. De kwaliteit vind ik meestal goed, gaat meerdere seizoenen mee, maar soms zit er ook wat minder spul tussen en is het na 1x wassen kapot..
quote:Cateautje schreef op 24 juni 2013 @ 16:52:

Verrassiiiiiiiiiiiing.

Je kan nu op internet bij Primark shoppen. Waar dan? Misschien ben ik blind maar op de website van Primark zelf zie ik niks.
nee, ik ook niet helaas..
Afgezien van het feit dat de kleding bij primark klein valt, vind ik er doorgaans niks aan! Niet mooi en slechte kwaliteit.

De accesoires vind ik wel super!
Tegenwoordig staan er op de site van asos enkele producten van de Primark.
Dames met winkel ervaring: mijn zusje en ik gaan woensdag. We zijn er tegen 11 uur in Almere. Ik wil er kijken voor positiekleding. Moet ik me alvast voorbereiden ergens op?
Ja almere is om 11 uur echt enorm druk! Echt gewoon niet leuk.. Kun je niet wat eerder gaan?
Oh echt... we moeten een eindje reizen. Zo ongeveer anderhalf uur. Ik stel voor vroeger te gaan. Bedankt!
Primark valt raar soms en klein idd !! ik heb normaal 38 maar moet daar meestal toch wel een maat 40 aan vooral met blousjes en jasjes broeken niet zozeer lingerie ook cup maat groter!
Hebben ze wel positie mode?

Ik ben in Rotterdam geweest rn Zoetermeer maar geen positiespel gezien...
quote:pareltjevandedag schreef op zondag 06 april 2014 20:09 Hebben ze wel positie mode?

Ik ben in Rotterdam geweest rn Zoetermeer maar geen positiespel gezien...

Nee.. Misschien zwemkleding? Losvallende broeken? Maxi rokken? Jumpsuits? Allemaal leuk als je zwanger bent..

Maareh, ik vind de broeken op maat vallen hoor, en de shirts idd een maatje kleiner. Maar de maten gaan tot 46/48 dus er is voor ieder wel wat..
Geniet van elke dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven