Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Harleygirl en Bloem hoe gaat het bij jullie dames? De klusperiode komt er weer aan ofniet?

B80, voor jou begint het ook op te schieten zeg! Heb je al lekker verlof en houdt je het een beetje vol met deze drukkende warmte?

Sweety, nog misselijk meid?
ff zeuren hoor...

Vannacht weer erge buikpijn en vanmorgen onderweg naar mn werk en aangekomen op mn werk weer.. Mn baas heeft me naar huis gestuurd, dat is dan wel weer lief.

Heb net toch maar vk gebeld omdat het de hele dag harde (pijnlijke) buiken bleef. Als ik op mn kont blijf zitten is het oke, maar zodra ik opsta om iets te doen of te pakken.. Bah!

Zou eigenlijk volgende week donderdag naar de vk, maar ze wil me nu a.s. donderdag zien. Gaat ze kijken of ze me doorstuurt naar de gyn, maar ze zei er nu al bij dat de gyn er waarschijnlijk ook niets mee kan..
Zaza, meid als het echt niet meer wil dan wel thuisblijven van het werk hoor! Je hebt al zo lang op dit kleintje gewacht dus neem aub geen risico's! Als werken niet meer wil en als je de hele dag harde buiken hebben dit gewoon aangeven. Je baas zal dit wel begrijpen en je kan gewoon de ziektewet in.

Een dikke knuffel en ik hoop dat er donderdag een beetje duidelijkheid komt. Blijf morgen nog maar lekker thuis van het werk. Het werk blijft wel, je kindje is het belangrijkst!
Oef meiden wat een weer hebben we gehad he?

Hier gisteren ook 30 graden en snikheet en vannacht (5.00 uur) knallend onweer en zoveel water uit de lucht dat ik bang was dat het dak het niet zou houden hahaha

Vanmorgen tegen 10.30 volgende knalfeest en er is hier een huis afgefikt ivm blikseminslag ;-(

Ongeduld: Ja die brief is al weg en ik kreeg een uitnodiging.

Dus ga zeker op sollicitatie alleen op het moment van de brief was ik nog niet zwanger....

Nou ja we zien wel hoe het loopt.

Nadine: Sterkte morgen bij oom tandarts meid.
Zaza: Please denk om jezelf en beeb!

Wat niet gaat gaat niet hoor en ik denk dat jij echt moet rusten.

Ben uiteraard geen arts maar je lijf protesteerd dat is duidelijk.

Sterkte en ik hoop dat je bij de gyn wijzer wordt!
wijzer qua informatie hoor was geen rotopmerking hahaha
Sweety, wanneer heb je een gesprek dan? Kunnen we voor je duimen. Het kost ze sowieso geen geld, officieel mogen ze ook geen rekening houden met het feit dat je zwanger bent. Maar ja, dan noemen ze gewoon een andere reden. Ik zit ook in een sollicitatie (binnen school) en ben ook benieuwd of het problemen oplevert.

Maar zoals ongeduld al zegt, je zou niet de eerste zwangere zijn die gewoon wordt aangenomen.

En bij de gyn word je altijd wijzer.. Weet nog niet of ik er terecht kom.. als de vk donderdag het niet nodig vindt ga ik wel even zeuren.. Maar, ook de vk weet wel waar ze het over heeft en ze kunnen er waarschijnlijk niets mee. Ze gaan kijken of het geen echt weeen zijn, dus of ik geen ontsluiting heb. Maar dat denken ze vast niet echt, want dan lieten ze me er niet eerst nog twee dagen mee lopen. (Hoop ik...)

Nadine, succes bij de tandarts!

Gisteren blij met de eerste bui regen in 3 weken.. mijn tuin ook blij! Nu regent het ook een beetje, wel lekker even afkoelen.

Blijf inderdaad nog thuis vandaag.. Ben net opgestaan, vannacht geen last gehad, maar hoef maar op mn benen te staan en mn buik wordt hard. Toch nog maar even aankijken vandaag en veel op mn kont zitten dus!
Hoi Zaza, goed dat je thuis bent meid.

Lekker die beentje omhoog en relaxen op de bank. Komt vast wel goed!! Dikke knuf!

Sweety, ga ook voor je duimen meid voor je gesprek. Ben benieuwd hoe het gaat!!

Ik vind het ook lekker dat het even wat minder warm is. Bij Vincent op het kamertje was het laatst zelfs 26 graden! Arm kereltje zit onder de rode warmte pukkeltjes.
Goedemorgen meiden,

Goed zo Zaza dat je even thuis bent.

En nu heel kalm aan he?

Idd is de verkoeling wel even welkom...het was ook zo benauwd de afgelopen dagen! En maar regenen en knallend onweer. Het is hier nu droog maar wel donker.

Het sollicitatiegesprek is eind juni...26 om precies te zijn.

Nou ja ik kan niet meer doen dan mijn best.

Blink: Ja sneu he voor die kleintjes met de warmte.

Heerlijk dat het nu even afkoelt...kan iedereen weer slapen

Nadine: Sterkte meis!!
Goedemorgen meiden!

Zaza: goed dat je thuis blijft!! En goed dat je baas met je mee dacht, hij weet dus vast dat jij geen aanstelster bent haha Rustig aan doen vandaag he, het is toch vervelend weer dus lekker op die bank blijven zitten vandaag.

Sweet: spannend die sollicitatie. Ik heb vorig jaar nog een zwangere dame aangenomen, nooit spijt van gehad. Tuurlijk is het balen dat ze er even tussenuit gaat, maar haar enthousiasme en motivatie waren me meer waard. Dus zet 'm op!

Ongeduld: wees inderdaad maar goed kritisch voor je nieuwe baan. Je zult zien dat het uiteindelijk allemaal tegelijk komt als je meerdere dingen uit zet. Spreek uit ervaring Hoe gaat het met de opvang?

Blink: Begrijpelijk dat je voor jezelf hebt gekozen, goed hoor. Neem de tijd he en wat fijn als je man ouderschapsverlof op kan nemen!

Nadine: Hoe is het met je verdoofde gezicht? Viel het mee? Hoe lang heb je nu last van die verdoving?

Als ik een gaatje heb (wat helaas vaak is voorgekomen) neem ik eigenlijk nooit verdoving, hou niet zo van prikken..

Tink: voor jou duim ik zó!!

Vandaag lekker een dagje vrij, heerlijk! Moet zo wel naar de dokter voor een uitstrijkje, jaja ik word 30 deze zomer dus het hoort erbij. Moet zeggen dat ik er wel een beetje klaar mee ben, al die onderzoeken bij de gyn en nu ook nog langs de dokter. Maar goed is voor het goede doel. En inderdaad de klusperiode is weer begonnen....zou toch leuk zijn als we eind juni in het ziekenhuis komen en dat de hele mmm toch niet nodig is! Wat zou ik dat graag willen!!!
Zaza: Je zeurt niet! Wel fijn dat je baas zo meelevend is. Hou je ons morgen op de hoogte?

Nadine: Hoe was het bij de tandarts?

Bloem: Dikke knuffel voor je! Ik stuur alle positieve energie jullie kant op!

k ben een trotse mama! Guido rolde vanmiddag voor het eerste van rug naar buik! Zelf lag ie ook glunderend rond te kijken, zo van: Dat heb ik toch mooi effe voor elkaar!

Ons gastouderprobleem kan opgelost zijn! Ik heb net aan de telefoon gesproken met een potentiele gastouder. Zij is een franchise van het gastouderbureau, heeft de nodige opleidingen gevolgd en kiest dus heel bewust voor het werk. Omdat ze franchise is, mag ze meer kindjes opvangen dan een reguliere gastouder, maar het blijft nog steeds kleinschalig meedraaien in het gezin. De professionele voordelen van een kdv in combi met de voordelen van gastouder. Volgende week gaan we kennismaken, ben benieuwd!
Bloem, dat zou inderdaad wel heel mooi zijn. Ik ga voor je duimen! Viel het mee bij de dokter?

Ongeduld, klinkt goed! Dat zou wel eens een heel goed oplossing kunnen worden. Zou Guido daar direct terecht kunnen?

Ik blijf vandaag ook nog thuis. Vannacht slecht geslapen en direct harde buiken bij omdraaien en even naar de wc enzo. "Truus" was ook erg druk vannacht. Toch maar even afwachten wat de vk vanmiddag zegt.
Zaza: Hoe was het bij de VK? Goed dat je vandaag thuis bent gebleven, je moet goed naar je lijf luisteren!

Guido zou daar per direct terecht kunnen. Ik denk dat ik daar weer ga starten met 1 dag in de week wennen en dan opschakelen wanneer ik aan het werk ga. Maar eerst maar es de kennismaking afwachten!
Hoi meiden!

Ik ben vanochtend weer ongesteld geworden. Ik begin morgen weer per prikken voor de 3de IUI. Ik wou het jullie toch even laten weten. Vrijdag 13 juni heb ik weer een FM. Hoplijk gaat alles weer goed groeien net als de vorige 2 rondes en dan kan ik net voordat ik op vakantie ga nog een behandeling doen. Wel lekker want dan heb ik de wachtweken als ik lekker in de zon zit haha. Spannend weer en hopelijk gaat het nu wel lukken.

Lieve groetjes

Tink

PS Ik lees nog steeds mee hoor!!!
Zaza hoe is het gegaan vandaag meid?

Thinkerbell, veel scucces voor 13 juni. Goed dat je deze ronde dan wat afleiding hebt op vakantie. Waar gaan jullie naar toe?

Ongeduld, fijn dat je een nieuwe gastouder hebt gevonden!

Wanneer begin je weer met werken en voor hoeveel uur?
Tinkerbel, klote dat je ongesteld bent geworden. Je klinkt in je berichtje wel positief, voel je je ook zo? Die wachtweken in de zon gaan vast helpen!!

Ga dinsdag naar de gynaecoloog voor verder onderzoek en echo. Ben benieuwd of daar wel wat uit gaat komen. Vk vond wel dat ik maar goed na moest denken wat werken betreft, omdat ik nu wel merk dat het beter gaat. Heb net naar school gebeld, blijf morgen nog thuis en ze gaan kijken naar andere werkzaamheden (geen klassen) voor de laatste lesweek volgende week. Daarna zijn er sowieso geen lessen meer, alleen toetsen en vergaderingen.
wat jammer Tinkerbel! Het is je zo gegund! Ik hoop dat je inderdaad lekker je wachtweken in de zon kunt doorbrengen!

Zaza: goed dat je je werk hebt gebeld. Ben benieuwd hoe het dinsdag bij de gyn gaat.

Bij de dokter gister was het niet zo leuk, sowieso niet natuurlijk, maar ze vroeg van alles omdat de gyn haar op de hoogte had gebracht en dat in combi met weer zo'n onderzoek maakte me wat emotioneel. En het irritante was dat ik me de hele dag zo bleef voelen en dat terwijl ik me zo had verheugd op mijn vrije dagje. Gelukkig ben ik vandaag weer wat positiever, het gaat met ups en downs denk ik dan maar
Tinkerbel: Goed zo meis hou de moed erin....

Vakantie in het zonnetje kan wonderen doen hoor.

Dan ben je zo met andere dingen bezig en dan?? Hoppaaaaa

Het komt goed meis!xxx

Bloem: Dat is heel normaal hoor die emoties. Het is ook allemaal niet niks. Fijn dat het vandaag beter gaat.

Niet opgeven hoor! Jouw tijd komt ook.

Zaza; Goede beslissing meid. De gynaecoloog kan net even verder gaan in zijn/haar onderzoek misschien.

En aangepast werk lijkt me geen slecht plan.

Het lijkt echt of jouw lijf protesteert tegen alles wat je nog doet

(qua drukte dan)

Doe maar kalm aan en denk om jezelf en beeb. xxx
Bloem wat vervelend dat het gesprek zo vervelend verliep.

Een dikke knuffel voor jou!

Hier zijn de eerste dozen ingepakt. Man lief zegt steeds kan nog wel, dat maakt me zo zenuwachtig! Ook zijn de verhuiskaarten besteld en heb ik tv,internet,telefonie al geregeld. Wat komt er veel bij kijken!
Blink, pff.. wat een werk, moest er niet aan denken. Wanneer gaan jullie echt over?

Sweety, Hoe is het bij jou dan en met de kwaaltjes? Nog erg misselijk? Hoe ver ben je nu precies?

Bloem

Ja, denk ook dat mijn lijf protesteert. Typisch iets voor mij trouwens.. Maar ja, ik denk vooral aan Truus, want voor mezelf ga ik echt niet zitten. Het is zo saaaaaaai!!
Zaza, we zijn nog maar net begonnen! Begin juli pas de sleutel, dan nog alles schuren, verfen, nieuwe vloeren etc. pffff. Maar ik wil het gewoon geregeld hebben en mijn man is zo makkelijk. Dus dan ga ik er maar mee aan de slag. Maar het 1 kan alleen per post en het andere weer per mail opgezegd worden. Ben nog wel even bezig.......

Ik ben al wel druk aan het uitzoeken hoor. Doe nu ook echt veel weg al vind ik het soms moeilijk om dingen weg te doen. Maar ik wil van al die prulletjes etc af. Dus er kan veel weg. Ga van het weekend echt goed beginnen. Is toch wel lastig met een klein ondernemend mannetje om dingen in te pakken. Dus kan papa mooi met hem op pad en dan ga ik echt beginnen!!

Goed dat je voor kleine Truus goed rust. Want dat is echt heel belangrijk. Je lichaam geeft het aan dus goed luisteren hoor! Hoe saai het ook is. (Wat klink ik weer verstandig en streng he). Maar ik ben gewoon ongerust als je te druk doet. Het is mooi weer, dus dat scheelt. Kun je een beetje tegen de warmte? Dikke knuffel, nog een paar weekjes en dan heb je je kleintje in je armen!!

Nadine, hoe is het nu met je? Viel het mee bij de tandarts?
B80, nog een maandje!!! Spannend hoor!!
Tink: Wat jammer! Dikke knuffel voor je!

Blink: Ik moet eerst nog werk vinden! Maar ik voer leuke gesprekken, dus ik hoop dat het niet meer te lang duurt. Het lijkt me helemaal niets om te moeten verhuizen, al dat geregel....

Zaza: Is het niet verstandig om nu al je verlof in te laten gaan? Misschien niet wat je zelf wil en wat je voor ogen had, maar een vk geeft het niet voor niets aan. En als dit zo doorzet tot de bevalling, ben je tegen die tijd helemaal uitgeput! Het lijkt me in ieder geval ongelooflijk lastig, dus ook voor jou een dikke knuffel!

Bloem: Het is toch niet erg dat je emoties je te pakken hadden! Meid, alles wat jullie moeten doorstaan, daar wordt ieder mens soms moedeloos van! Dikke knuffel!

Sweet: Ik mis je verhalen! Vertel, heb je al spulletjes gekocht? Zijn jullie al aan het kamertje begonnen? En hoe is het met de klachten?

Zo naar babyzwemmen!
Zo.. rustig hier! Heeft iedereen het te warm om achter de computer te zitten. Alleen morgen nog, dan wordt het minder volgens mij.

Ongeduld, Kan mn verlof nog niet in laten gaan, dan zou ik me "gewoon" ziek moeten melden. Dat kan wel, maar dat wil ik niet. Heb nu op mn werk andere werkzaamheden. Geen klassen meer, maar meer administratief werk e.d. Dat wil beter. Als de gyn morgen zegt dat het niet verstandig is, blijf ik wel thuis hoor!

Hoe is het met iedereen?
Jeetje, wat is het hier rustig! Allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer?

Ik ben druk aan het inpakken..... pffffffff.....

Nog iemand zin om vanaf begin juli te komen schuren en verfen? Ongeduld, jij woont toch ook dichtbij!

Sweet hoe is het meid? Mis je verhalen een beetje.

Zaza ben je nog thuis en hoe gaat het met je buik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven